Witam,
Borykam się ostatnio z rosnącymi ubytkami oleju w F23Z5_Lpg.
Obecnie jestem na poziomie około 700-800 ml na 1000 km /wycieków brak.
(Zużycie na regularnej trasie -200 km autostrada 140-160km/h 4000-4500 rpm
150 km krajówka 70-120 do 4000 rpm)
Sprawdziłem kompresję i wygląda to następująco:
1 - 12,5 2 - 12,5 3 - 13 4 - 13 (na CIEPŁO)
Z tego co się orientuję to nie jest źle a nawet całkiem dobrze.
I teraz pytanie zasadnicze co jest tego przyczyną?
Gdy ubytki były na poziomie do 300 ml na 1000 km obstawiałem uszczelniacze teraz bardziej skłaniam się ku pierścieniom zgarniającym. ?
Proszę o sugestie i ewentualne potwierdzenie moich przypuszczeń lub wyprowadzenie mnie z błędu.
Pozdrawiam
Bartek