Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Swap sprzęgła od nowego type s'a w dieslu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:36, 22.03.2010

Witam, może ktoś się orientuje czy sprzęgło od nowego type s'a w dieslu pasuje do VII gen po liftingu z silnikiem i-ctdi ??? :B
  • 0

#2 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:39, 22.03.2010

stawiam na to że nikt się nie orientuje... pewnie chcesz zmienić bo seryjne chipem zamordowałeś... skorzystaj z usług firm które wzmocniają sprzęgła
  • 0
F1

#3 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:22, 22.03.2010

malin_f1, nie zamordowal. Skorzystanie z uslug takiej firmy w przypadku tego sprzegla moze nie dac odpowiedniego rezultatu (info z jednej z takich firm).
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#4 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:27, 22.03.2010

Z tego co się orientowałem jeszcze pół roku temu, to nie bardzo da się wzmocnić tego sprzęgła, ponieważ ma docisk z samoregulacją (Radzikowski mówił, że nic jeszcze nie wymyślił). Czytałem na forum Civica jak jeden kolega zrobił chipa do 400 Mm i sprzęgło mu się ślizgało, to wykombinowali z Radzikowskim spzęgło od benzyny jakoś zmodyfikowane i niestety ale padła skrzynia biegów - za duże drgania na nią szły. Jeżeli chodzi o nowego Type-S to niestety nie wiem czy by pasowało, może tam jakieś większe dają, żeby wytrzymało większy moment. Również przy większym momencie działają większe przeciążenia na dwumasowe koło zamachowe, które może ulec też awarii.
  • 0

andref


#5 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:43, 22.03.2010

na 100% sprzęgło od 2,2 VIII gen nie podejdzie do 2,2 VII gen wg mnie trzeba atakować ASO może gdzieś już wymieniali w VIIIgen i mają wiedzę jak to wygląda.
  • 0
F1

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:50, 22.03.2010

Wszyscy macie rację... no z wyjątkiem tego, że zajechałem sprzęgło :-) - po prostu dmucham na zimne, bo korci mnie żeby zamontować u siebie frontowy intercooler, co umożliwiło by uzyskanie przyrsotu mocy do przynajmniej 190 km i 420 Nm + . U siebie mam program na 172 km i ~380 Nm. Jedynym przeciw skazaniem, jest wcześniej wspomniane sprzęgło... Jeżeli Pan Radzikowski nie chce się za to chwytać, to rzeczywiście musi być coś na rzeczy. Mówił że rzeźbili coś ze sprzęgłem od Opla, bo podobno podchodziło po kilku zmianach, ale z tego co wiem to nic dobrego z tego nie wynikło, a wręcz przeciwnie ktoś miał pretensje. Wg Mastersa gdyby udało się zaadaptować sprzęgło z type s'a to umożliwiło by dalsze modyfikacje, bez większych obaw. Mam na myśli dolot, IC, wydech + virus wedle życzenia... Myślę że wówczas bez większego problemu wypluło by bezpieczne 200 km i 420-430 Nm, a dla hardkorów może nawet dało by rade więcej. Trzeba jakoś wyczaić koniecznie czy to sprzęgło pasuje 8-)
  • 0

#7 mihail

mihail
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:i-cdti
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:56, 23.03.2010

Może się mylę, ale czy nie było tak, że to sprzęgła fabryczne były lipne w VII gen., a te montowane jako kolejne już tej wady nie posiadały?
  • 0

#8 grzes8282

grzes8282
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Cambridge
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 18:21, 23.03.2010

Może się mylę, ale czy nie było tak, że to sprzęgła fabryczne były lipne w VII gen., a te montowane jako kolejne już tej wady nie posiadały?



Mi mówiono, że Honda niedawno poprawiła dociski. No i jak do tej pory u mnie się nie ślizga po przejechaniu ok4000 mill z virusem na 183kM i 430Nm. Wiem że to mało ale zawsze to coś.Pozdro
  • 0
Japan rules.

#9 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:13, 23.03.2010

Sprzeglo przed i po lifcie raczej jest inne, ma rozne numery katalogowe. Dwumasa juz ten sam.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#10 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:05, 24.03.2010

Sprzęgło (docisk + tarcza) po lifcie ma chyba taki sam numer katalogowy jak sprzęgło do Civic 2.2 CTDI, a w tych autach po mocniejszych wirusach niestety też były problemy ze ślizganiem się sprzęgła. Jeżeli by coś poprawili w tej części to czy nadal by miała ten sam numer katalogowy?
  • 0

andref


#11 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:19, 24.03.2010

Sprzęgło (docisk + tarcza) po lifcie ma chyba taki sam numer katalogowy jak sprzęgło do Civic 2.2 CTDI


Masz racje.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:40, 24.03.2010

Ktoś pisał ostatnio, że ma takie sprzęgło z nowego type's do sprzedania. Próbował je właśnie zapodać do ictdi i nie pasowało.
  • 0

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 02:41, 26.03.2010

Ale ciekawe co konkretnie nie pasowało, bo może w rękach wprawnego mechanika jakimś cudem dało by radę je wszczepić... Kitajce dali wszystko na wyrost, ale sprzęgło spier..... No cóż może jednak nie można mieć wszystkiego ;-). Nie ma co się poddawać trzeba dalej coś kombinować, bo to bardzo dobry samochód jest z tym silnikiem i szkoda by było nie wykorzystać jego potencjału. :-?
  • 0

#14 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:17, 26.03.2010

Zapytalem o ta kwestie dzis w ASO, niestety nie potrafili mi powiedziec, poniewaz nie mieli w serwisie takiego Type-S'a. Rozmawialem o tym miedzy innymi z mistrzem serwisu i stwierdzil, ze to ciekawa kwestia i moze sam zglebi ten temat. W kazdym razie najlepiej miec oba sprzegla i porownac, ale jak napisalem nikt tam nie mial takiego sprzegla w reku (od typeS).
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:18, 26.03.2010

Mikołaj, a oni w ASO nie mają Ciebie jeszcze na tablicy ..."tych klientów nie obsługujemy"????
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq