Skocz do zawartości


RODO w HAKP

WIbracje pomiedzy 80-100 Km/H


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:17, 19.07.2009

Mam Accorda (2004 CTDI Sport) z przebiegiem 110,000km, gdy przyspieszam jadac 80Km/h zaczyna wibrowac buda, odczuwalne najbardziej po stronie pasazera (nie czuc tych wibracji na kierownicy). Po przekroczeniu 100Km/h lub zdjeciu nogi z gazu wibracje ustaja. Mialem wywazane kola i zalozone nowe opony z przodu. Niewiele to pomoglo, wiec zabralem auto do innego mechanika. Postawil diagnoze, ze musze pewne wymienic kolo zamachowe oraz sprzeglo. Pytalem w serwisie HONDY o koszt takiej wymiany i cena jest ciezka do przelkniecia.
Na forum byl post z podobnym problemem i nikt nie wspominal, ze moze byc to wina sprzegla. Nie wiem teraz czy wierzyc temu mechanikowi, czy raczej poszukac rady gdzie indziej.
Myslicie, ze tego typu wibracje moga pochodzic od sprzegla?

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:26, 19.07.2009

Od sprzęgła to nie ja wymieniałem u siebie sprzęgło z innego powodu i na starym nie było takich objawów.Nigdy nie miałem diesla,ale słyszałem,że może to być od samego koła zamachowego,ale żeby przy przebiegu 110 tys :?: no chyba,że mocno i nie rozważnie eksploatowałeś Hanię.

#3 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:29, 19.07.2009

jeżeli to koło zamachowe to dobry mechanik powinien być pewny diagnozy po przejechaniu się samochodem
F1

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:38, 19.07.2009

I to będzie najlepsze wyjście z sytuacji i niech mechanicy nie kombinują nie gdybają,a przejadą się :!:

#5 rozmo

rozmo
  • Forumowicz
  • 16 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:32, 19.07.2009

A felgi masz oryginalne. Bo czasami to może być wina za dużego otworu w feldze, który wciskasz oś.
Nie pragnij być lepszym od innych, najpierw bądź samym sobą. Fiodor Dostojewski

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:23, 20.07.2009

Felgi mam oryginalne (aluminium 17cali), mechanik postawil diagnoze, ze moze to byc kolo zamachowe wlasnie po przejechaniu sie autem. Osobiscie nie mam ciezkiej nogi, ale nie wiem jak poprzedni wlasciciel zajezdzal auto. Nie odczuwam zadnego slizgania sie sprzegla i lapie gdziez w srodku (nie na samym koncu jak puszczam sprzeglo), z przyspieszaniem tez nie mam problemu (zbiera sie z kazdego biegu).

#7 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
Reputacja: 43
Super

Napisano 10:54, 20.07.2009

oglądnij dokładnie tylne koła - wyważenie, ciśnienia, tarcze.

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:05, 20.07.2009

Uroki diesla właśnie,poprzedni właściciel mógł nie oszczędzać Hani i teraz są efekty.A tak nawiasem to ile może kosztować takie koło,ewentualnie można to regenerować :?:

#9 mario111-75

mario111-75
  • Forumowicz
  • 24 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:59, 07.08.2009

gdy przyspieszam jadac 80Km/h zaczyna wibrowac buda, odczuwalne najbardziej po stronie pasazera (nie czuc tych wibracji na kierownicy). Po przekroczeniu 100Km/h lub zdjeciu nogi z gazu wibracje ustaja.

Postawil diagnoze, ze musze pewne wymienic kolo zamachowe oraz sprzeglo


Tylko czy napewno koło i sorzęgło?Moim zdaniem koło zamachowe bardziej czuć przy określonych obrotach niż prędkości .
Jeśli felgi dobrze pasują na piastę to może przeguby wew. :hmmm:

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:38, 17.08.2009

mam 140tyś i ten sam problem,narazie słucham mechaników i mówią o poduszkach gumowych pod silnikiem,przegubie ale te gumy przeważają.daj znać jak załatwiłeś sprawę

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:51, 19.09.2009

Sprawa z wibracjami sie wyjasnila. Lewy przegub byl do wymiany (wymienili oba). Wibracje przeszly jak reka odjac.
Ciesze sie , ze nie poszedlem za rada mechanika , ktory zdiagnozowal sprzeglo do wymiany (taka wymiana to juz koszty paru tysiecy).

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:49, 18.10.2009

byłem w ASO prawy przegub wew. cena z robotą około 1500 zł i w lewym moze byc to samo do tego okazało się korektor wydechowy pęknięty bo smród spalin czuć w aucie 2000zł.HONDA!!!! 140 TYŚ 5 LAT PITOLE JAPOŃCZYKI

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:27, 19.10.2009

kolego sebekf73 - kolektor nie korektor wydechowy
i w temacie kolektora to wymieniają na gwarancji podobno więc w czym problem??? :shock:

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:17, 28.10.2009

o przedłużeniu gwarancji na kolektory nie wiedziałem i nie robiłem przeglądów w ASO więc przepadło,auto kupiłem jak miało 4 lata i nie sądziłem że będzie tyle poważnych problemów. Kolektor +przegub+robocizna=3-3,5tyś

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:43, 13.03.2010

Mam Accorda (2004 CTDI Sport) z przebiegiem 110,000km, gdy przyspieszam jadac 80Km/h zaczyna wibrowac buda, odczuwalne najbardziej po stronie pasazera (nie czuc tych wibracji na kierownicy). Po przekroczeniu 100Km/h lub zdjeciu nogi z gazu wibracje ustaja. Mialem wywazane kola i zalozone nowe opony z przodu. Niewiele to pomoglo, wiec zabralem auto do innego mechanika. Postawil diagnoze, ze musze pewne wymienic kolo zamachowe oraz sprzeglo. Pytalem w serwisie HONDY o koszt takiej wymiany i cena jest ciezka do przelkniecia.
Na forum byl post z podobnym problemem i nikt nie wspominal, ze moze byc to wina sprzegla. Nie wiem teraz czy wierzyc temu mechanikowi, czy raczej poszukac rady gdzie indziej.
Myslicie, ze tego typu wibracje moga pochodzic od sprzegla?

mam dokladnie to samo,wymienili mi zawieszenie,wtrysk,a tu i tak telepie.poloske tez chcieli,sprawdze twoja wersje z przegubem bo juz mam tych mechanikow k.... dosyc..




IPB Skin By Virteq