Dziś zdemontowałem sobie osłone kolektora wydechowego żeby ją sobie ogarnąć troche i moim oczom ukazał się przykry widok Pęknięta praktycznie dookoła jest jedna odnoga
Pytanie, spawać to czy lepiej poszukać używki i wymienić?
Powiedzcie mi też czy to pęknięcie powoduje jakieś konsekwencje?
Pozdro.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:17, 02.04.2011
#2
Napisano 01:15, 03.04.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 08:41, 03.04.2011
Ja u siebie musiałem spawać i jak narazie od listopada jeżdzę. Ale już mam 4-2-1 z nierdzewki na podmianę.
U mnie dopiero po spawaniu MIGiem sie trzyma. Spawanie TIGiem nie dało rady - nie wiem dlaczego (oczywiście elektroda do żeliwa).
#4
Napisano 08:48, 03.04.2011
A co do drugiego pytania to wiecie coś na ten temat?? Tak z ciekawości pytam
#5
Napisano 09:15, 03.04.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6
Napisano 09:21, 03.04.2011
#7
Napisano 09:52, 03.04.2011
kardas, może trochę polecę w kosmos z taką uwagą, ale jaki wpływ będzie miało nierównomierne opróżnianie cylindrów ze spalin? Bo coś takiego będzie się działo na 100%. Teoretycznie wał będzie nierównomiernie obciążony, ale to tylko takie przemyślenia.
Goonzo, a który strzelił? Ten kanał od rozrządu? Sprawdź sobie stan szpilek mocujących kolektor do głowicy, bo mój kolektor dostał strzała od krawężnika i jedną szpilkę urwało.
#8
Napisano 10:08, 03.04.2011
#9
Napisano 11:45, 03.04.2011
wiadomo że trzeba to naprawić w miarę szybko, ale przy normalnej jeździe chyba wał się nie wysra
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 11:53, 03.04.2011
#11
Napisano 12:08, 03.04.2011
#12
Napisano 14:21, 03.04.2011
Do zobaczenia na trasie.
#13
Napisano 17:12, 04.04.2011
Na forum forda znalazłem coś takiego:
3. sonda lambda podaje błedny odczyt dzieki czmu ECU zmienia skład mieszanki paliwowej (kiepskie przyspieszenie,wiele pali, pulsowanie na wolnych obrotach) moze padła sonda albo masz przedmuchy układu wydechowego na odcinku od kolektora do konca katalizatora (dalej nie maja wpływu)
Coś może być na rzeczy ale powiem dopiero czy coś sie zmieniło jak wymienie kolektor.
#14
Napisano 11:39, 05.04.2011
Pospolite gadanie. Dwa lata temu miałem pęknięty kolektor na długości 7cm, pospawałem MIGiem i do dziś spaw trzyma więc nie chyba nie szkoda kasy na spawanie.używka i wymienić. szkoda kasy na spawanie, które i tak pewnie nie wytrzyma długo
#15
Napisano 13:24, 05.04.2011
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
UkÅ‚ad wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych