XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Swiezo nabita i odgrzybiona klima nie chlodzi! - Pomocy!
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:00, 26.03.2011
Jestem posiadaczem Hondy Accord 2004r 2.2 diesel (wersja z navi), po kupnie tego auta zauwazylem ze klimatyzacja choc sie zalacza to nie chlodzi (Minimalna temperatura wynosi ok 18 st C przy ustawieniu "Lo"). Myslalem ze poprostu trzeba ja nabic, ......mylilem sie. Dzisiaj nabito i odgrzybiono klimatyzacje w moim aucie (stacja Kwit Fit - mieszkam w UK) ale niestety dalej nie podaje chlodnego powietrza. Prosze o pomoc w zlokalizowaniu przyczyny zanim zaczne generowacn niepotrzebne wydatki w celu usuniecia tego problemu. Moze ktos juz mial podobny problem? Z gory dziekuje za jakie kolwiek podpowiedzi/rady!
SZX
#2
Napisano 20:16, 26.03.2011
#3
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:27, 26.03.2011
Co mozna zaradzic w takiej sytuacji?
Mlun, jutro z rana upewnie sie czy nie jest tak jak ty napisales.
#5
Napisano 22:36, 26.03.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#6
Napisano 02:47, 27.03.2011
(stacja Kwit Fit - mieszkam w UK)
http://www.kwik-fit....onditioning.asp
Moja rada taka. Wróć do szmaciarzy i niech ci kasę oddają. Zgodnie z tym co piszą, jeśli nie uda im się zmniejszyć temp powietrza o więcej niż 10 % to nie biorą za usługę ani pensa. To bym zrobił na pierwszym miejscu. Bo z tego co piszesz to wydymali Cie na min 49F. Kwik-Fit to nie był dobry wybór, nie powierzyłbym im klimy do nabicia, co najwyżej zmiana opon wyważenie na tym ich wiedza się kończy. Mają automaty do nabijania i po naciśnięciu jednego przycisku wszystko robi się samo, myślą ze są bogami. Schody się zaczynają jak po nabiciu nadal nie chłodzi. W Polsce ludzie którzy zajmują się klimatyzacja profesjonalnie nazywają ich nabijaczami.
Co się dzieje jak odpalisz klimę? Oprócz tego że nie chłodzi. Czy wentylatory chodzą? Jak wygląda sprawa kompresora? Jeśli masz możliwość, podjędź do kogoś kto ma manometry. Niech sprawdzi ciśnienie na niskim i na wysokim. Wtedy zagadka się rozwikła. A jeśli będziesz w Kwik-Ficie spytaj się tego serwisanta ile gazu wbił. Ma być 475g +/- 25g. Możliwe że się pomylił i wziął dane z VI gen gdzie wchodzi blisko 600g. Co może skutkować na wysokim ciśnieniem w układzie i klima nie będzie banglała.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:23, 27.03.2011
Gazu wbili 475g (wg wydruku z automatu). Ustawienia automatu dokladnie do mojego auta (wg zalecen Hondy).
Gdy wlaczam klime to nastepuje chwilowe zmniejszenie obrotow silnika wiec sprezaka chyba zalacza sie, wentylatory w kabinie zalaczaja sie (chyba ze chodzi o inne to nie slychac aby sie zalaczaly - sorry ale jestem laikiem w tych sprawach ).
Niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia manometrem. Jakies sugestie?
#8
Napisano 21:27, 27.03.2011
Gdy wlaczam klime to nastepuje chwilowe zmniejszenie obrotow silnika wiec sprezaka chyba zalacza sie, wentylatory w kabinie zalaczaja sie (chyba ze chodzi o inne to nie slychac aby sie zalaczaly - sorry ale jestem laikiem w tych sprawach ).
Niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia manometrem. Jakies sugestie?
Włącz klime i liknij pod maskę. Na kompresorze jest coś ala sprzęgło. Jak klima jest OFF ,to chodzi tylko ta cześć na której jest pasek wielorowkowy. Jak odpala kompresor, to powinna się całość kręcic ,tzn to miejsce gdzie chodzi pasek + "środek" . Wtedy ładnie widać , czy kompresor śmiga. Co do wentylatorów ,to chodziło mi o te 2 pod maską. Muszą pracować jak włączysz klimatyzacje. Na początek to te 2 rzeczy do sprawdzenia.
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:57, 28.03.2011
Co dalej?
#10
Napisano 15:19, 28.03.2011
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:42, 28.03.2011
Czy ewentualna wymiana kompresora wiaze sie z koniecznoscia spuszczenia gazu z klimy?
#12
Napisano 15:43, 28.03.2011
a w jakim celu tobie potrzebny manual do VII gen - Tym masz VI gen więc ESM do pobrania w dzile Klubowicz lub ze stonki http://hondatech.inf...Manuals/Accord/ pozycja Ab0VE Honda Accord ESM 98-00 CD ISO zip 253.39 MBWygląda na to że z jakiegoś powodu sprzęgło nie załącza kompresora. Niestety nie posiadam żadnych materiałów do Acco VII. Ale podejrzewam, że można by się wesprzeć ESM od VI gena. Tylko że nie jestem tego na 100% pewien. Tak dla pewności jakiej marki kompresor siedzi u Ciebie?
pobrac i wypalic na CD lub uruchomic na wirtualnym dysku
#13
Napisano 16:09, 28.03.2011
Tak, aby wymienić kompresor musisz odessać czynnik z układu, w przeciwnym razie poleci w niebo.
#14
Napisano 17:46, 28.03.2011
a w jakim celu tobie potrzebny manual do VII gen - Tym masz VI gen więc ESM do pobrania w dzile Klubowicz lub ze stonki http://hondatech.inf...Manuals/Accord/ pozycja Ab0VE Honda Accord ESM 98-00 CD ISO zip 253.39 MB
pobrac i wypalic na CD lub uruchomic na wirtualnym dysku
Tak się składa ze ESM-a do VI gen mam już od dawna. Autor tematu ma VII gen.Chodziło mi o to że może ktoś ma serwisówkę do Acco VII i poda procedurę: jak i co po kolei sprawdzać w przypadku nie załączania sprzęgła sprężarki. Nie miałem do czynienia z VII genem także nie wiem czy jest tak samo jak w poprzedniej generacji czy może coś pozmieniali. Z tej prostej przyczyny nie zamierzam wprowadzać autora tematu w błąd
Np. w VI gen na pierwszy ogień sprawdza się bezpieczniki 58(pod maska) i 3(po stronie kierowcy) , dopiero później przekaźnik
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:29, 28.03.2011
Czy ktos moze podeslac fotke lub diagram obrazujacy lokalizacje tego przekaznika co bym sie przypadkiem nie pomylil ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych