XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nowy silnik czy remont starego?;/
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:46, 12.04.2009
mam Accorda z 1999 roku z silnikiem F18b2. Zastanawiam sie czy lepiej wyremontowac stary silnik ( i jakie ewentualne koszta? ) czy lepiej kupic inny silnik. Honda od kiedy ja kupiłem brała olej ale od kiedy wyjąłem kata ( bo była już zamulona) to zaczeła starsznie kopcić na niebiesko.
Aha nie mam zamiaru na razie pozbywać sie Hani bo za dużo kasy włożyłem już w to auto a poza tym trafił mi sie bezwypadkowy egzemplarz
Co robić ?
#2
Napisano 14:13, 12.04.2009
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:46, 14.04.2009
ja wstępnie rozmawiając z mechanikiem to za planowanie głowicy i wymiana pierścionków olejowych + koszty robocizny to jakies 1500zł
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:15, 14.04.2009
#5
Napisano 07:40, 15.04.2009
masz autko warte ok 18-19k i włożenie w niego nawet 4-5K umożliwi ci dalszą eksploatację na kolejnych kilka lat. warto się więc zastanowić.
swoja drogą ktoś musiał się nieźle postarać żeby w tym wieku silnik padł. jaki masz przebieg?
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#6
Napisano 10:19, 15.04.2009
A jaki masz przebieg tzn jaki tam się wyświetla
Czy robić remont czy kupić używany to zależy od wogóle stanu samochodu.
Ale pewniej chyba zrobić remont, tylko to musi ktoś naprawdę się postarać przy tym remoncie i musi się na tym znać. Bo jak dasz komuś kto nigdy Hondy nie rozbierał to gwarantuje że tylko wpędzisz się w koszty.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#7
Napisano 11:55, 15.04.2009
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:04, 15.04.2009
#9
Napisano 12:17, 15.04.2009
#10
Napisano 12:59, 15.04.2009
BTW: ogladał jakiś spec Twoj silnik czy nie masz wycieków? Miska olejowa, wał, a moze z uszczelki VTEC'a? Mi np. leci z uszczelniacza wałka rozrządu (cam seal) i mam tak ze jak mam wiecej jak polowe bagnetu to mi ucieka momentalnie, a pozniej nie rusza sie mimo palowania :]
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#11
Napisano 14:00, 18.04.2009
#12
Napisano 16:08, 18.04.2009
napisz jakie części kupowałeś i dlaczego takie a nie inne (o producenta chodzi).a zrobilem remont jakies 20000 tys temu i narazie jest ok
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#13
Napisano 20:36, 18.04.2009
Ale jeżeli nie potrzebujesz szaleństw pod maską to najpierw czy warto ten silnik remontować. Jeżeli koszta nie będą duże ( bo nie wiem ile mechanicy za takie coś wezmą no chyba że remont zrobisz sam ) to myślę że lepiej jest remontować swój. A jeżeli ktoś Ci dobrze wyremontuje i nie pożałujesz kasy na jakieś uszczelki czy coś to możesz być spokojny o dalszą jazdę. Silnik Cię nie powinien zawieść przez następne setki km.
Tylko moja rada: jak już będziesz miał rozebrany silnik to lepiej od razu wymień wszystko co tylko w jakimś niewielkim stopniu wzbudza podejrzenia niż pożałować kilka PLN a później żałować że się czegoś nie zrobiło i znów trzeba silnik rozbierać.[/quote]
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:20, 19.04.2009
#15
Napisano 19:47, 24.04.2009
przedstawiłem moj problem kilku mechanikom i wszyscy stawiają na pierścienie olejowe...
Zrobiłeś już coś z tym? Jeśli tak to napisz jakie koszta i co wymieniałeś.