Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pierścienie

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:47, 12.06.2018

Witam, mam głupie pytanie czy w F18B2 udałoby się wymienić pierścienie tłokowe od dołu??
  • 0

#2 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:53, 12.06.2018

Faktycznie miałeś racje, określając rodzaj pytania

Tak naprawdę niema rzeczy nie możliwych, ale poco ktoś miał by robić coś takiego?

Użytkownik vova777 edytował ten post 21:57, 12.06.2018

  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6273 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 37
Super

Napisano 09:53, 13.06.2018

Pewnie żeby nie tykać uszczelki, ale 2 rzeczy

- Nie wiem czy wał pozwoli na wyjęcie tłoków całkowicie a więc i na późniejsze zdjęcie pierścieni, wyczyszczenie rowków i montaż nowych pierścieni.

- Na tłok zakładasz jeszcze zaciskacz do pierścieni i on potrzebuje płaskiej powierzchni żeby prawidłowo wprowadzić tłok z pierścieniami do cylindra. A od dołu raczej nie masz obrobionej powierzchni o ile jest pełny okrąg więc będzie problem z prostopadłym ustawieniem i poprawnym montażem. 


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#4 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:12, 13.06.2018

http://youtu.be/_ui1_cZNzDw
Na tym filmiku właśnie koleś wymienia pierscienie olejowe od dołu. Moim zdaniem to głupota. Uszczelka nie jest aż taka droga, żeby robić takie cuda. Ale tak jak mówię -niema rzeczy niemożliwych.
  • 0

#5 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:09, 13.06.2018

Uszczelka ,planowanie by się przydało i szczęście aby wszystko poszło jak trzeba .Gwinty w szpilkaxh ,porawność dokręcenia głowicy,szczelność itd Także niech każdy robi jak uważa

Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:11, 13.06.2018

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#6 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:22, 13.06.2018

Oczywiście masz rację "Wlodar", ale większe prawdopodobieństwo coś spier...ić jest właśnie robiąc to od dołu, niż w tradycyjny sposób. Ale tak jak mówisz, kazdy robi jak uważa.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq