XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
skrzynia basowa/wzmacniacz - połączenia
#1
Napisano 10:32, 05.12.2008
No i czy pod progami jest wystarczająco dużo miejsca ?
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:30, 05.12.2008
#3
Napisano 12:08, 06.12.2008
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:13, 07.12.2008
#5
Napisano 11:28, 11.12.2008
Po powyższych odpowiedziach podszedłem do zadania lekko pesymistycznie ....
Natomiast co się okazało - Honda bardzo sympatycznie podchodzi do tego typu instalacji
Poniżej stworzyłem "instrukcję obsługi poprowadzenia instalacji do wzmacniacza/skrzyni/tuby do bagażnika" - może komuś się przyda w przyszłości ....
Potrzebne będą:
- wkrętak płaski
- wkrętak krzyżakowy
- okablowanie : - 5 metrów przewodu 2xRCA (najlepiej razem z przewodem wzbudzającym), 5 metrów grubego przewodu dla "+" ok 1,5 m przewodu masy,
- konektorki i oczka w ilościach odpowiednich ,
- obudowa bezpiecznika oraz bezpiecznik,
- lutownica
- ok. 1,5 metra tzw peszla
- opaski termokurczliwe
- lutownica
a) Zaczynamy od wyciągnięcia radia (proces ten jest opisany w innym wątku), które odkładamy sobie na tylną kanapę ...
b) Podnosimy maskę i znajdujemy miejsce przedostania się między komorą silnika a kabiną - pomiędzy oczami pasażera a akumulatorem pod maską jest gumowa zaślepka, przez którą przechodzi całkiem gruba wiązka przewodów - w tej zaślepce wykonujemy niewielki otwór, przez który zmieści się kabelek "+" (uwaga, żeby nie uszkodzić wiązki!) następnie prosimy kogoś o pomoc, gdyż w pojedynkę kolejny etap nie będzie łatwy ... od strony kabiny w nogach pasażera znajdziemy tą samą wiązkę, tak więc z pomocą po 5 minutach przewód będzie już w kabinie. - Pamiętajcie, żeby zostawić troszkę zapasu przy aku
c) przewód 2x RCA wraz z prezewodem wzbudzającym przekładamy przez otwór z radia do nóg pasażera i prowadzimy pod szybą aż do progu, gdzie spotka się z wprowadzonym wcześniej przewodem "+".
d) Delikatnie odpinamy z zatrzasków i ściągamy kolejno: przednią nakładkę progu wraz z plastikiem przed nią, obudowę pasa bezpieczeństwa, tylnią nakładkę progu (pomóc może delikatne podniesienie kanapy) - nie ma tutaj żadnych śrub, potrzebna jest cierpliwość i subtelność, coby nie połamać zatrzasków, ewentualnie można sobie pomóc płaskim śrubokrętem.
e) delikatnie unosimy biały plastik wraz z dywanikiem - ukaże się nam kieszonka, w któej bez żadnych broblemów zmieścimy wszystkie 4 przewody - prowadzimy je więc aż do kanapy tylnej tak aby się nie skręcały.
f) pozostałą długość przewodów wkładamy do peszla i przeciągamy za oparciem tylnej kanapy, po złożeniu oparcia peszel spokojnie trafia do bagażnika.
g) w bagażniku szukamy masy i podpianmy przewód masowy ( jeśli macie dostęp do różnych nakrętek to chyba najlepsze miejsce to śruby wystające od spodu tylnej półki za kanapą, ja wziąłem masę ze śrub mocujących lampę.
h) w ten sposób wszystkie niezbędne przewody mamy w bagażniku - możemy przykręcić je do docelowego urządzenia lutując oczka, konektorki i co tam chcecie, następnie od końca zakrywamy trasę, którą biegły przewody.
i) pod maską zakładamy obudowę bezpiecznika i za pomocą oczka przykręcamy przewód do klemy plusowej (UWAGA ! przy aku bardzo ostrożnie, coby nie zewrzeć ! ) - obudowę bezpiecznika załóżcie pustą - bez bezpiecznika i tak przykręćcie przewód do aku. Ważne jest, aby długość przewodu od aku do bezpiecznika była JAK NAJMNIEJSZA ! - u mnie jest to ok 10-15cm, obudowę bezpiecznika przykleiłem taśmą dwustronną do aku)
j) siadamy za kierownicę i wśród przewodów przy kostce ISO znajdujemy przewody zasilające antenę elektryczną ( umnie były dwa, w tym jeden wykorzystany a drugi wolny - więc podpiąłem się do tego drugiego) nakładamy opaskę termokurczliwą i lutujemy przewód wzbudzający. Następnie podpinamy do radia kostkę, antenę oraz 2 x RCA
k) sprawdzamy, czy nie zostały nam nigdzie dyndające przewody i czy wszystko jest przypięte i umocowane.
l) wkładamy bezpiecznik do obudowy ( wartość bezpiecznika powinna być taka sama jak na wzmacniaczu do którego prowadzi przewód "+" przekręcamy stacyjkę i sprawdzamy czy wszystko działą tak jak powinno - jeżeli test był udany to wkładamy radyjko, dopijamy piwko, dziękujemy koledze za pomoc, sprzątamy narzędzia i przenosimy się do innego lokalu ( oczywiście taksówką )
Mam nadzieję, że przy pomocy powyższego nie będzie to stanowiło ogromnego wyzwania, a powyższe posty mogą świadczyć o tym, że jest to o wiele trudniejsze niż w rzeczywistości ...
Czas operacyjny: 1-3 godziny
Pozdrówka
#6
Napisano 18:05, 11.12.2008
>>Semper-Fidelis<<
#7
Napisano 16:56, 12.12.2008
Jak zrobiłem to stworzyłem tą instrukcję - wszelkie prawa zastrzeżone
#8
Napisano 21:38, 12.12.2008
były: CG8 F18B2 98 http://www.accordklu...topic.php?t=859 - z bólem sprzedany; 126p 91FL
jest: GD1 L13A; OBK BP9
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:41, 08.06.2009
muzyczka gra
DZIEKUJE
#10
Napisano 01:00, 11.06.2009
#11
Napisano 11:47, 26.07.2015
Odgrzebię temat i t bardzo
W poprzednim aucie montowałem wzmacniacz i suba i powiem szczerze, że nie wypuszczałem kabla bezpośrednio do akumulatora, tylko podłączyłem się pod skrzynkę bezpieczników (bezpośrednio pod czerwony przewód, który dochodził właśnie od aku). Czy w Accordzie VI nie ma możliwości podpięcia się gdzieś wewnątrz pod skrzynkę bezpieczników ? Są jakieś bezpieczniki wewnątrz z tego co widziałem, więc może wystarczy znaleźć gruby czerwony przewód, który idzie z aku i będzie po zabawie
Co o tym sądzicie ?
#12
Napisano 08:06, 29.07.2015
Wg mnie zrobiłeś delikatnie mówiąc nierozsądnie... spójrz jaki prąd płynie w kablach zasilających wzmaka (jakie są zalecane wielkości bezpieczników):
http://www.accordklu...y-akumulatorze/
a teraz odszukaj w manualu/organoleptycznie jaki bezpiecznik siedzi na tym kablu, pod który się podpiąłeś?
jedyny pełny czerwony kabel przy bezpiecznikach w kabinie wg manuala to:
2 | 20A | RED | Power seat recline and rear up-down motors
Nie pali Ci bezpieczników? jaki kabel zastosowałeś do zasilenia wzmacniacza?
Zasilanie wzmacniacza tylko bezpośrednio z akumulatora na porządnym kablu i osobnym bezpieczniku!
Użytkownik artek0903 edytował ten post 08:13, 29.07.2015