Skocz do zawartości


RODO w HAKP

3.0 V6 czy ktoś to gazował ?


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:13, 30.04.2009

Witam wszystkich maniaków Hondy :)
Po 3 latach śmigania preludką '98 czas na accorda coupe 3.0 V6 .
Z silniczkiem 16 V nie było problemów - gaz sekwencyjny spisywał się perfekcyjnie .

Czy ktoś może wie jak z gazem współpracuje 3.0 V6 ?

Pozdrawiam wszystkich miłośników Hondy

Filip

#2 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:59, 30.04.2009

Jak kupowałem swoją Hondę to gość od którego ją brałem mówił,że się nie nadaje do gazu za bardzo ale podejrzewam,że dobry fachowiec zainstaluje bez problemu odpowiednią instalkę.Mocniejsze fury na gaz latają i nie ma problemów.Dobry fachowiec i osprzęt to podstawa.
Ja osobiście nie mam gazu.

#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 13:31, 30.04.2009

Jak kupowałem swoją Hondę to gość od którego ją brałem mówił,że się nie nadaje do gazu za bardzo

Za przeproszeniem, w d..pie był i g...o widział :evil: (Trojan mowa o poprzednim właścicielu). Podstawa przy takiej pojemności silnika oraz mocy, to wydajny reduktor. Nie wiem czy jeden Europegas EG200 da sobie radę, ale zawsze można wstawić dwa reduktory, np 2x Zavoli Zeta S powinny starczyć.

Polecam pojechać tu
GZW Odbudowa i Tuning.
42-674 Zbrosławice, ul Wolności 38 (koło Gliwic)
tel: 663 082 622

Kawałek drogi, ale lepiej dalej niż u jakiegoś partacza na miejscu.

Do zobaczenia na trasie.


#4 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:38, 30.04.2009

pablo.see, dlatego napisałem,że nie podzielam jego opinii :-)

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:11, 30.04.2009

Dzięki za szybką odpowiedź , jak tylko cudo stanie pod domem opisze wszystko ... no i fotki będą ...

A jak ze spalaniem ? Nie kupuję tego cuda co by pyrkać 40 km / h .... Zmieszczę się w średnim 11 - 12 czy nie ma szans ?

#6 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:17, 30.04.2009

Benzyny bliżej 12 ;-)

#7 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:27, 30.04.2009

Nie wiem czy jeden Europegas EG200 da sobie radę, ale zawsze można wstawić dwa reduktory, np 2x Zavoli Zeta S powinny starczyć.

oraz będę się powtarzał elektronika Stag 300 lub 4, do tego odpowiednio szybka i precyzyjna listwa wtryskowa Matrix HD544,a i dysze rozwiercone o średnicy 3 mm :ok

#8 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:35, 30.04.2009

listwa wtryskowa Matrix HD544

Glinuś chcesz zrobić konwersję z V6 na V4? :mrgreen:

Jak coś to Matrix HD566, no ale mogą być drogo. Trzeba by było sprawdzić czasy wtrysku na obrotach jałowych. Jak powyżej 5ms, to można wolniejsze. Można by też dać pojedyncze Magicjet, byle pionowo aby się nie zasyfiły.

Do zobaczenia na trasie.


#9 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:39, 30.04.2009

Masz rację V6 :k ale z listwą Matrix HD 566 to kłopot i tylko dobry gazownik może to załatwić.

Można by też dać pojedyncze Magicjet, byle pionowo aby się nie zasyfiły.

No właśnie,żeby trafiły się dobre egzemplarze (bo ostatnio rozmawiałem z Markiem i miał kilka przypadków padniętych :shock: ).Można spróbować z Magic Jet.




IPB Skin By Virteq