Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gdzie szukać rdzy w VII-gen

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
237 odpowiedzi w tym temacie

#226 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 757 postów
  • Skąd:Biłgoraj Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:48, 30.08.2015

no ja wlasnie chce to zrobic przed zima tylko szukam sprawdzonego warsztatu
  • 0

#227 kbhit

kbhit
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:27, 31.10.2015

Panowie mam mały problem ponieważ rdzewieje mi bak przy korku, od wewnętrznej strony. Polecono mi żeby kupić papier ścierny i jakiś lakier - jak mówię to od wewnątrz czyli nie ma znaczenia kolor pewnie (ale fajnie by było gdyby czarny). Czy jesteście w stanie polecić jakiś dobry lakier punktowy? Jakby co kolor auta to "black perl". Rdza bardzo nieznacznie, myślę że tam gromadzi się woda i stąd rdza - ale dobrze zabezpieczyć.


  • 0

#228 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6273 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 37
Super

Napisano 17:40, 31.10.2015

Panowie mam mały problem ponieważ rdzewieje mi bak przy korku, od wewnętrznej strony. Polecono mi żeby kupić papier ścierny i jakiś lakier - jak mówię to od wewnątrz czyli nie ma znaczenia kolor pewnie (ale fajnie by było gdyby czarny). Czy jesteście w stanie polecić jakiś dobry lakier punktowy? Jakby co kolor auta to "black perl". Rdza bardzo nieznacznie, myślę że tam gromadzi się woda i stąd rdza - ale dobrze zabezpieczyć.

Jedź do punktu gdzie mieszają lakiery to będą mieli zaprawki gotowe w buteleczce z pędzelkiem.
Kolor trafisz pewnie tak że nie będzie widać różnicy.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#229 tomaszeknce

tomaszeknce
  • Klubowicz
  • 254 postów
  • Skąd:Niepołomice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tour
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:34, 09.11.2015

U mnie w kombi rdza występuje najbardziej w miejscu łączenia blach przy baku w tylnej części w zagłębieniu, dodatkowo w kielichach od wahacza, oraz w miejscu zaczepiania pasów baku tatko wszystko w porządku podłużnice nadkola czy ranty drzwi w porządku.

 

Po zakupie najlepiej od razu zrobić całościową konserwacje jeśli chcemy aby auto długo nam służyło.


  • 0

#230 zawias43

zawias43
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:si
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:34, 09.11.2015

ja też wiedziałem pod spodem na tych wzmocnieniach co idą przy podłodze  łączenia skorodowane , nadkola  tył i  nw czy w każdym 7 genie przednie  podłużnice nie dziury a naloty korozji 


  • 0

#231 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1594 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:24, 09.11.2015

Auto rdzewieje podobnie jak mazda od spodu, a praktycznie brak rdzy na widocznych czesciach karoserii. Troszke rudej mam na kantach blotnikow tynych i na krawedzi spojlera na klapie tylnej. Na spodzie najgorzej wygladaja okolice tylnego zawieszenia i zderzaka, rura do baku tragedia. Z czasem powstana tam pewnie dziury w aucie. Auto bezwypadkowe. pozdr


  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#232 tomaszeknce

tomaszeknce
  • Klubowicz
  • 254 postów
  • Skąd:Niepołomice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tour
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:57, 21.11.2015

Ja koło rury nawet nie miałem tragedii najwięcej we wnęce baku na łączeniach blach


  • 0

#233 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 01.09.2016

Carro.pl robią bardo dobrze konserwację podwozia
  • 0

#234 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 23:30, 24.09.2016

11  lat i 800tyś km

Kolega Tysona   (maniaka ACURY :mrgreen: ) jest na wymianie oleju

 tak pokukałem...... ech.. klimat wystarczy by spód bez konserwacji wyglądał jak nowy


Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:32, 24.09.2016

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#235 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 07:26, 25.09.2016

Wlodar to samo jest przy samochodach sciaganych z Hiszpanii, Portugali i Włoch..mam nagrane równiez filmiki ze sprawdzeń podwozia😉
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#236 Mike_83

Mike_83
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:06, 21.02.2018

Sprawdzcie w sedanie,pod tymi gumami w bagazniku,co trzymaja tapicerke.


  • 0

#237 Adun94

Adun94
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Łęczna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:55, 19.06.2018

Czy w VII gen też bedzie taki problem za kilka lat z rudą jak w VI że zaatkowane bedą elementy nośne i będzie to walka z wiatrakami? 


  • 0

#238 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:11, 19.06.2018

Przeważnie w VII gen to tylko rdza powierzchowna , którą łatwo zlikwidować. Moim zdaniem nie będzie tak źle jak w VI.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq