Potrzebuję procedury regulacji biegu jałowego w 8 gen, ktoś coś ? Zauważyłem że ostatnio coś jakby lekko za nisko na postoju i autko wpada w niepokojące wibracje.
Regulacja obrotów biegu jałowego..
#1
Napisano 22:51, 16.02.2018
Dotychczas: Civic VI, VII,VIII, Accord VII 2.0 i lift 2.2, FR-V, Accord VIII 2.0
#2
Napisano 22:56, 16.02.2018
inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie
regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW
opinie ====> tu kliknij
#3
Napisano 14:58, 21.02.2018
Nie nie czyściłem, odczucie jest takie jak bym siedział na fotelu do masażu Budą nie trzęsie..czuć takie jakby intensywne mrowienie. Możesz jakoś pomóc ?
Użytkownik accordmax edytował ten post 15:03, 21.02.2018
Dotychczas: Civic VI, VII,VIII, Accord VII 2.0 i lift 2.2, FR-V, Accord VIII 2.0
#4
Napisano 15:00, 21.02.2018
inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie
regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW
opinie ====> tu kliknij
#5
Napisano 17:15, 05.03.2018
#6
Napisano 21:52, 13.04.2018
#7
Napisano 16:10, 16.04.2018
u mnie tak jest na postoju na włączonej klimie, chyba to normalne
#8
Napisano 18:24, 16.04.2018
u mnie tak jest na postoju na włączonej klimie, chyba to normalne
W 2.0 jest niechlujnie napisany program silnika, przy obciążeniu sprężarką klimatyzacji, silnik nierówno pracuje. W każdym. W moim również. Podobne zjawisko ma miejsce w innych markach. Swego czasu jeździłem dużo 1.9 TDI BXE (vel VW). Tam wibracje były na tyle silne, że chciałem oddać samochód z powrotem, ale w salonie pozwolono mi przejechać się innymi samochodami z tym silnikiem. Wszystkie miały drgania i wibracje na postoju. Jeśli Europejczycy mają niedopracowane programy sterowania silnikiem, to co dopiero Azjaci.
#9
Napisano 09:42, 19.04.2018
Mam jeszcze jedno pytanie. Po przekreceniu kluczyka świecą mi 4 kontrolki z lewej strony aż do momentu odpalenia. Głównie chodzi mi o kontrolkę z silniczek i jakaś okrągła w kształcie kierownicy (lub podobną). Accord 8
#10
Napisano 21:05, 19.04.2018
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#11
Napisano 21:26, 23.04.2018
No cóż widać że jest nas więcej z takim samym objawem spadających obrotów. Zauważyłem że największy spadek następuje gdy np włączę blokadę zamków, oczywiście wszystko na biegu jałowym na zagrzanym silniku. Stoisz na światłach a auto potrafi nieźle zadrżeć..
Dotychczas: Civic VI, VII,VIII, Accord VII 2.0 i lift 2.2, FR-V, Accord VIII 2.0
#12
Napisano 07:54, 24.04.2018
....Budą nie trzęsie..czuć takie jakby intensywne mrowienie. Możesz jakoś pomóc ?...
...Stoisz na światłach a auto potrafi nieźle zadrżeć..
....przy włączonym nawiewie lub klimatyzacji słychać jak silnik na chwilę spada delikatnie z obrotów i za chwilę wskakuje na normalne obroty i tak w kółko. Dodam,że dzieje się tak tylko na postoju. Pomocy. Pozdrawiam
u mnie tak jest na postoju na włączonej klimie, chyba to normalne
Nie, to nie jest normalne. Jeśli na włączonym silniku na postoju, przy odpalonym nawiewie wyraźnie drga, trzęsie, telepie budą to jest to wina klimatyzacji! A dokładniej niewłaściwej ilości czynnika w systemie! Trzeba pilnować ile go leją przy wymianie.
#13
Napisano 10:40, 24.04.2018
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dotychczas: Civic VI, VII,VIII, Accord VII 2.0 i lift 2.2, FR-V, Accord VIII 2.0
#14
Napisano 11:09, 24.04.2018
VIII - 475g (niektóre instrukcje podają przedział od 450-500)
#15
Napisano 12:13, 24.04.2018
...Ile mam mieć tego czynnika prawidłowo? Teraz mam go za mało jeśli tak trzęsie ?
Czy telepie jak jest za mało to nie jestem pewien, ale na pewno trzęsie jak jest za dużo R134a. U mnie tak telepało przy staniu na światłach, że raz to nawet zgasł! Odkąd jest zalewane równo 500, nie ma żadnych problemów z wibracjami i miotaniem budą.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Obroty, Regulacja obrotów, Drżenie, Klimatyzacja
Mechanik →
Układ elektryczny →
3 światło stopNapisany przez pawelzszu , 07 mar 2022 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
przyciski na kierownicy wariująNapisany przez siara_nh , 19 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Czynnik bez olejuNapisany przez King_TM76 , 18 cze 2018 VIII |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bi-ksenon - problem z przesłonąNapisany przez mlody2v8 , 14 cze 2018 VIII, biksenon, bi ksenon |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Problem z turbiną - mechanik z WrocławiaNapisany przez rzuber , 12 cze 2018 VIII, turbina turbosprężarka VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych