XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nierównoległość osi kół przednich
#1
Napisano 08:17, 19.09.2011
Dodam, że podczas jazdy, hamowania, przyspieszania, nic nie ściąga itp. Auto jedzie jak po sznurku. Pokonywanie lewych i prawych zakrętów też wydaje się przebiegać normalnie, choć ekstremalnych testów nie robiłem.
Ale wizualnie wygląda to mało ciekawie, zwłaszcza biorąc pod uwagę właśnie to, że lewe koło inaczej siedzi w nadkolu niż prawe. Nie wiem czy to optyczne wrażenie czy sprawa zawieszenia.
Jutro jestem u mechanika z innymi rzeczami i dowiem się co jest grane, ale może macie zdanie.
Sądzicie, że jeżeli chodziłoby (na co wszystko wskazuje) o kąt nierównoległości osi kół, to jest to sprawa regulowalna ?
Czy chodzić może o mechaniczne uszkodzenie (wahacz, przegub wewn.?) ?
Jest jeszcze taka opcja ? Cytat z powyższego linku "Niektóre samochody są fabrycznie montowane z niewielką nierównoległością osi, w taki sposób, że prawe koło przednie wyprzedza lewe. Spowodowane to jest częstym najeżdżaniem prawą stroną samochodu na krawężniki. W wyniku tego po pewnym czasie następuje cofnięcie się prawego koła przedniego względem lewego".
[ Dodano: 2011-09-19, 14:45 ]
Choinka, tak patrze teraz na fotki Kolegów z tą samą felgą, oponą, silnikiem i sprawa wygląda podobnie :P
Jednak Koledzy, którzy mają większą felgę, niski profil i glebę, mają nakole kompletnie i RÓWNO wypełnione.
Zwariowałem
[ Dodano: 2011-09-20, 07:56 ]
Widać temat ciężki podjąłem, bo nie ma skorych do wypowiedzi :]
#2
Napisano 10:48, 20.09.2011
co do przesuniecia kola moze byc wiele przyczyn, walniety wahacz dolny badz gorny no i najgorsze cos z karoseria gdzie jest montowany gorny wahacz badz sanki...
mowilem ze trzeba bylo sprawdzic samochod przed zakupem?
#3
Napisano 11:32, 20.09.2011
Jeżeli np walnięty dolny wahacz lub coś innego do roboty, to trzeba zrobić i tyle.
Dziś powinienem wszystko wiedzieć.
[ Dodano: 2011-09-21, 07:43 ]
No i wszystko jasne. Krzywy lewy wahacz i koło cofnięte do tyłu o 2cm. Nie pozostaje nic innego jak brać się za szukanie takowego.
Do tego tuleje metalowo-gumowe z przodu, płyn hamulcowy i sprzęgła i śmigać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych