Znajomy podpowiedział mi, że nie ma co się bawić w zamienniki jeżeli chodzi o kostki stacyjki tylko kupić oryginał.
Ehhh zamówiłem kostkę stacyjki w ASO była do odebrania we wtorek, odbierając pracownik ASO poinformował mnie, że są dwa rodzaje kostek różnią się tylko kształtem (gniazdem) od strony stacyjki. Dowiedziałem się o tym że gdyby nie pasowało mogę zwrócić i zamienić. I niestety w środę miałem czas na wymianę i okazało się, że mam pecha i to nie jest ta kostka. Jeszcze tego samego dnia wykonałem tel. do ASO i trafiłem na tego samego pracownika co mnie informował o 2 rodz. kostki i poinformował o tym, że pamięta mnie i już zamawia kostkę dla mnie i będzie do odebrania w piątek. Po wizycie w piątek w ASO
był inny pracownik i długo biedaczysko szukał mojej kostki i wyszło na to, że została zamówiona taka sama kostka co za pierwszym razem
Coś tam pomruczeli, pokombinowali i zamówili odpowiednią na środę - zobaczymy
W całym tym zamieszaniu zauważyłem, że na kostce jest napisana nazwa "Valeo". Po wpisaniu w google "kostka stacyjki valeo accord" otrzymuję linki z kostkami i m.in jest:
http://liquimoly.baz...a-stacyjki.html wychodzi na to, że jest to ta sama którą sam znalazłem za pierwszym razem. Po skontaktowaniu się wtedy ze sklepem pracownik powiedział, że jest to zamiennik i dlatego zdecydowałem się na zakup w ASO.
Teraz pojawia się pytanie. Czy pracownik ASO może zamówić dla klienta zamiennik nie informując go o tym, czy stacyjki w oryginale są Valeo
To czemu w sklepie internetowym otrzymałem informację że to zamiennik
Zadaję takie pytanie bo przecież jasne, że jeżeli jest to ta sama kostka Valeo i w sklepie internetowym kosztuje 60 PLN a w ASO 170 (ta co nie pasuje) a ta co będzie pasowała jest droższa i kosztuje 230 PLN to wiadomo gdzie wolałbym kupić
[ Dodano: 2008-12-15, 12:22 ]Ufff trochę się uspokoiłem, pytałem w sklepie internetowym co podałem linka i to nie jest Valeo.