XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pompa absu demontaz pojemnika cisnieniowego
#1
Napisano 11:03, 26.10.2011
Moje pytanie dotyczy pojemnika zaznaczonego na zdjeciu na czerwono (zdjecie zapozyczone), czy moge go odkrecic? Sa jakies zalecenia? wiem, ze jest pod cisnieniem?
W manualu jest o demontazu, ale nic o ponownym montazu...
Pod nim jest uszczelka, za ktora chce sie zabrac, zanim ew. bede musial kupic caly modul. Czytalem o takich pojemnikach i niby w nich pomiedzy gazem, a plynem hamulcowym, ktory tam wplywa jest membrana oddzielajaca i przy napelnianiu plyn robi sie pod cisnieniem i wtedy gaz usuwa sie w gorna czesc tego ustrojstwa.
Zapalajaca sie kontrolka spedza mi sen z powiek.
Uploaded with ImageShack.us
Sa jakies zalecenia? Ktos cos robil z w/w elementem? Nie urwie mi rak?
Odpowietrzalem, ale cos to niewiele daje.
----------------------------------------
dla potomnosci
znalazlem nr partsa hondy
1) 57072-st5-003 oring p5
2) 57315-st5-003 19.6mmx2.5
dwa oringi:
znalazlem podobny schemat ale na nim mam juz partsa nr 22 i 23 czyli te dwa oringi...
http://parts.sonsacu...product=1577964
na tym jest narysowany ale niby nie istnieje (nasze aso posluguja sie chyba tymi schematami)
http://www.japancars...&nplblk=B__2410
w Polsce w aso nikt nie mial, nikt nie wykazywal checi, zeby ew. cos ustalic (wymiar, cokolwiek).
mechanicy najchetniej wymieniliby cala pompe bez doktoryzacji, wzieli kupe siana i zapomnieli, podobnie spece w aso. wiec zanim wymienie cala pompe powalcze z oringami. z hondy tech wywnioskowalem, ze akumulator membranowy mozna smialo odkrecic, ale przed zlomowaniem trzeba spuscic z niego azot. to wszystko. wkrecany jest od dolu na srube 10mm. jak ogarne dam znac. chyba, ze ktos wczesniej co pomoze, napisze.
oringi plyna z japonii beda za miesiac.
#2
Napisano 16:34, 06.11.2011
#3
Napisano 11:17, 07.11.2011
Moje cd7 -> http://www.accordklu...e-3#entry424989
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych