pobieranie dużych ilości oleju po remoncie H22A7
#31
Napisano 14:50, 30.12.2016
#32
Napisano 01:35, 31.12.2016
Jeszcze nic nie zrobione a już oceniacie.Niech ustali problem i wtedy będzie wiadomo kto lub co jest powodem poboru oleju.Nie oceniajcie i nie wydajcie wyroku na kimś kogo nie znacie
#33
Napisano 14:03, 31.12.2016
Jeśli glowica wcześniej nie była regenerowana to jakos mi sie nie chce wierzyc aby w minimum 14 letniej glowicy prowadnice byly ok.....
3 dni zakładał pierścienie na tłoki - kur... co za marnotrawienie czasu.... zmien mechanika bo ten to chyba jakis piekarz.....
Nowa tuleje to tylko jakieś firmowe w komplecie z tlokami... wstawia żeliwne z mahle i niedługo później będzie jeszcze gorzej niż teraz - już to przetestowalem.
Ta cena 4 tysiące za tuleje to jakaś z kosmosu... nawet w Wawie tyle nie biorą. Koszt 4 tuleji z mahle w Sosnowcu to koszt 1200 pln
Te tuleje są dobre do d oraz b serii gdzie ori byly żeliwne.
Poskladanie H serii jest o wiele bardziej skomplikowane niż d czy też B które potrafią wybaczyć bardzo drobne pomyłki przy pomiarach.
Ok dzięki za info Teraz na pewno nie będę oddawał tulei do przeróbki na żeliwne
A co do mechanika to niestety nie miałem wyjścia ponieważ mnie nie było na miejscu a chciałem żeby autko było już zrobione jak wrócę z delegacji :(
Jak nie wiedział jak założyć pierścienie to pewnie źle je założył i z tego taki pobór. Albo jakiś pierścień się uszkodził - miałem taki przypadek że zaraz po remoncie pękł pierścień olejowy sprężysty (nowy NPR) i pobór był pobodny do tego z tematu.
I nie straszcie kolegi jajowatymi tujelami - kumpel złożył F serie po 500k km przelotu na nowych pierścieniach gdzie progi na cylindrach były wielkości krawężników i auto śmiga tak już rok i wielkich ilości oleju jakoś nie bierze....
No własnie też pomyślałem ze któryś pierścień olejowy przepuszcza ale cóż bez próby ciśnienia i próby olejowej się nie obędzie...
Backdraft. Umiesz czyyac ze zrozumieniem? Kto napisal ze po zalozeniu nowych pierscieni na owal brdzie ok? Nie bedzie ok i zgodnie ze sztuka remontowania ale brdzie lepiej. Na pewno nie powinno byc gorzrj noz przed. Ewidentnie dla mnie popelniono blad przy montazu. Bez zdejmowania czapki to wrozenie z fusow.
Nawet nie chodzi o to by było ok na 100% ale żeby zużycie oleju było mniejsze
#34
Napisano 14:04, 31.12.2016
Próbą ciśnieniową czy olejową nie sprawdzi się pierścieni olejowych - własnoręcznie przetestowane.
#35
Napisano 14:11, 31.12.2016
Próbą ciśnieniową czy olejową nie sprawdzi się pierścieni olejowych - własnoręcznie przetestowane.
Próba olejowa nie?? chyba właśnie ta próba powinna coś przybliżyć...
#36
Napisano 14:24, 31.12.2016
Próba olejowa nie ma nic wspólnego ze sprawdzeniem który cylinder pobiera olej tylko pozwala zdiagnozować którędy ucieka kompresja jeśli występuje taki problem - czy pierścieniami czy zaworami.
#37
Napisano 17:29, 31.12.2016
Czego nie pokaże test szczelności cylindrów !!! Proszę się najpierw zaznajomić z tą próbą jaki jest jej cel, co można nią zweryfikować a dopiero później pisać (mądrze) nie bez sensu!!! I nie wprowadzać ludzi w błąd.Po takich wpisach teraz będę robił relacje video z takich pomiarów żeby pokazać jak to wygląda i jak widać ,,objawy,, Ostatnie auto Nissan i branie dużych ilości oleju.Po wykonaniu próby szczelności przedmuchy do skrzyni korbowej i ,,wicher ,, z bagnetu oleju. No ale przecież nic nie pokaże co za bzdury!!!!
Czym Ty to robiłeś pompką nożną?
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 17:32, 31.12.2016
#38
Napisano 20:56, 31.12.2016
Sam znam przypadek gdzie "mechanik" założył pierścienie do góry nogami.
Zabieram się właśnie za remont H22, będę go robił sam, ciekawe jakie zapotrzebowanie na oliwę będzie mieć po moich naprawach :P
#39
Napisano 21:04, 31.12.2016
Sam znam przypadek gdzie "mechanik" założył pierścienie do góry nogami.
Zabieram się właśnie za remont H22, będę go robił sam, ciekawe jakie zapotrzebowanie na oliwę będzie mieć po moich naprawach :P
Lipson a Jak jest Aktualnie ?
#40
Napisano 22:55, 31.12.2016
Lipson a Jak jest Aktualnie ?
Aktualnie to silnik od sierpnia ma dziurę w tłoku, ale przed agonią brał tyle co nic. Szkoda mi tego słupka bo był naprawdę zdrowy, widać po wałkach rozrządu, wale i tulejach. Ale to nie miejsce na takie wywody.
#41
Napisano 00:59, 01.01.2017
#42
Napisano 18:07, 01.01.2017
Witam. Interesuje mnie z czego wzięła się dziura w tłoku? Od dłuższego czasu zastanawiam się na tym czy silniki Hondy czy to 1.8, 2 L itd są aż tak słabo wykonane czy to wina użytkowania że tak się psują?
#43
Napisano 18:09, 01.01.2017
zazwyczaj jest to wina lejących wtryskiwaczy, i spalania stukowego.
Użytkownik pawel84j edytował ten post 19:52, 01.01.2017
#44
Napisano 08:19, 02.01.2017
Czego nie pokaże test szczelności cylindrów !!! Proszę się najpierw zaznajomić z tą próbą jaki jest jej cel, co można nią zweryfikować a dopiero później pisać (mądrze) nie bez sensu!!! I nie wprowadzać ludzi w błąd.Po takich wpisach teraz będę robił relacje video z takich pomiarów żeby pokazać jak to wygląda i jak widać ,,objawy,, Ostatnie auto Nissan i branie dużych ilości oleju.Po wykonaniu próby szczelności przedmuchy do skrzyni korbowej i ,,wicher ,, z bagnetu oleju. No ale przecież nic nie pokaże co za bzdury!!!!
Czym Ty to robiłeś pompką nożną?
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
A jak olej będzie uciekał przez uszczelniacze zaworowe albo uszkodzony będzie pierściej olejowy (jak w moim przypadku) to co ci pokażą testy?
Takie testy mogą ale NIE MUSZĄ pokazać potencjalnej przyczyny.
Użytkownik h1tman edytował ten post 08:28, 02.01.2017
#45
Napisano 12:33, 02.01.2017
Sprawdź sobie na manometrach spadek ciśnienia i jego szybkość.Skoro już puszczają uszczelniacze to wprawne oko to zobaczy po nocnym odpaleniu. Najpierw sprawdź potem pisz.Tylko wykonaj to jakimś w miarę dobrym sprzętem żeby był wiarygodny pomiar
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 00:43, 04.01.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, olej, pobieranie oleju, silnik H22A7
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Kierownica ciężko chodziNapisany przez Ziemniak88 , 03 Oct 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 gen F18b2 - zmiana silnikaNapisany przez stanek , 19 Jun 2018 VI |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Bałagan w całej elektryce.Napisany przez Blacku , 18 Jun 2018 VI, elektryka, anglik, bałagan i 2 więcej |
|
|
||
Mechanik →
Układ napędowy →
Wycie/buczenieNapisany przez Punowy , 18 Jun 2018 VI, łożyska buczenie wspomaganie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Kopułka sens wymianyNapisany przez bastek32 , 15 Jun 2018 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych