Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Filtr paliwa I-CTDI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
98 odpowiedzi w tym temacie

#91 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 390 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:00, 07.01.2015

Ja zmieniam filtr paliwa przed każdą zimą. Pierwszy raz założyłem Boscha z ASO, później dwa lata pod rząd Knechta, a w tym roku Boscha z Intercarsu.

Z żadnym z nich nie miałem jakichkolwiek problemów.


  • 0

#92 Olekx

Olekx
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:22, 25.05.2018

Cześć, mam mały problem.
Wymieniłem filtr na Cooper Fiaam od razu po zakupie i na kompie wyszło wskazanie o za niskim ciśnieniu paliwa. Konkretniej - jeżeli chodzi o strzałki montażu filtra paliwa - strzałki muszą iść w prawą stronę, tj. Do podgrzewacze paliwa (denso) czy w lewą stronę? Z pośpiechu zapomniałem zobaczyć na stary zamontowany filtr.
Ps. Mam zamiar wymienić filtr na Boschowski tylko chce się upewnić, czy ten aktualny jest dobrze zamontowany.
Zaczął mi szarpać i zgasł po gwałtownym dodaniu gazu na czwartym biegu przy 4000rpm. Teraz chodzi normalnie.
  • 0

#93 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2,343 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:296
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:50, 26.05.2018

Filtr tylko oryginalny :( ile można o tym pisać
  • 0
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂

#94 Olekx

Olekx
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:58, 26.05.2018

Filtr tylko oryginalny :( ile można o tym pisać

Dlatego w poniedziałek odwiedze ASO albo złoże zamówienie na zamiennik Boscha. Tylko byłem ciekaw kwestii kierunku montażu filtra


  • 0

#95 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 1,938 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:05, 26.05.2018

Tylko byłem ciekaw kwestii kierunku montażu filtra

na filtrze czasami jest wygrawerowana strzałka jak ma być zamontowany

filtrpaliwa.jpg


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#96 Olekx

Olekx
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:23, 28.05.2018

Tak, sa strzałki.
Tylko chodzi mi o kwestie jak on ma faktycznie pprzebiegać. Na chwilę obecną mam podłączony filtr że strzałka w lewą stronę (tj. Od podgrzewacze paliwa). Nie jestem pewny czy filtr ma być skierowany w stronę podgrzewacze paliwa czy odwrotnie od niego.
  • 0

#97 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6,273 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 37
Super

Napisano 17:42, 28.05.2018

Ana gruszce nie masz oznaczenia w którą stronę pompuje paliwo?
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#98 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 1,938 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:59, 28.05.2018

strzałka pokazuje gdzie paliwo ma wlatywać do filtra z baku (zbiornika paliwa) , po wężykach dojedziesz który wężyk idzie od zbiornika, a który do silnika.


Użytkownik Maxell edytował ten post 20:00, 28.05.2018

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#99 Olekx

Olekx
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXECUTIVE
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:51, 28.05.2018

Witajcie ponownie.
Wiem że moje dwa ostatnie posty wydają się być absurdalne, aczkolwiek wydaje mi się, że nie przekazałem Wam w zupełności moich wątpliwości.

Zamieszczam zdjęcie że strzałka, w które aktualnie skierowany jest filtr paliwowy. Analogicznie przewody są skierowane w ta stronę.
Po wymianie filtra miałem wcześniej opisany przypadek, gdzie przy gwałtownym dodaniu gazu i przecoagnieciu drugiego biegu auto szarpnelo, zapalił się chęci engone i mrygala kontrolka od świec sądowych. Ponownie odpalił i pracował bez zarzutu, a następnego dnia kontrolka silnika zgasła. Dokonałem trasę jadąc średnio 140km na godzinę bez gwałtownego dodawania gazu i sytuacja się nie powtórzyła.

Do czego zmierzam - komputer pokazał błąd o za niskim ciśnieniu paliwa jaki wywalił wyświetlają kontrolke, co wstępnie kwalifikuje filtr. Dlatego chce się dowiedzieć (Bo żadnych filmików nie mam ani wzorców na gumowych przewodach, gumach etc.) W jakim kierunku powinien być zamontowany ten filtr. W końcu to po jego wymianie miałem ta przygodę...
Witajcie ponownie.
Wiem że moje dwa ostatnie posty wydają się być absurdalne, aczkolwiek wydaje mi się, że nie przekazałem Wam w zupełności moich wątpliwości.

Zamieszczam zdjęcie że strzałka, w które aktualnie skierowany jest filtr paliwowy. Analogicznie przewody są skierowane w ta stronę.
Po wymianie filtra miałem wcześniej opisany przypadek, gdzie przy gwałtownym dodaniu gazu i przecoagnieciu drugiego biegu auto szarpnelo, zapalił się chęci engone i mrygala kontrolka od świec sądowych. Ponownie odpalił i pracował bez zarzutu, a następnego dnia kontrolka silnika zgasła. Dokonałem trasę jadąc średnio 140km na godzinę bez gwałtownego dodawania gazu i sytuacja się nie powtórzyła.

Do czego zmierzam - komputer pokazał błąd o za niskim ciśnieniu paliwa jaki wywalił wyświetlają kontrolke, co wstępnie kwalifikuje filtr. Dlatego chce się dowiedzieć (Bo żadnych filmików nie mam ani wzorców na gumowych przewodach, gumach etc.) W jakim kierunku powinien być zamontowany ten filtr. W końcu to po jego wymianie miałem ta przygodę...

 

//edit

Problem rozwiązany.

W moim przypadku ktoś poprzedniemu właścicielowi zrobil lekką plątanine przewodów. Były tak zaplątane, że podłączając zgodnie z kierunkiem podłączaliśmy go odwrotnie. Sytuacja poprawiona, nie ma monitów o uciekającym ciśnieniu po podłączeniu do komputera.

 

Pozdrawiam i dziękuje za każdą podpowiedź!


Użytkownik Olekx edytował ten post 18:45, 03.06.2018

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq