Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2,2 ICTDI środki do czyszczenia układu wtryskiwaczy

VII HONDA ACCORD

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 SLY2610

SLY2610
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:mielec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:270000
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:14, 17.05.2018

Witam klubowiczów,

 

Czy stosowanie specyfików do paliwa daje jakiś sens w przypadku czyszczenia układu wtryskiwaczy,jeśli ktoś stosował co można polecić godnego stosowania??? 


  • 0

#2 Tokser

Tokser
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Grays, Essex
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:48, 13.06.2018

Jestem świeżo po dolaniu do baku DIESEL SPULUNG firmy Liqui moly. Powiem tak. Historia jest długa bo zaczęło się prawie rok temu jak przy mocnym (na prawdę mocnym) ruszaniu, raz na 10 razy występował problem szarpania. Chodzi tak naprawdę o jedno silne szarpniecie w górnym zakresie obrotów. Tak jak by na ułamek sekundy zabrakło paliwa i dalej ciągnęło (po drodze można było zostawić zęby na kierownicy). Efekt ten coraz częściej zaczynał się powtarzać aż wkoncu pewnego razu wracając z pracy znowu gdzieś tam depnąłem mocniej na rondzie i stało się. Kontrolki, silnik zgasł i ledwo stoczylem się w rozsądne miejsce. Dojechać do domu trzeba więc próbowałem odpalić, niestety bez skutku. Zawsze mam przy sobie interface do OBD2 więc szybki skan błędów, dwa błędy dotyczące ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Zapisałem i je usunąłem, auto odpaliło jak gdyby nigdy nic więc pojechałem do domu i od razu wziąłem się za wymianę filtra paliwa.
Auto odżyło jednak wciąż uważam że to nie to.
Zakupiłem wszystko do użycia środka DIESEL SPULUNG bezpośrednio w układzie wtryskowym (nie całym paliwowym) czyli wężyki paliwowe 8 mm, złączki, zaciski, mały filtr paliwa. Dla tych którzy nie kojarzą to chodzi o zamknięcie obiegu płynu do czyszczenia we wtryskach zamiast paliwa. Niestety pomimo masy filmików instruktażowych nie podjąłem się zabiegu ze względu na to że żaden nie pokazuje, które to są przewody i jak ich szukać w silniku. Założyłem również tematy z prośbą o pomoc na forum tutaj oraz typeaccord.co.uk, brak odpowiedzi.

Do czego zmierzam...
Finalnie dodałem środek do baku paliwa i tak jak na trasie polska-anglia auto ciągnęło w pełnym zakresie obrotów aż do 200 km/h i z uśmiechem na twarzy stwierdziłem, że to faktycznie działa tak teraz jest trochę gorzej. Częściej brakuje ciągu zwłaszcza przed 2k obrotów.

Myślę, że podzialalo to aż za dobrze i rozpuscilo caly syf po drodze z baku aż do wtryskiwaczy i teraz będę musiał zadbać oto aby się dowiedzieć jak zrobić obieg zamkniety w układzie wtryskiwaczy i ponownie wymienić filtr paliwa.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

KL2B1KR.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, HONDA ACCORD

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq