Pukanie dochodzące zacisku na dołach nierównościach po wymianie klocków
#1
Napisano 22:32, 27.05.2018
#2
Napisano 07:02, 28.05.2018
Jeszcze trochę poczekaj .Najdzie syfu to się usztywnią
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#3
Napisano 09:42, 28.05.2018
#4
Napisano 12:29, 28.05.2018
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#5
Napisano 12:41, 28.05.2018
#6
Napisano 10:24, 30.05.2018
U mnie to samo, ludzie zglaszaja ze po wymianie klockow puka - jakas masakra. Smarowanie nic nie daje, za duzy luz na klocku.
Teraz bede testowal naklejenie na klocki podkladek EBC antybibrqcyjnych, moze to rozwiqze problem bo ye podkladki sa miekkie
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#7
Napisano 15:12, 30.05.2018
@Seth, Ja mam klocki ebc green z podkładkami antywibracyjnymi i długo było wszystko ok. Teraz od jakiegoś czasu zaczęły po piskiwać (po 15 tyś km.) i mam pukanie przy ruszaniu po hamowaniu. Może to jest własnie ten luz ? Sprawdzałem całe zawieszenie i wszystko jest super sztywno.
#9
Napisano 15:32, 30.05.2018
Czyli tylko zmiana na oem może pomóc?
#11
Napisano 19:13, 30.05.2018
Mają spory luz można je bez problem przesuwać na boki i góra dół lekko je spiłowałem bo maiały zadziory i to było chyba błąd.
Gdy cofasz i zahamujesz to nie czujesz stuknięcia ?
#12
Napisano 19:25, 30.05.2018
można próbować nad-spawać i zeszlifować..znam już co najmniej 4ry osoby z tym problemem,
objawia się w szczególności tak jak kolega wyżej pisze..
inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie
regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW
opinie ====> tu kliknij
#13
Napisano 19:34, 30.05.2018
No to to juz jest norma w 8 genie
U mnie to samo, ludzie zglaszaja ze po wymianie klockow puka - jakas masakra. Smarowanie nic nie daje, za duzy luz na klocku.
Teraz bede testowal naklejenie na klocki podkladek EBC antybibrqcyjnych, moze to rozwiqze problem bo ye podkladki sa miekkie
Dotyczy wszystkich klocków czy tylko Black Diamond Fast Road ?
#14
Napisano 19:35, 30.05.2018
inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie
regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW
opinie ====> tu kliknij
#15
Napisano 19:47, 30.05.2018
Na Black Diamond Fast Road jest chyba najgorzej. Przy cofaniu i naciśnięciu na hamulec stuknięcie jest naprawdę głośne że ludzie się na ulicy oglądają.Przy jeździe do przodu i hamowaniu nie ma takiego głośnego stuku chyba że to jest pierwsze hamowanie podczas jazdy do przodu haha. Skontaktowałem się ze sprzedawcą i uznał to za wadę fabryczną klocków i kazał odesłać na reklamację i tak zrobiłem. Sprzedawca stwierdził że nie jest to normalnie.Blaszki prowadzące klocka są oczywiście nowe.
Testowałem wiele klocków w 8 gen od budżetowych KAVO do EBC Green, Honda OEM i w Black Diamond Fast Road jest najgorzej ze stukaniem i "chodzą" w blaszkach najluźniej.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:11, 30.05.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 cze 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 cze 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych