Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Przewod od wspomagania- problem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:32, 25.10.2017

Witam mam problem z przewodem od wspomagania jest mała dziurka i przy skrętach ucieka płyn.Nie mogę nigdzie dostać tego weża czy można jakoś go zregenerować?I czy można jezdzic narazie z tą usterką?

Załączone pliki


  • 0

#2 polonez1810

polonez1810
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Mińsk Maz.
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Accord VII
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:02, 25.10.2017

Witam

 

Jakiś czas temu miałem to samo

Przez pewien czas  jeździłem z opaską ( zrobioną z dętki), ale lepiej  (zanim się coś stanie ) oddaj do warsztatu gdzie mają możliwość zakucia nowego przewodu.


  • 0

#3 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:46, 27.10.2017

Przewód jest uszkodzony na tłumiku czy można to zakuć?


  • 0

#4 polonez1810

polonez1810
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Mińsk Maz.
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Accord VII
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:36, 30.10.2017

Przewód jest uszkodzony na tłumiku czy można to zakuć?

 

Na tłumniku? Przewód od wspomagania? Przecież on się nie łączy z tłumnikiem. On idzie od pompy wspomagania kawałek metalu potem wąż ciśnieniowy i przechodzi znów w rurkę metalową. To gdzie TY masz uszkodzony ten przewód? bo według zdjęcia to właśnie jest ten gumowy odcinek który się właśnie zakuwa.


  • 0

#5 pblu

pblu
  • Klubowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:who knows
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:06, 30.10.2017

Na tłumniku? Przewód od wspomagania? Przecież on się nie łączy z tłumnikiem. On idzie od pompy wspomagania kawałek metalu potem wąż ciśnieniowy i przechodzi znów w rurkę metalową. To gdzie TY masz uszkodzony ten przewód? bo według zdjęcia to właśnie jest ten gumowy odcinek który się właśnie zakuwa.

a jakie twoje odczucia po zakuciu ? działa jak należy czy pojawiły się jakieś nieprawidłowości ? przerabiałem ten temat w weekend i moje odczucia są mieszane


  • 0

mój typek - klik


#6 polonez1810

polonez1810
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Mińsk Maz.
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Accord VII
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:41, 30.10.2017

a jakie twoje odczucia po zakuciu ? działa jak należy czy pojawiły się jakieś nieprawidłowości ? przerabiałem ten temat w weekend i moje odczucia są mieszane

 

Nie widzę żadnej różnicy między oryginałem a przewodem zakutym ( na początku wydalało mi się ze jest gorzej ale to chyba tylko odczucie).


  • 0

#7 pblu

pblu
  • Klubowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:who knows
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:01, 30.10.2017

Nie widzę żadnej różnicy między oryginałem a przewodem zakutym ( na początku wydalało mi się ze jest gorzej ale to chyba tylko odczucie).

u mnie po wymianie samo wspomaganie działa ok, natomiast na postoju przy kręceniu są wyczuwalne lekkie wibracje na kierownicy i słychać lekkie wycie pompy, na zimnym ten objaw jest znacznie bardziej odczuwalny

sporo czytałem i większość ma taki problem po zakuciu, ale są i przypadki kiedy jest ok.

 

na plus na pewno cena naprawy vs. oem :)


  • 0

mój typek - klik


#8 polonez1810

polonez1810
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Mińsk Maz.
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Accord VII
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:22, 30.10.2017

u mnie po wymianie samo wspomaganie działa ok, natomiast na postoju przy kręceniu są wyczuwalne lekkie wibracje na kierownicy i słychać lekkie wycie pompy, na zimnym ten objaw jest znacznie bardziej odczuwalny

sporo czytałem i większość ma taki problem po zakuciu, ale są i przypadki kiedy jest ok.

 

na plus na pewno cena naprawy vs. oem :)

 

Nie takiego nie odczułem ani wcześniej ani teraz (minęło już ze 2 lata). Fakt że robił mi to znajomy mechanik ( który sam nie zakuwa ale jeździł gdzieś osobiście) i może to jest to, a może po prostu miałem dużo szczęścia


  • 0

#9 nilss

nilss
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Clasic
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 07.11.2017

Koledzy, a da się ten przewód wyjąć od góry, bez kanału i luzowania magla?
  • 0

#10 z2maciek

z2maciek
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:33, 12.06.2018

Koledzy, a da się ten przewód wyjąć od góry, bez kanału i luzowania magla?

Dołączam się do pytania. Mam nowy wąż, planuję go wymienić ale zanim rozgrzebię auto chciałbym wiedzieć czy da się od góry ten przewód wyjąć. Jego końcówka jest dość mocno zagięta i aby ją zdemontować trzeba ją przełożyć przez takie ciasne miejsce między tylną poduszką zawieszenia silnika a maglownicą. Byłbym wdzięczny za info od kogoś kto to robił czy da się to zrobić bez demontażu któregoś z tych elementów.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq