Hamownia w lubelskim; gdzie, jaka, co można poprawić?
#16
Napisano 10:50, 03.02.2018
U mnie na lpg straty mocy porobne wyszly.
#17
Napisano 11:52, 03.02.2018
U ciebie troszkę większa różnica strat KM na lpg ale mniejsza Nm. każdy silnik jest inny, ale ogólnie podobnie
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...
#18
Napisano 15:55, 03.02.2018
Fajny wynik Vice. Teraz pewnie ładnie podaje Reflasz Ralfiego coraz bardziej do mnie przemawia.
#20
Napisano 17:33, 03.02.2018
Fajny wynik Vice. Teraz pewnie ładnie podaje Reflasz Ralfiego coraz bardziej do mnie przemawia.
Dzięki Po reflashu zaczął ładnie się odpychać. A jak doszedł kolektor od hammera to on prawie lata. Z taką mocą minimalną Tourery powinni sprzedawać
Gdzie hamowales ?
Mnie pytasz czy slasza? Ja na Inżynierskiej w Lublinie-Fabryka Mocy.
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...
#21
Napisano 20:29, 03.02.2018
Skolko w fabryce mocy ?
#22
Napisano 21:51, 03.02.2018
Dzięki Po reflashu zaczął ładnie się odpychać. A jak doszedł kolektor od hammera to on prawie lata. Z taką mocą minimalną Tourery powinni sprzedawać
Mnie pytasz czy slasza? Ja na Inżynierskiej w Lublinie-Fabryka Mocy.
Dzieki własnie chodziło mi o Hamownie w Lublinie, planuje tam stroic to i mysle nad Hamownia jakie stawki??
#23
Napisano 12:36, 04.02.2018
Dwie i pół stówki za oba paliwa. Z góry mówią, że prób robią tyle ile potrzeba. U mnie 3 na Pb i 3 na Lpg wystarczyło.
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...
#25
Napisano 08:19, 05.02.2018
No niestety nie :( Mody nie były w planie od początku. Wpierw reflash, ralfi pokazał się w okolicach to szybko skorzystałem, nie było czasu myśleć wtedy o hamowniach, no o kosztach nie wspomnę. Te silniki serii nie trzymają, podejrzewam że było grubo poniżej tego co z fabryki wyszedł - takie wrażenia miałem przed modami - jak na 190KM/225Nm to dla mnie był "za słaby".
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...
#26
Napisano 09:09, 05.02.2018
Użytkownik mafia35 edytował ten post 09:34, 05.02.2018
#27
Napisano 10:13, 05.02.2018
#28
Napisano 10:36, 05.02.2018
Dzięki Po reflashu zaczął ładnie się odpychać. A jak doszedł kolektor od hammera to on prawie lata. Z taką mocą minimalną Tourery powinni sprzedawać
Jednym słowem miałeś placebo reflash wgrany jeśli zauważyłeś roznice dopiero po innych modach. Tak jak piszesz, że dopiero po nich auto zaczęło się odpychać...
Proszę czytaj ze zrozumieniem
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, hamownia, reflash
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 Jun 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 Nov 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 Nov 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 Apr 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 Aug 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych