XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:30, 14.05.2012
Nie do końca odbijają mi tylne hamulce, winne na 90% są tłoczki bo pewnie nie odchodzą w pełni. Na forum czytałem że to częsty problem w Accordach VII z tyłu ?
Mam wersje Honda Accord VII z 2004r SEDAN (kombi mają troche inaczej z bębnami)
Czy jak chce wymienić tłoczki w tylnych zaciskacz z uszczelkami to mogę wymontować bez problemu całe zaciski czy za dużo roboty? czy wystarczy odkręcić te 2 śruby 17 i przewód płynu ? czy dodatkowo jeszcze trzeba się bawić ze zdjęciem hamulca ręcznego?
czy przy wymianie tłoczków w tylnych zaciskach hamulec ręczny sprawi mi jakieś problemy dodatkowe czy można go pominąć?
Tłoczki są wciskano-wkręcane, jak to w sedanach.
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#2
Napisano 19:14, 14.05.2012
polecam zdjąć dźwignie od ręcznego (oczywiście tę na zacisku ), pod nią jest uszczelniacz a pod uszczelniaczem będzie mnóstwo syfu, syfu który trzeba wyczyścić, nowy uszczelniacz jest w komplecie naprawczym
samo składanie to prosta i typowa robota, nie ma tu żadnych cudów
#3
Napisano 19:32, 14.05.2012
ogólnie przy czynności wymiany tłoczków i uszczelek mogę napotkać na jakieś nieprzewidziane trudności? co będzie najtrudniej zrobić?
wole spytać żeby potem nie utknąć z ręką w nocniku
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#4
Napisano 19:45, 14.05.2012
#5
Napisano 20:12, 14.05.2012
...odkręcić przewód płynu...
Podłączę się pod temat z jednym pytaniem.
Czy przy odkręcaniu przewodu trzeba go czymś zatkać, żeby płyn nie uciekał? Chciałbym zdjąć zaciski żeby je pomalować i zastanawiam się właśnie nad przewodem hamulcowym.
Pozdrawiam
#6
Napisano 20:15, 14.05.2012
Czy przy odkręcaniu przewodu trzeba go czymś zatkać, żeby płyn nie uciekał?
zacisnąć ściskiem lub podwiązać tak aby nie kapało
#7
Napisano 20:29, 14.05.2012
mam tylko ścisk stolarski, czy macie jakiś patent na wciśnięcie z powrotem tłoczków wkręcając ? nowe gumki podobno mogą się krzywo zsuwać podczas wciskania?
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#8
Napisano 20:30, 14.05.2012
#9
Napisano 23:56, 14.05.2012
jak już są odkręcone zaciski ale przewód nadal podłączony, podpompować trochę tłoczek zeby sie wysunął łatwo i dopiero odkrecić przewód płynu?
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#10
Napisano 08:26, 15.05.2012
do wymontowania zacisku wystarczy odkręcić dwie śruby które to mocują go do jarzma, odkręcić przewód płynu i wymontować linkę od ręcznego - ogólnie bajecznie prosta robota
polecam zdjąć dźwignie od ręcznego (oczywiście tę na zacisku ), pod nią jest uszczelniacz a pod uszczelniaczem będzie mnóstwo syfu, syfu który trzeba wyczyścić, nowy uszczelniacz jest w komplecie naprawczym
samo składanie to prosta i typowa robota, nie ma tu żadnych cudów
Ja dodatkowo pod uszczelniacz dałem smar taki jak do cylinderków (ATE). Do zaciśnięcia przewodu użyłem klucza (zacisku) morse'a.
Poprostu zabezpiecz przewód przed wylaniem płynu (zacisk morse'a) i odkręć go, zabezpiecz miejce po śrubie żeby syfu nie naleciało. Jak będziesz miał odkręcony przewód to tłoczka nie będzie podciśnienie płynu trzymało i łatwo go wykręcisz. W żadnym razie nie pompuj bo wyskoczy Ci tłoczek i zapowietrzysz cały układ hamulcowy.a jak najłatwiej wyciągnąć tłoczki?
jak już są odkręcone zaciski ale przewód nadal podłączony, podpompować trochę tłoczek zeby sie wysunął łatwo i dopiero odkrecić przewód płynu?
Tu masz dodatkowe wskazówki:
http://www.accordklu...p?t=732&start=0
i to co prawda do wcześniejszej generacji ale budowa zacisku jaest bardzo podobna
http://www.accordklu...ghlight=hamulec
i to do poczytania
http://www.intercars...datek25_WWW.pdf
Pozdr.
#11
Napisano 09:49, 15.05.2012
przy wciskaniu z powrotem nowego na coś uważać? myślę, że wcisnąć go spowrotem jak jest zdjęty zacisk i dopiero kompletnego założyć i odpowietrzyć?
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#12
Napisano 10:40, 15.05.2012
[ Dodano: 2012-05-15, 11:42 ]
Tak dokładnie zrób.myślę, że wcisnąć go spowrotem jak jest zdjęty zacisk i dopiero kompletnego założyć i odpowietrzyć?
#13
Napisano 13:51, 15.05.2012
a zwykłym smarem albo wazeliną można czy lepiej unikać takich smarów?
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
#14
Napisano 14:18, 15.05.2012
Acha powinno się również przesmarować prowadnicę w jarzmach samych klocków - patrz również poradnik. Pozdr.
#15
Napisano 16:37, 15.05.2012
będę odpowietrzał tylko ten zacisk który robiłem, nie cały układ hamulcowy, wystarczy standardowo 3x nacisniecia pedału i przytrzymać i tak samo dalej ? aż poleci z odpowietrznika czysty płyn bez bąbelków ?
Accord VIII 2.2 i-Dtec 2009
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych