Witam , mam problem z temperatura silnik , może ktoś miał podobny przypadek i mnie naprowadzi gdzie szukać . Zawsze wskazówka zatrzymywała się kreskę niżej niż połowa skali , teraz bardzo często jest 2 kreseczki powyżej , a ostatnio zauważyłem że rośnie nawet do 75% skali , po czym zejdę trochę z obrotów silnika to trochę opadnie , ale dalej powyżej połowy , ostatnio ciągnąłem przyczepkę temperatura wzrosła jakieś 75%-80% skali , dojechałem powoli do domu , zgasiłem silnik , wskazówka spadła do zera , włączyłem zapłon wskazówka się podniosła do poziomu jaki powinien być cały czas czyli kreska niżej połowy , wiatraki się włączają , płyn chłodniczy jest , żadnych ubytków , wycieków nie widzę... i pytanie czy to może być czujnik od temperatury płynu , czy może czujnik od wskazówki temperatury , czy może coś innego??
#1
Napisano 15:06, 26.06.2017
#2
Napisano 17:30, 26.06.2017
#3
Napisano 17:56, 26.06.2017
Kiedy wymieniales płyn chłodniczy?
Nikt nie zalał wody?
Na początek tak jak vova pisze bo najtaniej. Później pasuje sprawdzić chłodnicę.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zanim zadasz m pytanie na PW w sprawie giełdy przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
#4
Napisano 19:41, 26.06.2017
#5
Napisano 09:09, 27.06.2017
no to prawie na 100% termostat, tak jak Vova napisał
#6
Napisano 17:34, 29.06.2017
na 100% to był termostat, już zrobione , dzięki za pomoc
#7
Napisano 19:27, 29.06.2017
Użytkownik vova777 edytował ten post 19:27, 29.06.2017
#8
Napisano 21:50, 29.06.2017
ja założyłem gdzieś miesiac temu Calostat. Jest okej miałem ten sam problem że mi jeszcze skakał raz na jakiś czas całkiem na maksa i po kilku minutach sspadało.
#9
Napisano 21:54, 13.07.2017
ja założyłem bodajże firmy Vernet, póki co działa ok
#10
Napisano 10:44, 14.07.2017
Panowie, u mnie W H22A podobny problem. Trasa z Wrocławia do Gliwic, caly czas 160km/h + i temp poniżej połowy, potem 20 minut korek na bramkach i temperatura poleciała na 3/4 wskaźnika. Szybko włączyłem nawiewy na maxa do środka i spadła bardzo szybko, potem się już to nie powtórzyło.
Przyznam się, że dolałem trochę wody bo zabrakło mi płynu + wskazywało, że temp. drogi to 44 stopnie. Mogło to być to ? Termostat wydaje się ok, przy każdych innych warunkach wentylatory chodzą, oba węże gorące.
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
#11
Napisano 20:17, 14.07.2017
#12
Napisano 11:08, 16.07.2017
Nie mogło być. Ne zależnie od warunków zewnętrznych temperatura silnika powinna utrzymywać się w normie. Może trochę oscylować w momencie otwarcia termostatu/ włączenia wentylatorów ale nie może przekroczyć 100°
to co w takim wypadku ? termostat ? wentylatory się nie włączyły ? jak to najlepiej sprawdzić u siebie ? mogło się coś silnikowi przez tą chwilę stać ?
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
#13
Napisano 11:16, 16.07.2017
Taka jest moja teoria...
A dla czego zabrakło płynu? Masz gdzieś wyciek?
Nie wydaje mi się żeby mogło się coś stać silnikowi przez ten moment. . .
Użytkownik vova777 edytował ten post 11:18, 16.07.2017
#14
Napisano 12:50, 16.07.2017
W momencie jak zabrakło płynu , czujnik temperatury odpowiedzialny za włączenie wentylatora nie był zanurzony w płynie i nie włączył w odpowiednim momencie wentylatora.
Taka jest moja teoria...
A dla czego zabrakło płynu? Masz gdzieś wyciek?
Nie wydaje mi się żeby mogło się coś stać silnikowi przez ten moment. . .
płyn jest w takim stanie jak był wcześniej ..
Vesuvio Red by Hymphh --- klik
CAR.aliexpress - grupa FB z dodatkami i zabawkami do naszych samochodów
#15
Napisano 14:21, 16.07.2017
Pisałeś ze zabrakło płynu wiec pytam dla czego?
Sprawa w tym , że ja masz nie szelny układ to nie utrzymuje się w nim odpowiednie ciśnienie, i wtedy też układ nie będzie pracował jak należy. . .
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, temperatura, silnik, czujnik
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 paź 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 cze 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 cze 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 cze 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 cze 2018 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych