XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:17, 28.06.2013
kupujac auto sprawdzilem je w aso jedyne co znalezli mechanicy to uszkodzony przewod klimatyzacji ktory gdzies sobie delikatnie popuszcza czynnik i chlodnice klimy na wykonczeniu mimo tych wad klima chlodzila ale nie uzywalem jej bo wiedzialem ze jak czynnik sie calkiem skonczy to moge uszkodzic sprezarke . Po okolo dwuch tygodniach od zakupu jada a4 do krakowa bylo bardzo cieplo wiec wlonczylem klime ktora chlodzila przez okolo 30 km i magle przez nawiewy zaczelo leciec cieple powietrze z zewnatrz pomyslalem ze pewnie calkiem ten przewod padl i nie ma juz czynnika i od tamtej pory nie wlanczalem klimy a dzi oddalem auto do naprawy na naprawe przewodu i wymiane chlodnicy
pan mechanik to zrobil przychodze po odbior auta a facet mio mowi ze sprezarka nie dziala wiem ze minimalna temperatura na climatroniku to 16 stopni a dzis bylo 18-17 wiec pomyslalem ze to dlatego bo jak naciskam guzik AC to wentylatory sie wlanczaja i obroty silnika nieznacznie wzrastaja a pan mechanik mowi ze prad do sprezarki dochodzi ale ona sama sie nie wlancza --- panowie co jest grane ????
#2
Napisano 20:28, 28.06.2013
Ja mam co prawda przedlifta, ale chyba konstrukcja sprężarki się nie zmieniła...
Może problemem jest wyłącznik termiczny, który jest na końcu kabelka z wtyczką przy samej sprężarce - pisałem o tym tutaj, wiem, że niedawno któremuś z Kolegów udało się to naprawić bez wymiany... (jak znajde linka to podeślę)
Tak jak napisałem w linku u mnie wyszlo to dopiero po wymontowaniu sprężarki...
Pozdrawiam
Tomek
[ Dodano: 2013-06-28, 21:34 ]
P.S. sprawdź jeszcze ten temat
#3
Napisano 20:40, 28.06.2013
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#4
Napisano 20:47, 28.06.2013
#5
Napisano 21:07, 28.06.2013
Bez problemu powinna się włączyć, graniczna temp. to chyba coś ok. 5'C...czy przy takiej tempereturze 17-18 stopni
Pozdrawiam
Tomek
#6
Napisano 21:14, 28.06.2013
#8
Napisano 21:24, 28.06.2013
mam nadzieje ze to ten czujniczek a nie cos w sprazarce oplaca sie kupic uzywke??
#9
Napisano 21:30, 28.06.2013
Dzięki, ale bez przesady z tą wielkością, po prostu sam swego czasu walczyłem z klimą - szczęśliwie już od ponad roku wszystko jest OK. Niestety w sprężarce jest kilka rzeczy, które mogą sie popsuć, elektrycznie to cewka i ten wyłącznik, no i jeszcze zostają uszkodzenia mechanicznie... mam nadzieję, że moja pomoc przyda się w rozwiązaniu problemu i będzie to jakiś drobiazg do naprawy...Statom, jestes wielki masz punkt
Pozdrawiam
Tomek
[ Dodano: 2013-06-28, 22:32 ]
Pytasz o ten czujnik/wyłącznik, czy całą sprężarkę?mam nadzieje ze to ten czujniczek a nie cos w sprazarce oplaca sie kupic uzywke
Jeśli chodzi o to co u mnie było popsute, to niestety nie znalazłem nigdzie żadnej używki i musiałem kupić nową w ASO (coś ok. 300 i ponad m-c czekania, bo trafiłem w okres po tsunami i były problemy z dostawami)...
#10
Napisano 21:33, 28.06.2013
[ Dodano: 2013-06-28, 22:41 ]
jeszce jedno pytanko nawet gdyby ten czujnik byl uszkodzony to prad bedzie dochodzi do sprezarki??
#11
Napisano 21:50, 28.06.2013
Jeśli będzie uszkodzony ten wyłącznik termiczny, to napięcie będzie na wtyczce która prowadzi do sprężarki, ale w samej sprężarce (za tym wyłącznikiem już nie)... jeśli za tym wyłącznikiem termicznym jest napięcie, a sprężarka nie działa to wtedy pewnie uszkodzona cewka...
Być może nie wszyscy spece od klimy wiedzą, że ten element nr 4 z wcześniejszego schematu jest odłączalny i że on też może być uszkodzony?
#12
Napisano 21:57, 28.06.2013
#13
Napisano 22:10, 28.06.2013
Zobacz jeszcze raz na schemat - wtyczka jest jeszcze przed tym wyłącznikiem termicznym.mechanik mowil ze na wtyczce jest napiecie czyli to by byla ta cewka??
Podłączone jest to mniej więcej w takiej kolejności: układ sterujący -> bezpiecznik -> przekaźnik -> wtyczka sprężarki -> wyłącznik termiczny (który jest na drugim końcu kabla z wtyczką, od strony sprężarki) -> cewka sprężarki (czyli właściwa sprężarka)...
Jeśli napięcie jest na wtyczce to usterka musi być dalej czyli albo wyłącznik termiczny (który u mnie był uszkodzony) albo cewka...
Niestety, bez wymontowania sprężarki nie da się chyba tego sprawdzić, bo nie ma tam dojścia... tak przynajmniej twierdził znajomy mechanik w ASO - można podpytać West'a pewnie bedize wiedział...
#14
Napisano 22:17, 28.06.2013
#15
Napisano 22:27, 28.06.2013
Właśnie chyba nie - tak jak pisałem, bez jej wyjęcia trudno zdiagnozowac do końca usterkę.sam ten czujnik idzie wymienic bez wyciagania sprezarki??
U mnie mechnik w ASO wyciągał sprężarkę, aby ją dokładnie obejrzeć i stwierdzić co jest nie tak. Dopiero po jej wyciągnięciu zdiagnozował uszkodzony ten wyłącznik, bo wstępna diagnoza była - sprężarka do wymiany...
Problem jest taki, że po zdemontowaniu sprężarki i zdiagnozowaniu usterki trzeba, albo od razu ją naprawić, albo zamontować z powrotem i czekać na części... najlepiej byłoby robić to warsztacie, w którym mają od razu zapas potrzebnych części i są w stanie od ręki naprawić...
Pozdrawiam
Tomek
P.S. padam z nóg więc ide spać...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych