Siemka, u mnie w f20b6 po wywaleniu kata sprawdził się zwykły, prosty emulator: http://allegro.pl/em...5663815347.html
#16
Napisano 20:21, 20.10.2015
#17
Napisano 18:16, 22.10.2015
#18
Napisano 18:48, 22.10.2015
można zrobić reset, ale nie trzeba, jeśli nie zgaśnie od razu, to po krótkim czasie na pewno
#19
Napisano 16:05, 23.10.2015
No i niestety coś jest nie tak założyłem emulator zrobiłem reset ECU żeby już check się nie świecił. Przejechałem z 50km i znowu się zaświecił. Dodaje film z kodem błędu ale nadal jest 63 czyli sonda pomocnicza. Proszę o waszą pomoc bo już nie wiem co może być chyba że sonda jest uszkodzona?
#20
Napisano 20:54, 24.10.2015
jaki emulator założyłeś?
Zanim zadasz m pytanie na PW w sprawie giełdy przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
#21
Napisano 21:06, 24.10.2015
Kup emulator kątowy sondy.
U mnie się sprwdził jak i u wieeeelu innych osób na forum.
Wydatek +/- 35 zł
Taki kupiłem jaki kolega M4jster mi polecił. Dzisiaj mierzyłem opór na drugiej sondzie i ma opór na grzałce 6ohm.
Użytkownik beben1985 edytował ten post 21:09, 24.10.2015
#22
Napisano 21:28, 24.10.2015
Taki kupiłem jaki kolega M4jster mi polecił. Dzisiaj mierzyłem opór na drugiej sondzie i ma opór na grzałce 6ohm.
Sprawdź jeszcze czy wszystko w porządku z kostką , kabelkami .
#23
Napisano 22:03, 24.10.2015
Sprawdzałem bo odłączałem sondę to kostka czysta piny od strony auta w porządku nie zaśniedziałe i kostka od strony sondy też ok. Zaznaczam że to jest sonda uniwersalna bez kostki. Kostka jest przełożona z oryginalnej sondy.
#24
Napisano 17:23, 30.10.2015
Problem rozwiązany sonda wymieniona i check zgasł
#25
Napisano 22:04, 30.10.2015
Sondę kupowałeś nową, czy używkę?
#26
Napisano 10:14, 31.10.2015
Byłem u znajomego mechanika i akurat miał jakąś używę cztero przewodową na warszacie dobrą to mi dał żebym sobie sprawdził i założyłem i się udało zadziałała. A z tego co on mówił to byle jaka chińska sonda za 50zł by tam działała w emulatorze.
#27
Napisano 19:17, 29.11.2015
Też zmieniłem kata na jakiś zamiennik i dziś wywaliło check, z diagnostyki wyszedł błąd 67 czyli system katalizatora. Zmieniałem w piątek, przejechałem ponad 100 kilometrów i dziś na autostradzie w czasie jazdy zaświeciła się kontrolka. W zestawie był emulator taki prosty, nie wiem teraz bo nie było mnie przy montażu czy coś mechece spartoliły? Ma ktoś jakiś pomysł na ten problem? Dodam, że samochód sprawuję się normalnie trasę dokończyłem i nic złego się z nim nie dzieje tyle, że ta kontrolka świeci.
A jeszcze jedno pytanko w CH6 1.8 polift bo takie mam auto, który to będzie bezpiecznik do kasowania pamięci 6 czy 13 ?
Użytkownik dodo23 edytował ten post 19:19, 29.11.2015
#28
Napisano 19:36, 29.11.2015
A jeszcze jedno pytanko w CH6 1.8 polift bo takie mam auto, który to będzie bezpiecznik do kasowania pamięci 6 czy 13 ?
Chyba 6 - 7,5A opisany jako Clock backup bodajże
był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB
#29
Napisano 12:15, 30.11.2015
#30
Napisano 17:42, 08.12.2015
Ja zalozylem emulator z kompletu - prosty. Nie sprawdzil sie wiec pierwszym moim krokiem bedzie zmiana emulatora na kątowy.
Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 paź 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 cze 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 cze 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 cze 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 cze 2018 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych