XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zacinający centralny zamek w drzwiach od strony pasażera
#1
Napisano 22:14, 11.06.2010
Problem dotyczy pracy centralnego zamka w drzwiach przednich od strony pasażera.
Mianowicie drzwi zamykane lub otwierane z pilota lub przycisków na drzwiach kierowcy działają tylko raz, aby ponownie je zamknąć lub otworzyć trzeba odczekać kilka minut, po których zamek zadziała ponownie tylko raz i tak w kółko....
W skrócie po jednorazowym użyciu centralnego trzeba chwilę odczekać aby ponownie zadziałał w drzwiach pasażera.
Sytuacja dość denerwująca, bo gdy chcę zamknąć Hanie i pomylę nieuważnie przycisk na pilocie to za drugim razem już nie chce się zamknąć i muszę chwilkę odczekać albo zamykać ręcznie.
Sugestie i propozycje pomocne w rozwiązaniu problemu mile widziane Może lokalizacja kostki, wtyczki od przewodów do przednich drzwi będzie jakimś rozwiązaniem?
#2
Napisano 23:08, 11.06.2010
Sprawdź, otwórz drzwi z pilota, jeśli nie można zamknąć z pilota to wciśnij "cycka" w drzwiach kierowcy:
- powinien się uaktywnić centralny zamek dla wszystkich drzwi po zamknięciu drzwi;
- powinien się uaktywnić autoalarm;
Jeśli któreś nie zadziała czas poszukać elektryka...
I jeszcze jedno, sprawdź jak działa z zapasowym kluczykiem.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 01:38, 12.06.2010
Powyższy siłownik można również samemu zregenerować. Problem z poprawnym działaniem polega na zanieczyszczeniu się komutatora w silniku napędzającym powyższy siłownik, wskutek czego wzrasta prąd potrzebny do załączenia siłownika, i wtedy włącza sie zabezpieczenie prądowe (termistor, lub bezpiecznik polimerowy powtarzalny), który żeby ponownie przepłynął przez niego prąd, czyli w rezultacie czego zadziała silnik, musi ostygnąć.
Regeneracja polega na wyjęciu siłownika z drzwi, rozszczepieniu obudowy która jest zgrzana ultradźwiękami, następnie wyjmujemy silnik z siłownika, zsuwamy koło zębate z ośki silnika, rozchylamy dwa zagniecione kawałki blachy mocujące dekielek ze szczotkami do korpusu, zdejmujemy dekielek, wyjmujemy wirnik, delikatnie cienkim ostrzem oczyszczamy trzy przestrzenie pomiędzy stykami komutatora, tak żeby ewakuować wszelkie zanieczyszczenia z pomiędzy trzech styków, oczyszczamy i odtłuszczamy komutator (izopropanolem). usuwamy wszelkie zabrudzenia ze szczotek i je odtłuszczamy. Teraz składamy silnik, uprzednio smarując panewki silnika olejem do urządzeń precyzyjnych. Wkładamy silnik w obudowę siłownika i teraz musimy szczelnie złączyć dwie polówki obudowy, najlepiej użyć mocnego kleju, dla pewności warto ponawiercać obudowę w kilku miejscach pośrodku "szfa” spajającego obie połówki oraz "zdrutować „ ją .
Koszt wymiany w serwisie Hondy : siłownik - 380 zł + 80 zł robocizna = 460 zł,
Samemu 0 zł o ile posiada się narzędzia, czas i chęci
Powyższe rozwiązanie sprawdza się we wszystkich siłownikach Hodny Accord 7 generacji
#4
Napisano 13:43, 12.06.2010
Obecnie nie mam zbyt wiele czasu a taka akcja potrwa pewnie kilka godzin (tym bardziej że będzie to pierwszy raz) ale jak tylko znajdę chwilę to się za to zabiorę i załączę jakieś fotki i uwagi z "operacji"
#5
Napisano 10:07, 14.06.2010
andref
#6
Napisano 20:31, 16.06.2010
Rozebrałem tapicerkę, wymontowałem zamek, rozkleiłem biały moduł, rozebrałem silniczek, oczyściłem komutator i styki, zmontowałem, skleiłem 4-rema kropelkami Kropelki, zmontowałem wszystko z powrotem i działa bez zarzutu.
Polecam taką naprawę.
Potrzebne narzędzia: mały płaski śrubokręt, zwykły krzyżakowy, ostry nóż i drobniutki papier ścierny, szmatka, ew. pędzelek lub jakiś rozpuszczalnik do oczyszczania zabrudzeń. No i oczywiście Kropelka.
Czas naprawy 4 godziny na luzie.
Ciekawe, ale pierwszą awarię w japońskim samochodzie spowodował brud w wietnamskim silniczku...
#7
Napisano 10:57, 18.06.2010
Ale pytanie na sam początek - gdzie i co trzeba odkręcic aby ściągnąć tapicerkę z drzwi i dostac się do środka?
#8
Napisano 11:07, 18.06.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#9
Napisano 20:05, 18.06.2010
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:21, 19.06.2010
#11
Napisano 15:10, 19.06.2010
#12
Napisano 08:06, 17.07.2010
Zaraz zabieram się do dalszych prób, jak macie jakieś pomysły to czekam na info .....
Ewentualnie gdzie można dokupić taki sam silniczek w normalnej cenie (tzn nie ASO) ?
#13
Napisano 08:38, 17.07.2010
#14
Napisano 15:13, 17.07.2010
#15
Napisano 09:08, 18.07.2010
Ewentualnie gdzie można dokupić taki sam silniczek w normalnej cenie (tzn nie ASO) ?
Ja zanim przeczyściłem swój silniczek kupiłem (bo myślałem że nie da się go naprawić) cały zamek od tylnych drzwi na allegro za 100 PLN i bez problemu pasował. Wydaje mi się że silniczki z tylnych drzwi rzadziej padają, mają większy opór i ich numer katalogowy jest inny mimo, że wizualnie wyglądają identycznie. Ja go włożyłem do drzwi kierowcy z tylnych lewych drzwi i teraz śmiga bez problemu. Mój stary silniczek przeczyszczony trzymam jako zapasowy, bo na nim też działało.
andref
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych