XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
pomiar geometrii.
#1
Napisano 15:21, 19.07.2013
pomiar wyjsciowy
OS Tylna
pochylenie kola lewy -1.19
prawy -1.46
zbieznosc jednostronna lewy +0.06
prawy +0,08
zbieznosc calkowita +0,14
przesuniecie kol +0,08
geometryczna os jazdy +0,01
OS Przednia
wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 10st: lewy +2,24
prawy +2,36
pochylenie sworznia zwrotnicy 10st: lewy +8,10
prawy +8,23
pochylenie kola lewy +0,03
prawy -0,03
zbieznosc jednostronna lewy +0,00
prawy +0,00
zbieznosc calkowita +0,01
,
#2
Napisano 16:19, 19.07.2013
a to wygląda jakbyś sam chciał ustawić poziomnicą i pionem
tak na szybko to wygląda to w miarę ok
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 16:28, 19.07.2013
Przód
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy (ale dla 20^- stopni) 3^12" +/- 45'
Pochylenie koła 0 +/- 45'
Zbierzność całkowita 0 +/- 2mm
Tył
Pochylenie koła - 1^ +/- 30'
Zbierzność całkowita 2 mm +/- 2mm
#4
Napisano 19:24, 19.07.2013
#5
Napisano 07:04, 20.07.2013
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6
Napisano 02:40, 26.02.2014
Podobno w VII genie sedan jest ciężko dobrze ustawić geo i zbieżność.
Jedną z przyczyn jest zestaw śrub mimośrodowych -które znajdują się w tylnej części auta . Podobno za każdym razem gdy się robi taki zestaw ustawień trzeba wymieniać bo w 80 % przypadków się ukręcają .
Coś wam na ten temat wiadomo ?
Jaki koszta takowych śrubek i gdzie po za ASO można je zakupić ?
I czy w ogóle to prawda ?
#7
Napisano 17:41, 26.02.2014
ustawia się zbieżność przód+tył
ze śrubami jest sporo prawdy VI+VIIg
ale na pewno nie w 80%
kwestia jak się komu chce zabrać do tematu
poza ASO od ręki to wątpię aby gdziekolwiek
#8
Napisano 04:04, 27.02.2014
Czy wiecie jaki koszt tych śrub ?
#9
Napisano 15:24, 03.03.2014
W ASO do VI gen bodajże 82PLN/szt.
Użytkownik jez985 edytował ten post 15:24, 03.03.2014
#10
Napisano 07:40, 04.03.2014
ciekawe czy taka sama cena do CL9 mojego . Mam jeszcze pytanie co do prawidłowych ustawień w moim aucie - czy te dane podane poniżej są do mojego CL9 K24A VII gena są prawidłowe ?
wg. ESMa
Przód
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy (ale dla 20^- stopni) 3^12" +/- 45'
Pochylenie koła 0 +/- 45'
Zbierzność całkowita 0 +/- 2mm
Tył
Pochylenie koła - 1^ +/- 30'
Zbierzność całkowita 2 mm +/- 2mm
yżej
#11
Napisano 09:31, 04.03.2014
dla wszystkich sedanó jest to samo, a dla tourera jest rozróżnienie PB/ON gdzie w PB to samo dla 2.0 i 2.4
#12
Napisano 09:40, 04.03.2014
Z tymi śrubami to może da się znaleźć z innego samochodu. Mój mechanik znalazł z jakiegoś mercedesa za 35zł, no ale nie uwierzę póki nie zostanie to zamontowane.
#13
Napisano 18:44, 04.03.2014
#14
Napisano 00:41, 27.01.2015
Jeśli kogoś interesuje temat nadal to koszt śrub do zbierzności tyłu w CL9 w aso jest okrutny i wynosi -Sruba 53 zł. nakrętka i podkładka 140 zł. Czyli za komplet na jedną stronę wychodzi 193 zł. a to razu dwa . Więc jak każdy myślący człowiek kupiłem u Jarka -Jarusnet . za połowę tej kwoty .
Użytkownik ASTERIXMIX edytował ten post 00:41, 27.01.2015
#15
Napisano 10:30, 27.01.2015
Jeśli kogoś interesuje temat nadal to koszt śrub do zbierzności tyłu w CL9 w aso jest okrutny i wynosi -Sruba 53 zł. nakrętka i podkładka 140 zł. Czyli za komplet na jedną stronę wychodzi 193 zł. a to razu dwa . Więc jak każdy myślący człowiek kupiłem u Jarka -Jarusnet . za połowę tej kwoty .
faktycznie kosmos, a konieczna była ich wymiana??
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych