XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Benzyna czy diesel ?
#1
Napisano 23:27, 27.11.2011
#2
Napisano 23:44, 27.11.2011
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#3
Napisano 23:45, 27.11.2011
Diesle sa dobre do dlugich tras i kiedy ktos robi duze przebiegi roczne.
#4
Napisano 00:12, 28.11.2011
Bagażnik w sedanie jest bardzo przyzwoity i wypełniasz go bezpiecznie w całości. W kombi nie powinno się, zwłaszcza luźnych rzeczy kłaść powyżej oparcie, żeby w trakcie wypadku nie stanowiły dodatkowego zagrożenia. Jak jechalismy ze znajomymi na sylwestra dwa lata temu, to on do sedana wpakował więcej gratów, niż ja do tourera (ja nie zmieściłem już wanny dla potomka, mimo tego, że nasz wózek po złożeniu zajmował mniej miejsca niż ich (o jakieś 30%)).
Poza tym jest krótszy (11cm o ile pamiętam), szczególnie w manewrowaniu np. podczas parkowania.
Mnie na pewno bardziej pasuje tylna kanapa w sedanie. W tourerze jest pod nią mechanizm, który unosi siedzisko w czasie składania oparcia. Przez to siedzisko jest nieco wyższe i ma się wrażenie, że siedzimy na stołku.
Sedan, K24A3, A/T CR-V 2.0 A/T
#5
Napisano 00:22, 28.11.2011
#6
Napisano 13:59, 28.11.2011
Miałem ten sam dylemat kilka miesięcy temu i wybrałem benzynę.
Oczywiście nie żałuję. Póki co wszystko jest cacy
A co do bagażnika, to powiem że jest spory
Życzę udanego zakupu
#7
Napisano 21:01, 28.11.2011
Rocznie robię ok. 13 tyś. km, codziennie do pracy 2x12 km, dłuższe wakacje i coś jeszcze. Jestem zadowolony. Spalanie 6-7 litrów, brak problemów z rozruchem, w ogóle brak problemów - w końcu to Honda
Na dalsze trasy przydałby się 6-ty bieg. Ja mam niestety przelifta.
Nie ważne, czy kupisz ON czy ET, będziesz zadowolony.
#8
Napisano 21:09, 28.11.2011
chyba troche przesadziles. mi spali 8-8.5 przy normalnej jezdzie. wiec to niewielka roznica, biorac pod uwage roznice w cenie ktora juz jest dosyc zauwazalna (u mnie 2 gr) no i duzo wiecej oleju na przegladzie nie wiem czy nadal wyglada to tak kolorowo?W większości przypadków >50% więcej.
[ Dodano: 2011-11-28, 21:10 ]
na dzien dzisiejszy albo benzyna plus gaz jak ma byc tanio. a diesel vs benzyna przynajmniej w przypadku accorda pod wzgledem kosztow sa jednakowe no chyba ze ktos jezdzi codziennie trasy i to nie 30km to zobaczy roznice w spalaniu
#9
Napisano 21:13, 28.11.2011
niestety nie jest to prawda, bo diesel ma znacznie wyzsza cene zakupu, wyzsze ceny serwisu, i jest znacznie bardziej podatny na drogie awarie, kupowanie takiego auta na tak maly przbieg nie równoważy jego wysokiej ceny nabycia, dobrze chociaż ze masz szczęście i w auto póki co nie włożyłeś kasyJa też wybierałem 4 lata temu. Wybrałem diesla. Kosztował więcej, ale porównaj sobie spalanie benzyniaka i diesla. W większości przypadków >50% więcej.
spalanie nie jest 50% wyższe w benzynie, kolega ma 2.0 w benzynie (ok. sedan) i o 50% nie mam mowy, a cena ON w pl tez do najkorzystniejszych nie należny (w de dalej ON jest ok 60 gr tańszy na litrze)
mi w dwa lata wyjdzie ok. 70 tys. km i jestem właściwie na granicy opłacalności jak sobie dwumas doliczę
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#10
Napisano 21:19, 28.11.2011
Ja też wybierałem 4 lata temu. Wybrałem diesla. Kosztował więcej, ale porównaj sobie spalanie benzyniaka i diesla. W większości przypadków >50% więcej.
Rocznie robię ok. 13 tyś. km, codziennie do pracy 2x12 km, dłuższe wakacje i coś jeszcze. Jestem zadowolony. Spalanie 6-7 litrów, brak problemów z rozruchem, w ogóle brak problemów - w końcu to Honda
Na dalsze trasy przydałby się 6-ty bieg. Ja mam niestety przelifta.
Nie ważne, czy kupisz ON czy ET, będziesz zadowolony.
Ja bym zaczal rozwazac kupno diesla przy przebiegach rocznych >40 tys. km.
#11
Napisano 21:22, 28.11.2011
Ja też wybierałem 4 lata temu. Wybrałem diesla. Kosztował więcej, ale porównaj sobie spalanie benzyniaka i diesla. W większości przypadków >50% więcej.
Rocznie robię ok. 13 tyś. km, ,.......
jeśli to było jedyne kryterium wyboru - spalanie - to gratuluje świadomego wyboru....
nie dość, że spalanie niewiele mniejsze, to koszty serwisu nieporównywalnie wyższe. Cena zakupu również.
#12
Napisano 21:25, 28.11.2011
#13
Napisano 21:46, 28.11.2011
wreszcie zdrowe podejscie , a nie diesle na 10 tys. km roczniew firmie z ktorej mam sluzbowy samochod ostatnio ktos to przeliczal. samochodami jezdzi sie mniej wiecej do 150kkm, wtedy jest koniec gwarancji i auto zaczyna byc zuzyte wiec trzeba sprzedac. liczyli cene zakupu, cene serwisu oraz wydatki na paliwo. wyszlo ze przy dzisiejszych kosztal diesel jest niemal nie oplacalny bo zysk jest znikomy a niestety bylo pare przypadkow kiedy auto zepsulo sie po gwarancji i niestety ceny napraw byly zabojcze. w duzej firmie nikt sie nie bawi w uzywane czesci czy tez szukanie zamiennikow oddaja do aso i naprawiaja stad tez ceny napraw ale nie ma co liczyc ze diesel bedzie taki tani w utrzymaniu
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:16, 28.11.2011
nie dość, że spalanie niewiele mniejsze, to koszty serwisu nieporównywalnie wyższe. Cena zakupu również.
W uk 2.2 tansze od benzyny naszczescie JEsli chodzi o wyjazdy do polski to 2.0 beznyna do polski w trzech bakach mozna sie spokojnie zmiescic przy predkosciach 140-160 km/h Mysle ze to bardzo dobry wynik
Nie wiem jaki Kolega ma budzet ale do 2.5tys funtow auta maja przejechane do 100 tys mil co w przypadku diesla bankowo turbinka do regeneracji (w anglii ciezko) lub dwumas (koszta) a jak ktos ma szczescie to nawet i wtryski . W benzynce natomiast juz tak ciezko z naprawami nie jest a jesli nawet by cos bylo to sa to awarie z ktorymi mozna jezdzic no chyba ze jest sie jakims maniakiem i mowie tu w sumie tylko o przugubach i tulejach wahaczy ( pestka).
JEzdzilem 2.2 oraz 2.0 hdi i powiem szczerze ze sa to dobre silniki mimo roznych opini. Ale jesli chodzi o moc benzyniaka z accorda 2.0 to niestety ustepuje i to bardzo pod tym wzgledem 2.0 hdi 110KM takze ciezko sie przyzwyczaic do spadku momentu obrotowego. Kultura pracy 2.0 vtec w porownaniu do hdi to wielki + na korzysc accorda. Wysoko sie kreci bez pocenia itd itp
Tkaze tylko beznynka jesli chodzi o accorda, tylko lac v power i jezdzic po duzo wiecej ten silnik nie wymaga
#15
Napisano 22:22, 28.11.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych