Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Hamulec ręczny Accord VIII - regulacja

VIII accord VIII hamulec ręczny regulacja 2.2 DTEC

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wojaccord

Wojaccord
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:54, 31.08.2016

Witam

 

Jestem tutaj na forum świeżo po zakupie Accorda VIII 2.2 DTEC. Mam pytanie jak wyregulować hamulec ręczny bo dźwignia podnosi się dosyć wysoko? Proszę o jakieś wskazówki lub linka do odpowiedniego tematu bo wyszukiwarka na forum nic mi nie wskazała. Jestem przyzwyczajony, że ręczny zaciąga się po 3 / 4 ząbkach, a ten wysoki w Hondzie mi trochę przeszkadza.

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.


  • 0

#2 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 365 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:48, 31.08.2016

Sprawdź na początek stan klocków z tyłu. Miałem podobnie okazały się już do wymiany. Po wymianie ręczny wrócił na 2-4 ząbek.
  • 0

#3 Wojaccord

Wojaccord
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 31.08.2016

Sprawdź na początek stan klocków z tyłu. Miałem podobnie okazały się już do wymiany. Po wymianie ręczny wrócił na 2-4 ząbek.

Dzięki za odpowiedź. Stan klocków oceniam na 50 - 60%. Ale czy z tyłu nie ma czasem "tarczobębnów" ?


  • 0

#4 lajsta

lajsta
  • Klubowicz
  • 474 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:59, 26.09.2016

http://www.accordklu...amulca-ręcznego

Pisane z RN3P SE
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#5 damian18wdz

damian18wdz
  • Klubowicz
  • 1124 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:22, 26.09.2016

Dzięki za odpowiedź. Stan klocków oceniam na 50 - 60%. Ale czy z tyłu nie ma czasem "tarczobębnów" ?

tarczo-bebny sa w kombi w sedanie jest normalny reczny na klockach i tarczy regulacja znajduje sie pod podlokietnikiem
  • 0

#6 Wojaccord

Wojaccord
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:16, 27.09.2016

Panowie lajsta i damian18wdz dziękuję za odpowiedź. Ja poruszam się kombi. Właśnie wczoraj zakupiłem szczęki do ręcznego. Postanowiłem temat rozwiązać w miarę kompleksowo nie skupiając się wyłącznie na regulacji. Ale jak znam siebie sam to pewnie zejdzie mi z tym jeszcze sporo czasu.

 

tarczo-bebny sa w kombi w sedanie jest normalny reczny na klockach i tarczy regulacja znajduje sie pod podlokietnikiem

 

 

Witam

 

Panowie lajsta i damian18wdz dziękuję za odpowiedź. Ja poruszam się kombi. Właśnie wczoraj zakupiłem szczęki do ręcznego. Postanowiłem temat rozwiązać w miarę kompleksowo nie skupiając się wyłącznie na regulacji. Ale jak znam siebie sam to pewnie zejdzie mi z tym jeszcze sporo czasu.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, accord VIII, hamulec ręczny, regulacja, 2.2 DTEC

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq