Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pompa wspomagania

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 amelik2

amelik2
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:53, 22.03.2018

Padła u mnie pompa wspomagania, mechanik mówi że się zatarła (nie wiem jakim cudem)... Ale mniejsza z większą. Muszę założyć inną i tu pojawiają się problemy... pytałem na paru szrotach w okolicy czy nie mają - niestety nie, myślałem nad regeneracją ale koszt spory (700zł), znalazłem nową https://www.iparts.p...420-668732.html ale jest niedostępna... Ktoś ma jakiś pomysł? Serio jest taki problem z pompami do tego auta?


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6273 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 37
Super

Napisano 16:47, 22.03.2018

Zaglądnij do działu giełda bo w sumie od tego powinieneś zacząć.
Polecam lekturę wątku zigiego który przerabiał temat zamiennika za 600 czy 700 zł a i tak po jakimś czasie zaczęło cieknąć.
W VI gen można zaadaptować pompę z accorda V gen usdm np kombi. Trzeba tylko z 2 przewodów wysokiego ciśnienia zrobić jeden. Z usdma trzeba wziąć końcówkę przykrecaną do pompy a reszta przewodu zostaje z VIgen.
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#3 gons

gons
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:23, 23.03.2018

ja bym brał ori używkę ;) samemu można zregenerować za około 120zł o ile w ogóle będzie ciekła, albo i taniej, jak tylko łożysko (koszt łożyska NTN około 80zł, zamiennik 40zł) do wymiany, albo nic nie trzeba będzie przy niej robić przez jakiś czas ;) za 1000 to można by ją z ASO pewnie pociągnąć, ale czy jest sens?


Użytkownik gons edytował ten post 10:24, 23.03.2018

  • 0

#4 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 265 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:56, 24.03.2018

regeneracja 7 stów ??
j.w samemu można ją zregenerować za 120zł. Coś najpierw musiała sygnalizować ta pompa zanim padła. Wyła? Piszczała? Zapowietrzała się?


  • 0

#5 Hymphh

Hymphh
  • Klubowicz
  • 173 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:18, 24.03.2018

Kiedyś gdzieś czytałem, że da się przełożyć sam środek pompy z pompy któregoś civica, a jest ich masa wszedzie po 20-30 zł.


  • 0

#6 lipson

lipson
  • Forumowicz
  • 782 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:2,2
  • Wersja:LS Type-R, S2K
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 11:37, 24.03.2018

Kiedyś gdzieś czytałem, że da się przełożyć sam środek pompy z pompy któregoś civica, a jest ich masa wszedzie po 20-30 zł.

Kiedyś właśnie w taki sposób naprawiłem pompę wspomagania w acco 1.8 mojego kolegi. Środek wziąłem z pompy od cr-v rd1.


  • 0

#7 maykeel0

maykeel0
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Balin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:24, 25.03.2018

U mnie w accordzie vii, pompa sie poci. Dobrze, że wczoraj otworzyłem maskę, bo alternator to juz jest caly zalany olejem..  poziom w zbiorniczku ponizej minimum. Jutro odkrecam pompe i ogień z regneracją. Wspomaganie działa, żadnego wycia, mam nadzieje ze po wymianie uszczelek bedzie ok. 


  • 0

#8 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3636 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 18:01, 31.03.2018

Zapytam tutaj żeby nie zakładać nowego tematu. Oringi podane w katalogu są o 0,1mm mniejsze (mniejsza średnica gumy) od tych standardowych, ogólnie dostępnych. Można wstawić standardowe (grubsze) czy będzie z nimi problem?


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#9 accord034

accord034
  • Administrator
  • 2930 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:05, 31.03.2018

Wstawiaj
  • 0

#10 maykeel0

maykeel0
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Balin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:51, 04.04.2018

Pompa wróciła z regeneracji tydzien temu. Wszystko było ok, aż  do dzisiaj, gdy zaczeła gwizdać. Odpowietrzylem układ, pojechalem do sklepu po browara i znowu ją słysze pod domem.. Żadnych pęcherzyków powietrza w zbiorniczku. Pompa na gwarancji, ale nie chce mi sie jej odsyłać i znowu byc bez samochodu.. Zastanawiam się skąd może się jeszcze dostawać powietrze, wszystkie wężyki podociskane na maksa. Ech odkąd kupiłem samochód to mam problem z tą pompa je***ą i ksenonami.... 


  • 0

#11 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3636 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 06:55, 05.04.2018

Eric też się męczył z regeneracją pompy. Skończyło się na wymianie na inny egzemplarz

 


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#12 maykeel0

maykeel0
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Balin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 08.04.2018

Znowu podniosłem samochód, dokręciłem przewód ciśnieniowy , odpowietrzyłem i wszystko ok. Diabeł tkwi w szczegółach.. mam nadzieje ze 2 - 3 lata na niej pojezdze :D 


  • 0

#13 suchy736

suchy736
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:VTEC
  • KM:136 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:43, 09.04.2018

Mam pytanie czy znajdę gdzieś pompe z innego modelu która będzie pasować normalnie? Civic VI czy accord V?  Nie ma możliwości  znaleźc do innego modelu i przekręcić? Nie wierzę że do każdego modelu robili inne pompy.


  • 0

#14 gons

gons
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:29, 08.05.2018

Znaleźć znajdziesz, ale węże mogą nie pasować, mocowanie będzie w innym miejscu, a ciśnienie wytwarzane przez pompę za słabe, lub za wysokie, przez co mogą kolejny raz puścić uszczelniacze. Pompa przez 17 lat była ok, po prostu ludzie zaniedbali wymiany oleju i tak to się skończyło ;) W nowszych modelach też ciekną i to nie dlatego, że są wadliwe, tylko dlatego, że ludzie mają to gdzieś i póki chodzi, to tego nie dotykają.


  • 0

#15 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3636 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 20:06, 08.05.2018

Ja wymieniłem płyn, oringi, łożysko i pompa jęczy przy kręceniu. Im cieplejsza tym bardziej. Jak żyć? Przed "naprawą" było dobrze, a tylko się pociła spod dekielka.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq