XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Brak cieplego powietrza
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:58, 10.11.2011
Miesiac temu poszla mi pompa wody i byla wymieniana.
Teraz zauwarzylem tem wskaznik tem jest ponizej min, wiec luzik ale w czasie jazdy spada gdziec na 1/5.
A co dziwne jak sie zatrzymuje na swiatlach( pozniej zrobilem probe na parkingu przed praca) to cieple powietrze przestaje leciec tylko letnie ( mimo ze mam ustawione na hi)
Co moze byc zle podlaczone ?? Czy walic od razu do mechanika ze cos sknocil ??
Witam zacząłem nowy temat bo lepiej się przyjrzałem po pracy hondzi.
I tak jest po naprawie pompy wody ( i nowa chłodnica)
Wcześniej pisałem ze jest ciepło tylko w czasie jazdy .
Jest tak, jeśli jest na luzie jest zimne powietrze i śmierdzi benzyna ( gazem) , a jak dodam gaz ( nie ważne czy jadę czy stoi) zaczyna się robić ciepło.
Wskaźnik temp. jest poniżej połowy ( normalka ) ale w czasie jazdy ( a akurat dziś było zimno) temp. spadła mi prawie do zera w czasie jazdy. Pierwszy raz się z czymś takim spotykam i nie mam zielonego pojęcia co to i z czym to się je.
A i co dziwne wskaźnik tem był na połowie a płyn chłodniczy bulkotał jak by był wrzątkiem.
Czytałem ze to możne być termostat ale termostat działa bo jak temp się dźwignie ( dziś się przyjrzałem, gdzieś na 3/4 włączą wiatraki ) gdzie przed naprawa włączał prawie jak było na końcu
Co gorsza tego objawu nigdy wcześniejszej nie było wiec wnioskuje ze coś w warsztacie sknocili. Moze ktoś ma pomysł co bo znając życie powiedzą ze znowu coś się zepsuło tylko po to zeby zarobić ( a nie przyznać sie do błędu)
Jutro jadę do tego mechanika i chce po prostu czy mam o co walczyć
#2
Napisano 09:07, 10.11.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:12, 10.11.2011
Termostat jest dobry
bo jesli temp przektoczy 4/5 to wlacza wiatraki
:-/
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:28, 10.11.2011
[ Dodano: 2011-11-10, 10:09 ]
No bo to mnie troche zdziwilo ze mam nowa chlodnice pompe i cos takiego
[ Dodano: 2011-11-10, 11:36 ]
mam nadzieje ze nie wezma kasy za to bo i tak juz troche mnie to kosztowalo
[ Dodano: 2011-11-10, 11:58 ]
A i mam pytanko po mechanik ma czas dopiero w poniedzialek, a w weekend musze jechac do tesciowej ( prawie 300 km tam i spowrotem)
Czy auto da rade czy lepiej nie ruszac go ??
[ Dodano: 2011-11-10, 12:55 ]
????????????????????
[ Dodano: 2011-11-10, 12:56 ]
A mmoze samemu wymienic plyn chlodniczty ??
Przyznam sie ze jeszcze tego nie robilem ale nie chce niczego spieprzyc a jednoczesnie potrabuje autka
#7
Napisano 19:31, 10.11.2011
miałem takie objawy w twingo i E36 - w obu termostat do wymiany
Termostat jest dobry
bo jesli temp przektoczy 4/5 to wlacza wiatraki
włączenie wiatraków to nie robota termostatu, żeby sprawdzić teremostat trzeba go wyjąć, zagotować wodę i sprawdzić w jakiej temp
się otworzy
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8
Napisano 19:40, 10.11.2011
nie konieczniea jakby był zapowietrzony to chyba by się bardziej grzał
bo może być zapowietrzona sama nagrzewnica, ja miałem tak w matizie
shedy nie wiem jak się w VII wymienia płyn, ale pewnie niewiele się to rózni od VI - zerknij do manuala serwisowego na 100% tam jest
oczywiście może to też być termostat
a jaką ci pokazuje temp płynu?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#9
Napisano 22:46, 11.11.2011
Tuned by Cinsoft
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych