Ja zmieniam filtr paliwa przed każdą zimą. Pierwszy raz założyłem Boscha z ASO, później dwa lata pod rząd Knechta, a w tym roku Boscha z Intercarsu.
Z żadnym z nich nie miałem jakichkolwiek problemów.
Napisano 21:00, 07.01.2015
Ja zmieniam filtr paliwa przed każdą zimą. Pierwszy raz założyłem Boscha z ASO, później dwa lata pod rząd Knechta, a w tym roku Boscha z Intercarsu.
Z żadnym z nich nie miałem jakichkolwiek problemów.
Napisano 15:22, 25.05.2018
Napisano 10:50, 26.05.2018
Napisano 10:58, 26.05.2018
Filtr tylko oryginalny :( ile można o tym pisać
Dlatego w poniedziałek odwiedze ASO albo złoże zamówienie na zamiennik Boscha. Tylko byłem ciekaw kwestii kierunku montażu filtra
Napisano 12:05, 26.05.2018
Tylko byłem ciekaw kwestii kierunku montażu filtra
na filtrze czasami jest wygrawerowana strzałka jak ma być zamontowany
Napisano 15:23, 28.05.2018
Napisano 17:42, 28.05.2018
Zanim zadasz m pytanie na PW w sprawie giełdy przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Napisano 19:59, 28.05.2018
strzałka pokazuje gdzie paliwo ma wlatywać do filtra z baku (zbiornika paliwa) , po wężykach dojedziesz który wężyk idzie od zbiornika, a który do silnika.
Użytkownik Maxell edytował ten post 20:00, 28.05.2018
Napisano 20:51, 28.05.2018
Witajcie ponownie.
Wiem że moje dwa ostatnie posty wydają się być absurdalne, aczkolwiek wydaje mi się, że nie przekazałem Wam w zupełności moich wątpliwości.
Zamieszczam zdjęcie że strzałka, w które aktualnie skierowany jest filtr paliwowy. Analogicznie przewody są skierowane w ta stronę.
Po wymianie filtra miałem wcześniej opisany przypadek, gdzie przy gwałtownym dodaniu gazu i przecoagnieciu drugiego biegu auto szarpnelo, zapalił się chęci engone i mrygala kontrolka od świec sądowych. Ponownie odpalił i pracował bez zarzutu, a następnego dnia kontrolka silnika zgasła. Dokonałem trasę jadąc średnio 140km na godzinę bez gwałtownego dodawania gazu i sytuacja się nie powtórzyła.
Do czego zmierzam - komputer pokazał błąd o za niskim ciśnieniu paliwa jaki wywalił wyświetlają kontrolke, co wstępnie kwalifikuje filtr. Dlatego chce się dowiedzieć (Bo żadnych filmików nie mam ani wzorców na gumowych przewodach, gumach etc.) W jakim kierunku powinien być zamontowany ten filtr. W końcu to po jego wymianie miałem ta przygodę...
Witajcie ponownie.
Wiem że moje dwa ostatnie posty wydają się być absurdalne, aczkolwiek wydaje mi się, że nie przekazałem Wam w zupełności moich wątpliwości.
Zamieszczam zdjęcie że strzałka, w które aktualnie skierowany jest filtr paliwowy. Analogicznie przewody są skierowane w ta stronę.
Po wymianie filtra miałem wcześniej opisany przypadek, gdzie przy gwałtownym dodaniu gazu i przecoagnieciu drugiego biegu auto szarpnelo, zapalił się chęci engone i mrygala kontrolka od świec sądowych. Ponownie odpalił i pracował bez zarzutu, a następnego dnia kontrolka silnika zgasła. Dokonałem trasę jadąc średnio 140km na godzinę bez gwałtownego dodawania gazu i sytuacja się nie powtórzyła.
Do czego zmierzam - komputer pokazał błąd o za niskim ciśnieniu paliwa jaki wywalił wyświetlają kontrolke, co wstępnie kwalifikuje filtr. Dlatego chce się dowiedzieć (Bo żadnych filmików nie mam ani wzorców na gumowych przewodach, gumach etc.) W jakim kierunku powinien być zamontowany ten filtr. W końcu to po jego wymianie miałem ta przygodę...
//edit
Problem rozwiązany.
W moim przypadku ktoś poprzedniemu właścicielowi zrobil lekką plątanine przewodów. Były tak zaplątane, że podłączając zgodnie z kierunkiem podłączaliśmy go odwrotnie. Sytuacja poprawiona, nie ma monitów o uciekającym ciśnieniu po podłączeniu do komputera.
Pozdrawiam i dziękuje za każdą podpowiedź!
Użytkownik Olekx edytował ten post 18:45, 03.06.2018
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych