Padła u mnie pompa wspomagania, mechanik mówi że się zatarła (nie wiem jakim cudem)... Ale mniejsza z większą. Muszę założyć inną i tu pojawiają się problemy... pytałem na paru szrotach w okolicy czy nie mają - niestety nie, myślałem nad regeneracją ale koszt spory (700zł), znalazłem nową https://www.iparts.p...420-668732.html ale jest niedostępna... Ktoś ma jakiś pomysł? Serio jest taki problem z pompami do tego auta?
#1
Napisano 10:53, 22.03.2018
#2
Napisano 16:47, 22.03.2018
Polecam lekturę wątku zigiego który przerabiał temat zamiennika za 600 czy 700 zł a i tak po jakimś czasie zaczęło cieknąć.
W VI gen można zaadaptować pompę z accorda V gen usdm np kombi. Trzeba tylko z 2 przewodów wysokiego ciśnienia zrobić jeden. Z usdma trzeba wziąć końcówkę przykrecaną do pompy a reszta przewodu zostaje z VIgen.
Zanim zadasz m pytanie na PW w sprawie giełdy przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
#3
Napisano 10:23, 23.03.2018
ja bym brał ori używkę samemu można zregenerować za około 120zł o ile w ogóle będzie ciekła, albo i taniej, jak tylko łożysko (koszt łożyska NTN około 80zł, zamiennik 40zł) do wymiany, albo nic nie trzeba będzie przy niej robić przez jakiś czas za 1000 to można by ją z ASO pewnie pociągnąć, ale czy jest sens?
Użytkownik gons edytował ten post 10:24, 23.03.2018
#4
Napisano 06:56, 24.03.2018
regeneracja 7 stów
j.w samemu można ją zregenerować za 120zł. Coś najpierw musiała sygnalizować ta pompa zanim padła. Wyła? Piszczała? Zapowietrzała się?
#5
Napisano 11:18, 24.03.2018
Kiedyś gdzieś czytałem, że da się przełożyć sam środek pompy z pompy któregoś civica, a jest ich masa wszedzie po 20-30 zł.
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
#6
Napisano 11:37, 24.03.2018
Kiedyś gdzieś czytałem, że da się przełożyć sam środek pompy z pompy któregoś civica, a jest ich masa wszedzie po 20-30 zł.
Kiedyś właśnie w taki sposób naprawiłem pompę wspomagania w acco 1.8 mojego kolegi. Środek wziąłem z pompy od cr-v rd1.
#7
Napisano 16:24, 25.03.2018
U mnie w accordzie vii, pompa sie poci. Dobrze, że wczoraj otworzyłem maskę, bo alternator to juz jest caly zalany olejem.. poziom w zbiorniczku ponizej minimum. Jutro odkrecam pompe i ogień z regneracją. Wspomaganie działa, żadnego wycia, mam nadzieje ze po wymianie uszczelek bedzie ok.
#8
Napisano 18:01, 31.03.2018
Zapytam tutaj żeby nie zakładać nowego tematu. Oringi podane w katalogu są o 0,1mm mniejsze (mniejsza średnica gumy) od tych standardowych, ogólnie dostępnych. Można wstawić standardowe (grubsze) czy będzie z nimi problem?
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 18:05, 31.03.2018
http://www.accordklu...ypes-z-bielska/
#10
Napisano 19:51, 04.04.2018
Pompa wróciła z regeneracji tydzien temu. Wszystko było ok, aż do dzisiaj, gdy zaczeła gwizdać. Odpowietrzylem układ, pojechalem do sklepu po browara i znowu ją słysze pod domem.. Żadnych pęcherzyków powietrza w zbiorniczku. Pompa na gwarancji, ale nie chce mi sie jej odsyłać i znowu byc bez samochodu.. Zastanawiam się skąd może się jeszcze dostawać powietrze, wszystkie wężyki podociskane na maksa. Ech odkąd kupiłem samochód to mam problem z tą pompa je***ą i ksenonami....
#11
Napisano 06:55, 05.04.2018
Eric też się męczył z regeneracją pompy. Skończyło się na wymianie na inny egzemplarz
Do zobaczenia na trasie.
#12
Napisano 20:27, 08.04.2018
Znowu podniosłem samochód, dokręciłem przewód ciśnieniowy , odpowietrzyłem i wszystko ok. Diabeł tkwi w szczegółach.. mam nadzieje ze 2 - 3 lata na niej pojezdze
#13
Napisano 11:43, 09.04.2018
Mam pytanie czy znajdę gdzieś pompe z innego modelu która będzie pasować normalnie? Civic VI czy accord V? Nie ma możliwości znaleźc do innego modelu i przekręcić? Nie wierzę że do każdego modelu robili inne pompy.
#14
Napisano 18:29, 08.05.2018
Znaleźć znajdziesz, ale węże mogą nie pasować, mocowanie będzie w innym miejscu, a ciśnienie wytwarzane przez pompę za słabe, lub za wysokie, przez co mogą kolejny raz puścić uszczelniacze. Pompa przez 17 lat była ok, po prostu ludzie zaniedbali wymiany oleju i tak to się skończyło W nowszych modelach też ciekną i to nie dlatego, że są wadliwe, tylko dlatego, że ludzie mają to gdzieś i póki chodzi, to tego nie dotykają.
#15
Napisano 20:06, 08.05.2018
Ja wymieniłem płyn, oringi, łożysko i pompa jęczy przy kręceniu. Im cieplejsza tym bardziej. Jak żyć? Przed "naprawą" było dobrze, a tylko się pociła spod dekielka.
Do zobaczenia na trasie.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 paź 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 cze 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 cze 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 cze 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 cze 2018 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych