XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zmiana seryjnych zacisków hamulcowych na atr
#1
Napisano 14:53, 06.11.2011
Moja Hania
http://www.accordklu...pic.php?t=13748
#2
Napisano 15:59, 06.11.2011
#3
Napisano 16:23, 06.11.2011
Żylety nie będzie i tak. Raz, że te hamulce tak mają, dwa Accord to ciężkie auto. Pójdzie pewni z 1500zł a efekt może być niewiele lepszy.
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 15:09, 08.11.2011
Potwierdzam, z tyły sa takie same.Z przodu można zmieniać. Z tyłu są chyba takie same co w zwykłym Acco i nawet chyba takie same są w VIIgen
Żylety nie będzie i tak. Raz, że te hamulce tak mają, dwa Accord to ciężkie auto. Pójdzie pewni z 1500zł a efekt może być niewiele lepszy.
Co do zmiany z przodu to zaciski można zmieniać tylko nie wiadomo od czego tarcze dobrać... Zwykłe Accordy mają 4x114,3x282mm a ATR 5x114,3x300mm i jakoś nie przypominam sobie jakiś tarcz na 4 otwory, rozstawie 114,3 i średnicy 300mm
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#5
Napisano 15:28, 08.11.2011
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#6
Napisano 15:31, 08.11.2011
#7
Napisano 15:47, 08.11.2011
Tak poważnie to lepiej zainwestować w porządne klocki i tarcze. Taniej i lepiej
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#8
Napisano 09:20, 13.11.2011
fakt - zabawa tania nie jest. nowe tarcze, klocki, nowe kola - minimum 16", i to nie wszystkie, niektore nie wchodza na zacisk. do zwyklego 1,8 czy 2.0 bym w to nie inwestowal, ale jak ktos ma jakies wieksze plany - uwazam ze warto. ja zaczynalem od swapa hamulcow....
#9
Napisano 10:44, 13.11.2011
Do tego kompletu będziesz jeszcze musiał kupić nowe klocki, Coupe CG mają takie same klocki jak Prelki VTEC i starsze Acc z tarczami 282mm.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#10
Napisano 10:56, 13.11.2011
#11
Napisano 12:01, 13.11.2011
Pejot, ale same 2 tloczki wiosny nie czynia...tu chodzi o srednice tarczy. przy takiej samej srednicy 2 tloczki moga dac nie wiele lepszy efekt
Siła hamowania zostanie bez zmian, za to hamulce będą bardziej precyzyjne
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#12
Napisano 12:02, 13.11.2011
A tarcze 300mm w ATR to raczej pełnią rolę większego odbiornika ciepła (też istotna sprawa) bo klocek ATR'owy ma _identyczny rozmiar_ jak w Acc 5.gen. / Preli VTEC przy tarczach 282mm.
Np u Tomali widać jaka część tarczy jest niewykorzystana:
http://www.accordklu...r=asc&start=345
Happy Owner Never Drives Anything else.
#13
Napisano 12:15, 13.11.2011
.
Np u Tomali widać jaka część tarczy jest niewykorzystana:
http://www.accordklu...r=asc&start=345
Tak, ale tutaj masz większe ramię na którym działa siła dlatego hamulce są lepsze. A dlatego nie masz klocka na całej powierzchni tarczy bo dzięki temu masz większy nacisk jednostkowy.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#14
Napisano 12:29, 13.11.2011
jasne ze zacisk z ATRa jest ok, ale czy ten z Preludy bedzie taki sam?
w kwestii tarcz 300mm - owszem, wiekszy odbiornik ciepla I to jest kluczowe dla wydajnosci. hamulce sie tak nie mecza. no ale tak jak pisalem - taka inwestycja tylko po to zeby byla, jest bez sensu. lepiej kupic dobre tarcze I klocki do tego co sie ma.
#15
Napisano 15:00, 13.11.2011
Pawpor, ale większa powierzchnia tarcia przy mocnych zaciskach dwu-tłoczkowych myślę, że dałaby jeszcze lepsze rezultaty, nie wiem czy Honda nie poszła jednak na oszczędność ...
Ale mimo wszystko może rzeczywiście inaczej działają siły przy hamowaniu jeżeli zwiększy się promień tarczy w stosunku do szerokości klocka.
Happy Owner Never Drives Anything else.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych