Przepustnica
#1
Napisano 20:12, 14.11.2008
Pytam bo chce ją zdjąć i wyczyścić i nie wiem czy musze któryś z przewodów chłodniczych scisnąć aby mi pól silnika nie zalało chłodziwem
Jeśli trzeba to może ktoś wie który?
I czy trzeba odłączyć przed demontażem akumulator?
Oczuwiście jak to zrobie to fotorelacja będzie
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:16, 14.11.2008
#3
Napisano 20:20, 14.11.2008
#4
Napisano 21:14, 14.11.2008
[ Dodano: 2008-11-15, 14:22 ]
A jednak na dole przepustnicy przepływa przez nią płyn chłodniczy Są dwa wężyki jednym wpływa i drugim wypływa. Ale poradziłem sobie
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5
Napisano 22:32, 15.11.2008
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#6
Napisano 23:08, 15.11.2008
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:08, 17.11.2008
#8
Napisano 20:52, 17.11.2008
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:32, 18.11.2008
Seth, rzeczywiscie powinno sie robic reset na zimnym bo pozniej komputer sie adaptuje i uczy calej procedury nagrzewania silnika az do 2 wlaczenia wenta. Ale jesli wszystko ci chodzi jak nalezy to zostaw jak jest.
#11
Napisano 08:59, 18.11.2008
#12
Napisano 09:24, 18.11.2008
I pewnie zrobiłbym to na zimnym, gdyby było cieplej. A wtedy było jakieś 5st i padała mżawka, to nie chce nawet myśleć ile czasu musiałbym czekać do uruchomienia wentylatora.
Jak się coś zacznie dziać to wytrzymam te pół godziny
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#13
Napisano 23:05, 18.11.2008
RESETOWANIE KOMPUTERA TO BAJKA,nie trzeba nic takiego robić.Po odłaczeniu komputera sterowanie jest przywracane do wartosci fabrycznych.A potem w czsie jazdy
sa adaptowane i magazynowane mapy ze stylu jazdy,ewentualnie potem z nich korzysta.
#14
Napisano 23:07, 18.11.2008
#15
Napisano 09:52, 19.11.2008
Dwa dni wcześniej z rana odpalił na dotyk, potem postał 10 min i dopiero za drugim odpalił. Potem pojeżdziłem, postał 20-30 min i odpalił na dotyk. Potem znów pojechałem do sklepu, zgaszony był 3 min i potem odpalił odrazu.
Jakieś ma dziwne fanaberia, ktoś może wie co to może być. Bo mam tak po czyszczeniu przepustnicy i EGRa.
I pytanie na temat przepustnicy, jak ją czyściłem to zauważyłem że jesttaką śrubką podregulowana wyżej, tzn nie jest to metalowe kólko prostopadłe do obudowy. Odchylona jest od pionu jakieś kilka stopni. Czy wykręcić tą srubkę regulacyjną aby przepustnica była całkowicie w połozeniu neutralnym w odchyleniu od pionu 0 st ?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK