Nie waż się ruszać w żadną stronę tej śruby-to ona reguluje przepływy w przepustnicy.W Nissanie miałem w przepustnicu taką śrubkę i niestety chciałem wyregulować sobie obroty.Jak to powiedziałem w serwisie to załamali ręce i powiedzieli,że ta śruba wkręcana jest podczas montażu samochodu,a następnie na sprzęcie specjalistycznym ustawiana jest-adoptowana przepustnica.Przyznam,że na teś śrubce obroty można zwiększać,albo zmniejszać,ale na krótką chwilę i już później nigdy nie ustawisz przepustnicy.Wiesz co się stało:pękło z mojego portfela 500 zł na przepustnicę dobrą,ale używaną.Nie ruszaj i jak Ci coś nie tak to szukaj gdzie indziej.Poza tym ta śruba powinna mieć plombę w postaci namalowanej farby
Przepustnica
Rozpoczęty przez
Seth
, 20:12, 14.11.2008
17 odpowiedzi w tym temacie
#16
Napisano 16:02, 19.11.2008
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:37, 21.11.2008
Blade mozesz uchylic rabka tajemnicy, o co chodzi z tym obejsciem?jakies termo podkladki/uszczelki chcesz zamontowac?
No właśnie, co zyskamy tym bypass'em czyli brakiem grzania przepustnicy-dolotu?
Pzdr!
#18
Napisano 16:00, 24.11.2008
Ok dodam tylko że problem z rozruchem o jakim wcześniej pisałem był spowodowany, jakimiś zanieczyszczeniami układu paliwowego, bo po wymianie filtra paliwa oraz wlaniu do baku STP czerwonego, silnik pali na dotyk.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK