XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
tylne prawe koło, koło uciekło minus na kącie
#1
Napisano 11:04, 02.09.2011
Dzieki wielkie ;D
jeszczetroche i zacznie mi opone brać.
HELP
[ Dodano: 2011-09-02, 15:23 ]
Nikt nie ma żadnej propozycji
#2
Napisano 21:33, 02.09.2011
#3
Napisano 22:02, 02.09.2011
z tyłu ma być -0°30' ±30' i tego się nie reguluje - jedynie można sprawdzić, czy z zawieszeniem wszystko w porządku, więc sprawdź mocowanie górnego wahacza oraz czy jest duży luz na łożysku.
#4
Napisano 08:40, 03.09.2011
#5
Napisano 08:48, 03.09.2011
#6
Napisano 10:55, 03.09.2011
na oko wyglądają prosto
#7
Napisano 11:08, 03.09.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8
Napisano 11:22, 03.09.2011
#9
Napisano 11:26, 03.09.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 11:29, 03.09.2011
#11
Napisano 11:38, 03.09.2011
wszystko było w normie
jak nie masz liczb, to różnica 30" o niczym nie świadczy
nie mam wydruku
to następnym razem zabieraj, będzie łatwiej pomóc
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#12
Napisano 21:49, 03.09.2011
;D no i teraz za co sie zabrać
napisałem Ci, co sprawdzić
jak już jest rysunek - górny wahacz nr 33, w którym do sprawdzenia mocowanie nr 34 i sworzeń nr 1
piszesz, że pochylenie jest na minus, czyli góra koła do środka, a dół na zewnątrz - zrób i wrzuć zdjęcie to zobaczę, czy to lepiej wygląda niż fabryczne -30'
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych