XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
głośna pompa wspomagania
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:44, 14.12.2011
#2
Napisano 21:46, 14.12.2011
Można spróbować odciągać płyn np.strzykawką i dolewać świeżego może coś pomoże.mam problem z pompą wspomagania tj. wydaje dość głośny,metaliczny dźwięk ale tylko rano przy pierwszym uruchomieniu silnika
#3
Napisano 17:00, 17.12.2011
U mnie tak to bylo slychac podczas krecenia kierownica:
Tu masz manual: http://www.accordklu...opic.php?t=8968
#4
Napisano 10:15, 18.12.2011
#5
Napisano 10:17, 18.12.2011
Płyn jest oczywiście w zbiorniczku
jaki to płyn?
Honda bezwzględnie zaleca PSF-S, kolor zółtawo brązowy powinien być.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:10, 31.12.2011
koledzy okazało się że ten niby metaliczny dźwięk to wina paska ale to zdiagnozował mechanik do którego pojechałem na wymianę łożyska, zrobił to w bardzo prosty sposób- popsikał pasek od wewnętrznej strony takim środkiem który uelastycznia stwardniałe elementy gumowe i po kłopocie. Pierwszy raz się spotkałem z takim dźwiękiem wydawanym przez pasek, ale człowiek całe życie się uczy.
Dziękuję za sugestie i życzę bezawaryjnej jazdy.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:31, 20.03.2012
Mam troszeczek inny przypadek i moze to bedzie mniej skomplikowane.
Bylem u mechanika na regulacji zaworów. Zaworki wyregulowane. Przejezdzam 100 km i stawiam auto na noc. Rano odpalam i mam ewidentnie "wyjąca" pompe wspomagania. Przy jakimkolwiek ruchu kierownicy slychac ja bardzo. Przy dodawaniu gazu troszke mniej ale tez slychac.
Otwieram maske i plyn mam przy odpalonym silniku w stanie ponad Max w kolorze brązowawym i do tego bulgocze jakby sie pomalutku gotował.
Wyczytałem juz wszystkie posty na ten temat.
Teraz pytanie.
Czy odpowietrzenie pompy moze pomoc ? sposob: http://www.accordklu...opic.php?t=3275
Czy powinienem wymienić płyn w trybie natychmiastowym ?
Zdaje sobie sprawe ze moze sie skonczyc regeneracja lub wymiana. Jednak chcialbym ją uratować jeśli jest to możliwe oczywiście.
Musze jeszcze dodać że autko kupiłem jakieś półtora miesiąca temu 2.0 w automacie benz-LPG kombi. Od samego początku mam metaliczny stukot czy to na zimnym czy na ciepłym silniku. Jedyne co zauważyłem to że na zupełnie wolnym obrotach stukotu prawie nie ma. Jak tylko silnik zostanie obiążony nawet wentylatorem to dzwięk narasta. Przy wrzuceniu biegu jest nagłośniej. Czy macie jakiś pomysł co to moze byc ? Zawory jak wspomnialem wyregulowane. Wszystkie wydechowe były za bardzo scisniete + jeden ssacy. Reszta ok.
Napewno zbadam jak kolega powyżej tj. nasmaruje pasek jakims srodkiem uelastyczniajacym. Myslicie ze to pomoze jak u kolegi ?
Niektorzy mowia zeby pogłosnic radio. I tak zrobie... jak tylko sie upewnie ze za chwile mi silnik nie wybuchnie
Z gory dziekuje za porady.
[ Dodano: 2012-03-23, 15:58 ]
Defekt znaleziony. Zwyczjna dziurak w przewodzie miedzy pompa a zbiorniczkiem. Plyn przy okazji zmieniony na swiezszy. Tych co szukaja na dolewke plynu PSF informuje ze w Car Partners przy ul. Bora-Komorowskiego w Krakowie mozna kupic normalnie na setki wiec nie trzeba kupowac calego litra.
Niestety metaliczny dzwiek silnika jest nadal. Sprobowalem uelastycznic pasek ale to nic nie dalo. Ewidentnie cos stuka.
Nagram na aparacie dzwiek i wrzuce linka nastepnym razem.
#8
Napisano 20:00, 22.11.2016
Witam, mam problem z pompą wspomagania tj. wydaje dość głośny,metaliczny dźwięk ale tylko rano przy pierwszym uruchomieniu silnika, gdy silnik robi się ciepły problem znika i przez cały dzień jest ok. aż do następnego poranka.Płyn jest oczywiście w zbiorniczku Proszę o poradę Honda Accord 2.0 benz.lpg 2003
Wlasnie mam to samo. Plyn wymieniony w tamtym roku na PSF. Jestem swierzo po wymianie pasków wiec pewnie mam to samo. Ciekawe co to za srodek.
#9
Napisano 20:30, 22.11.2016
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#10
Napisano 08:00, 23.11.2016
A jasniej mozesz? Ktory to?
#11
Napisano 13:30, 23.11.2016
Ten co idzie w miejscu przewodu doprowadzającego płyn ze zbiorniczka. Jak odkręcisz przewód to będziesz wiedział.
Nr 11 na tym schemacie:
Użytkownik grzybu edytował ten post 13:37, 23.11.2016
#12
Napisano 07:19, 25.11.2016
Witam,
koledzy okazało się że ten niby metaliczny dźwięk to wina paska ale to zdiagnozował mechanik do którego pojechałem na wymianę łożyska, zrobił to w bardzo prosty sposób- popsikał pasek od wewnętrznej strony takim środkiem który uelastycznia stwardniałe elementy gumowe i po kłopocie. Pierwszy raz się spotkałem z takim dźwiękiem wydawanym przez pasek, ale człowiek całe życie się uczy.
Dziękuję za sugestie i życzę bezawaryjnej jazdy.
U mnie tez to pomoglo. Profilaktycznie raz w miesiacu popryskac. Jest cisza.
#13
Napisano 09:51, 25.11.2016
.U mnie tez to pomoglo. Profilaktycznie raz w miesiacu popryskac. Jest cisza.
Jaki to środek i które miejsca pryskasz? Wolałbym żeby pasek się nie ślizgał po tym eksperymencie A też mam hałasy na zimnymn silniku z tej okolicy, po rozgrzaniu cisza.
Grzybu - w jakim celu wymienić oring? Jak to niby ma pomóc ?
Użytkownik cysior edytował ten post 09:53, 25.11.2016
#14
Napisano 11:03, 25.11.2016
.
Jaki to środek i które miejsca pryskasz? Wolałbym żeby pasek się nie ślizgał po tym eksperymencie A też mam hałasy na zimnymn silniku z tej okolicy, po rozgrzaniu cisza.
Grzybu - w jakim celu wymienić oring? Jak to niby ma pomóc ?
Niweluje to zapowietrzenie się układu, które powoduje głośniejszą pracę pompy
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#15
Napisano 11:07, 25.11.2016
Dokładnie, miałem ten sam problem, zmiana oringu pomogła, dodatkowo uszczelniłem to jeszcze silikonem (chociaż silikon raczej zbyteczny)😉Niweluje to zapowietrzenie się układu, które powoduje głośniejszą pracę pompy
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Użytkownik Ed$on edytował ten post 11:07, 25.11.2016
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych