Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Metaliczny stukot silnika po dodaniu gazu.

VI stukot wymiana rozrządu silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczepek108

szczepek108
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:1,8
  • Wersja:hatchback
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 09.03.2018

Cześć Wszystkim,

 

W zeszłym tygodniu miałem wymieniany rozrząd. Po wymianie rozrządu samochód przejechał kilkadziesąt metrów i  zaczęło coś stukać w silniku, metaliczny nieprzyjemny odgłos dochodzący z pod pokrywy zaworów.  Samochód później stał jeden dzień, został ponownie odpalony i na biegu jałowym bez dodawania gazu nie słychać go, pojawia się dopiero po dodaniu gazu.

Co się mogło stać ? Dodatm, że jest to honda VI gen benz 1,8 


Użytkownik szczepek108 edytował ten post 09:25, 09.03.2018

  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,636 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:35, 09.03.2018

Pasek przeskoczył?


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6,456 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:01, 09.03.2018

Zamiast pytac na forum szybko odstaw do mechanika ktory wymienial rozrzad.
Inaczej tego nie widze
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,636 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 13:14, 09.03.2018

Raczej lawetą zawieźć albo odholować, bo silnik będzie trup nieboszczyk.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 szczepek108

szczepek108
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:1,8
  • Wersja:hatchback
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:51, 13.03.2018

Cześć , samochód jest już po ponownym sprawdzeniu przez mechanika. Stwierdził, że rozrząd jest ustawiony prawidłowo. Ale moim zdaniem praca silnika przed wymianą i po wymianie rozrządu różni się. Teraz przypomina pracę cichego disela.  Pod podanym linikiem znajduje się film podczas pracy silnika. 

 

https://megawrzuta.p...f6dac22098.html


  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6,273 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 37
Super

Napisano 11:52, 13.03.2018

A zawory były regulowane po wymianie rozrządu?

Nagraj filmik z przegazowaniem też i wrzuć


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#7 szczepek108

szczepek108
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:1,8
  • Wersja:hatchback
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:22, 13.03.2018

Wiesz mechanior mówił, że sprawdzał zawory po wymianie rozrządu i wszystkie są w porządku (ale wiesz jak jest ). Wrzucam film pracy silnika przy dodawaniu gazu. 

https://megawrzuta.p...7bda658ec7.html


  • 0

#8 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6,273 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 37
Super

Napisano 13:42, 13.03.2018

Jeśli silnik był na gazie i klepią wtryski gazowe to nic niepokojącego nie słychać.

Nowe paski też zmieniają dźwięk silnika.

 

Poczytaj

http://www.accordklu...=+stuki +silnik

http://www.accordklu...= stuki silnik


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#9 szczepek108

szczepek108
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:1,8
  • Wersja:hatchback
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:08, 13.03.2018

Obydwa filmy są na benzynie


  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6,273 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 37
Super

Napisano 14:10, 13.03.2018

To wypadało by sprawdzić zawory


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#11 szczepek108

szczepek108
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:1,8
  • Wersja:hatchback
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:21, 13.03.2018

Myślisz, że mogą być za luźno?


  • 0

#12 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6,273 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 37
Super

Napisano 14:40, 13.03.2018

Delikatnie coś klepie.

Ale zobacz czy na dobrze rozgrzanym silniku nie przestaje klepać. 

 

Możesz samemu sprawdzić czy wyregulowane. Jeśli jakiekolwiek zacięcie techniczne masz to dasz radę.

Tutaj masz małe info

http://www.accordklu...-zaworów-vigen/


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, stukot, wymiana rozrządu, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq