#1
Napisano 14:38, 29.03.2018
#2
Napisano 14:49, 29.03.2018
zmieniałeś opony na letnie/szersze ostatnio?
Civic EG3--> Civic EK3--> Prelude H22A--> Civic EP2 -->....CL9??
#3
Napisano 14:58, 29.03.2018
#4
Napisano 15:09, 29.03.2018
Zanim zadasz m pytanie na PW w sprawie giełdy przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
#5
Napisano 15:21, 29.03.2018
#6
Napisano 15:30, 29.03.2018
Zanim zadasz m pytanie na PW w sprawie giełdy przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
#7
Napisano 15:42, 29.03.2018
#8
Napisano 08:22, 30.03.2018
Witam. Mam małe pytanko. Jadąc autem mam takie wrazenie, że w zależności od drogi auto ciągnie mi kierownica raz w lewo, raz w prawo. Muszę przy tym kontrować żeby jechać prosto. Czux na kierownicy wyraźne ciągnięcie. Zaczęło się to nie dawno. Luzów w zawieszeniu nie stwierdzono. Pozdrawiam
Opisywałem to nie raz!!
Raczej niedawno zwróciłeś na te wrażenie uwagę Jest to przypadłość układu kierowniczego większości aut konstrukcji japońskiej że reagują „ciągnięciem” w zależności od nachylenia bocznego drogi. Owszem należy sprawdzić czy nie ma jakiś luzów zawieszenia, ale nie należy szukać dziury w całym. Łatwo się o tym przekonać na krótkim odcinku drogi gdzie wyraźnie odczuwa się „ściąganie”. N.p. Jeśli jedziesz danym odcinkiem i ściąga Cię do lewej, to następnie zawróć i tym samym pasem przejedz z powrotem- będzie ściągać w prawo . ( przy puszczonej kierownicy auto ma tendencje do zjeżdżania z toru jazdy na wprost w P lub L stronę, stad lekkie montowanie kiery)
Pzd.
#9
Napisano 08:44, 30.03.2018
Przy zagaszonym silniku szarpiąc są stuki ?Jeśli tak tą śrubą regulacyjną trzeba skasować ..W moim to też w dużej części zmniejszyło ciąganieWitam. Mam małe pytanko. Jadąc autem mam takie wrazenie, że w zależności od drogi auto ciągnie mi kierownica raz w lewo, raz w prawo. Muszę przy tym kontrować żeby jechać prosto. Czux na kierownicy wyraźne ciągnięcie. Zaczęło się to nie dawno. Luzów w zawieszeniu nie stwierdzono. Pozdrawiam
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#10
Napisano 12:47, 30.03.2018
Dzisiaj jak podniosłem auto na lewarku zauważyłem, że tuleja te przednia na wahaczu z przodu na dole jest popękana z jednej jak i z drugiej strony. Może to mieć wpływ na ściąganie?
#11
Napisano 16:13, 30.03.2018
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 12:56, 31.03.2018
#13
Napisano 20:41, 31.03.2018
Czy po wymianie tych tulei trzeba ponownie ustawiać geometrie? Czy raczej nic nie powinno sie zrujnowac?
#14
Napisano 20:46, 31.03.2018
Osbiście ustawiałbym jeszcze raz zbieżność
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:47, 31.03.2018
MOJA SATYNOWA DWURURKA
....prawda was jeszcze zadziwi...
#15
Napisano 21:12, 31.03.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Kierownica ciagnie
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych