Witam. Chciałbym podłączyć moduł abs do swojego auta. Biorca wyprodukowany na rynek EU dawca na rynek USA, chce przełożyć silnik wraz z wyposażeniem(tempomat, klima i parę dupereli) i nie wiem czy nie będzie żadnego problemu. Abs ma jakąś swoją skrzynkę ale ma jakieś podłączenie do głównej skrzynki? Jest tam jakiś bezpiecznik? Drugie jak się uda podłączyć to czy na tablicy zegarów jest poprowadzona wiązka do kontrolki czy trzeba rzeźbić? Cudował ktoś z czymś takim? Jakieś porady może macie z własnego doświadczenia?
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22:25, 09.04.2017
#2
Napisano 11:02, 10.04.2017
Daj sobie spokój. Tutaj chodzi o Twoje bezpieczeństwo i nie warto ingerować w układ hamulcowy. Trzeba zamontować tzw. "pompę ABS (rozdzielacz z elektrozaworami). Trzeba wymienić piasty żeby miały koło taktowe, czujniki muszą być.
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 15:13, 10.04.2017
Źle mnie zrozumiałeś. Mam fabrycznie zamontowany abs i do tego chce przełożyć cała wiązke samochodu z klima i tempomatem i w tym też zegary gdzie jest wolne miejsce na kontrolke. Zastanawiam się jak to zrobić żeby później nie było jaj
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 21:58, 01.05.2017
Bez jaj się tu kolego nie obejdzie !
#5
Napisano 22:07, 03.05.2017
Tak myślałem, dzięki za radę która mi dałeś w drugim poście jeśli bym robił coś takiego to właśnie w taki sposób. Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: IV, Swap, Abs, Przekładka, Podpięcie
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 cze 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Awaria silnika 1.8Napisany przez tomek1613 , 10 maj 2018 VI, swap, awaria, przekładka, 1.8 i 3 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Wnętrze →
Fotele USA, Anglia, EuropaNapisany przez JayDee , 10 maj 2018 VII, fotele, usa, anglia, europa i 3 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Nadwozie →
Relingi dachowe aerodeck IV a V różniceNapisany przez Kubus88 , 22 kwi 2018 IV, relingi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych