XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Różnice w zegarach accord ES-Type R temperatura zew.
#1
Napisano 08:17, 15.06.2011
-zegary Type R z temperaturka zewnętrzną
-zegary ES automat z przygotowanymi tarczami od Typka, z przełozeniem ustroju magnetoelektrycznego od obrotomierza (ta opcja podlega dalszym obliczeniom).
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#2
Napisano 06:35, 16.06.2011
Ale możesz do zegarów od ES-a założyć wskaźniki-tarcze od R (powinny sie wyciągać w całości) i dzięki takiemu zabiegowi masz zegary ES-R czyli (wskaźnik temp. jak i białe tarcze)
#3
Napisano 07:38, 16.06.2011
Sprobuje to rozwiklac elektrycznie jesli sa jakies schematy w ESM. Tez sie przyzwyczailem do termometru.
M.
#4
Napisano 08:58, 16.06.2011
koledze tarjei86 do manula nie podeszły (nie działały i ciągle świecił czek z tego co pamiętam), ale może to kwestia skrzyni
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5
Napisano 09:39, 16.06.2011
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#6
Napisano 10:38, 16.06.2011
To jak masz poligon doświadczalny to zerknij przy okazji jak ściąga się te zegary (tylko widziałem przed i po zamianie) aby dostać się do elektroniki. Czy te wskazówki się ściąga czy tylko cały "zegar" się wymieniatak że mam poligon doświadczalny
Z tego co widziałem to normalniezastanawiam sie jak sie bedzie przy takiej zamianie zachowywal obrotomierz
Nie majesli sa jakies schematy w ESM
#7
Napisano 16:57, 16.06.2011
I te co miały czyli 2,0ies (1999r) i 1,8ies (2002r) też mają te same numery.
Niestety na stronie www.hondaoriginalparts.com nie znalazłem kodu do zegarów do Typer ale przypuszczam, że to będzie wersja trzecia lub ta bez termometru.
Pamiętacie na której stronie były oryginalne numery części hondy (serwisowe)?
m.
#8
Napisano 19:57, 16.06.2011
Wskaźnik temp. jest tylko w wersji ES i nic z tym nie da rady zrobić, gdyż jest to sprawa elektroniki zegarów.
Ale możesz do zegarów od ES-a założyć wskaźniki-tarcze od R (powinny sie wyciągać w całości) i dzięki takiemu zabiegowi masz zegary ES-R czyli (wskaźnik temp. jak i białe tarcze)
Grześiek gadasz głupoty nie tylko ES ale i niektóre LSy polifty miały i np ja mam białe zegary ze sporta i mam w nich opcję Temp OUT.... kupywałem Accorda w styczniu tego roku dla rodziny i to był LS Motegi i miał temperaturę zewnętrzną.. bardzo mnie to zdziwiło ale fajny bajerek
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#9
Napisano 20:16, 16.06.2011
Ale typer poliftowy już go nie ma. Teraz mam taką teorię, że termometr przed liftem był tylko w ES z climatronikiem a po lifcie w każdym LS i ES. Tylko się zastanawiam czy te bebechy w zegarach są takie same i tylko nie były podpięte bo nie było w wersjach termometru zewnętrznego na zderzaku czy produkowali 2 lub 3 wersje zegarów.
#10
Napisano 22:26, 16.06.2011
Pamiętacie na której stronie były oryginalne numery części hondy (serwisowe)?
m.
np. www.hondaworld.ru
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#11
Napisano 11:03, 17.06.2011
#12
Napisano 11:27, 17.06.2011
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#13
Napisano 12:37, 17.06.2011
Licznik do 180 km/h
Dodatkowo kontrolka zapięcia pasów, przegrzania katalizatora i chyba ATTS.
Przełożyłem tylko samą tylna elektronikę od mojego Euro i szybki z grafiką tak aby się zgadzało.
Na moje zostaw zegary i przełóż sama tylna elektronikę, taśmy itd.
Tylko czy nie są potrzebne jeszcze czujniki??
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych