XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czy to wahacz,koncowka drazka a moze jakas guma stabilizat??
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 04:44, 28.08.2011
Problem objawia sie najczesciej podczas ruszania na skreconych kolach w prawo, sa odczuwalne 2 stukniecia na kierownicy.Podczas ruszania na wprost rowniez wystepuje ale tylko jedno stukniecie.Stukniecia sa mniej slyszalne a bardziej odczuwalne na kierownicy.Przejrzalem kilkanascie tematow ale nie znalazlem objawow podobnych.Patrzac na gumy przegubow wygladaja cale i tu nie wystepuje zaden zgrzygot jak to zazwyczaj jest przy rozerwanych gumach.
Jakies porady od czego zaczac?Chcialbym jechac do mechanika z wiedza co moze byc przyczyna.Bo w UK mechanicy sa dobzi ale w robieniu M.O.T czyli przegladu a nie szukaniu przyczyn usterki W tym przypadku angielski mechanik stwierdzil ze to przegub nie patrzac na gumy i nie zdejmujac kola i sprawdzeniu wahacza.
#2 Guest_Wilu_*
Napisano 08:18, 28.08.2011
Czy przy ruszaniu słyszysz klik ? Jeśli tak to podejrzewam :
Przegub wewnętrzny albo mechanizm różnicowy
#3
Napisano 11:45, 28.08.2011
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 02:12, 29.08.2011
#5
Napisano 17:01, 29.08.2011
obecnie szukam jeszcze końcówek kierowniczych, wymienię wszystko, kłopot zaczął się po wpadnięciu w spora dziurę, objawy mam podobne jak Ty, podnieś auto na lewarku i zobacz czy przednie kola maja luzy, u mnie prawe kolo konkretny a lewe marginalny
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#6 Guest_Wilu_*
Napisano 19:46, 29.08.2011
#7
Napisano 20:10, 29.08.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:41, 29.08.2011
#9 Guest_Wilu_*
Napisano 21:43, 29.08.2011
#10
Napisano 21:46, 29.08.2011
drążki wewnętrzne stosunkowo łatwo samemu zdiagnozować, wiec zrób najlepiej zanim podejmiesz decyzje ze coś wymieniasz, bo szkoda kasy jak nie wykaże luzu, u mnie ewidentnie luz jest
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:37, 30.08.2011
#12
Napisano 16:41, 30.08.2011
sama pompa pracowała u mnie bez zarzutu zarówno na psf jak i na czerwonym badziewiu z seata (w salonie seat/honda/suzuki robiłem auto) czy na czerwonym LM jaki dokupiłem na trasie, wiec dla pompy to chyba wszytko jedno ale dla przekładni zdecydowanie nie...
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:55, 30.08.2011
Czy te koncowki to numer 10? http://www.hondaorig...1&block_03=3070
A tu podobne objawy tylko bez zakonczenia co to bylo http://www.accordklu...der=asc&start=0
#14
Napisano 16:13, 31.08.2011
a nie o 10 czyli drążku zewnętrznym (tzw. końcówka kierownicza, zdjęcie poglądowe z toyoty)
właśnie dostałem potwierdzenie ze za 3 tygodnie mam urlop, i wtedy wymienię zarówno drążki wewnętrzne jak i zewnętrzne, bo do wymiany i tak trzeba rozebrać wszytko, i potem robić zbieżność, a koszty materiału sa relatywnie niskie (2x90 zł + 2x 120 zł =420 zł) w porównaniu do kosztów robocizny (min. 200 zł), a auto ma 115 tys. stad najlepiej robić kompleksowo
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#15 Guest_Wilu_*
Napisano 16:41, 31.08.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych