XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne objawy w czasie jazdy po wymianie łożyska z piastą...
#1
Napisano 08:36, 25.09.2011
LPG BRC
#2
Napisano 08:49, 25.09.2011
#3
Napisano 09:00, 25.09.2011
LPG BRC
#4
Napisano 09:46, 25.09.2011
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#5
Napisano 10:15, 25.09.2011
hmm... dobre pytanie zapytamA bolec z klcoka trafił w wyżłobienie w tłoczku?
[ Dodano: 2011-09-27, 10:04 ]
Po rozebraniu zacisków i ponownym złożeniu problem nadal istnieje jednak ocieranie jest znacznie mniesze ale cały czas jest. Dodatkowo w czasie wolnej jazdy słychac delikatne ocieranie klocka o tarczę. Problem nadal występuje niekiedy (ok raz na 2 km). CZy w takim razie pozostaje mi wymiana klocków (obecne mają 24 tys km i wyglądaja na równo starte) ?. Mechanik powiedział że jakby to nie pomogło to możemy założyc stare łożysko ale mam nadziekje ze łożysko nie ma z tym nic wspólnego ...bede dalej kombinował i informował o efektach:)
[ Dodano: 2011-10-04, 16:50 ]
Witam ponownie. Chcialbym wrocic do rozpoczetego przeze mnie tematu. Po 2 rozebraniu calych zaciskow i przeczyszczeniu klockow tarcie bylo slyszalne ale nieco mniej. Po 2 dniach intensywnej jazdy po miescie tarcie zaniklo. Dodatkowo zauwazylem ze klocek dotyka juz cala swoja powierzchnia tarczy (poprzednio polowa powierzchni scisku tarczy z klockiem byla jakby niedocierana i powstawal osad). Objawy bylo jakby inne tarcie bylo czuc rzadko ale na tyle mocno ze pasazer tylnej kkanapy to odczywal... Nie do konca wiem co sie stalo ale wiem za 100% iz byl to problem z kockami, tarczami, zaciskami(napewno cos z tego)
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-10-04, 16:50 ]
Witam ponownie. Chcialbym wrocic do rozpoczetego przeze mnie tematu. Po 2 rozebraniu calych zaciskow i przeczyszczeniu klockow tarcie bylo slyszalne ale nieco mniej. Po 2 dniach intensywnej jazdy po miescie tarcie zaniklo. Dodatkowo zauwazylem ze klocek dotyka juz cala swoja powierzchnia tarczy (poprzednio polowa powierzchni scisku tarczy z klockiem byla jakby niedocierana i powstawal osad). Objawy bylo jakby inne tarcie bylo czuc rzadko ale na tyle mocno ze pasazer tylnej kkanapy to odczywal... Nie do konca wiem co sie stalo ale wiem za 100% iz byl to problem z kockami, tarczami, zaciskami(napewno cos z tego)
Pozdrawiam
LPG BRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych