Dziwne wycie i buczenie
#31
Napisano 22:29, 20.08.2016
#32
Napisano 22:48, 28.01.2017
I jak wygląda sytuacja z buczeniem? U mnie buczenie jest między 100 a 130 kilometrów na godzinę. Opony przekładane, do tego nowe. Myślałem że to przez negatyw na tyle, ale dzisiaj zamontowane cambery i koła ładnie na 0.3 ustawione i jest dalej to samo. Łożyska sprawdzone i wszystko też w porządku.
Ma ktoś jakieś pomysły? A może przednie lub tylne łożyska mają tendencję w VII genie do "wycia" to bym wymienił i profilaktycznie.
#33
Napisano 20:44, 01.02.2017
I jak wygląda sytuacja z buczeniem? U mnie buczenie jest między 100 a 130 kilometrów na godzinę. Opony przekładane, do tego nowe. Myślałem że to przez negatyw na tyle, ale dzisiaj zamontowane cambery i koła ładnie na 0.3 ustawione i jest dalej to samo. Łożyska sprawdzone i wszystko też w porządku.
Ma ktoś jakieś pomysły? A może przednie lub tylne łożyska mają tendencję w VII genie do "wycia" to bym wymienił i profilaktycznie.
A nie wozisz czasami anteny CB na dachu?
#34
Napisano 20:54, 02.02.2017
A nie wozisz czasami anteny CB na dachu?
Nie, tylko owiewki na szybach:P Ale nie heiko te wciskane między uszczelki a szyby, a mugenowskie, też myślałem że może one są przyczyną, ale wyżej opisane objawy pojawiły się niedawno, a owiewki prawie rok na aucie.
Co ciekawe zauważyłem pewną zależność, a mianowicie, gdy jadę 110 i skręcam w prawo delikatnie to buczenie ustaję, skręcając w lewo nic się nie zmienia i hałasuję tak samo jak podczas jazdy na wprost, to by wskazywało na któreś z łożysk po prawej stronie, bo nie obciążone łożysko cichnie, dobrze mi się wydaję?
#35
Napisano 23:57, 04.02.2017
sprawdź na rondzie przy mocno agresywnej jeździe czy buczenie się zwiększa..jak tak to masz winowajcę..
inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie
regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW
opinie ====> tu kliknij
#36
Napisano 21:44, 08.02.2017
Dzisiaj samochód zdiagnozowany przez mechanika i tak jak sądziłem tylne prawe łożysko z piastą do wymiany,
NTN już zamówione, w sobotę montaż. Pozdrawiam.
#37
Napisano 08:18, 09.02.2017
ooo no to super. oby było cichutko. ja pewnie tez mam tylne do wymiany jednak teraz mam opony zimowe i one sa głosne wiec nie słysze tamtego tematu i nie wiem które dokłądnie a znów na stetoskopie nie słychadź
#38
Napisano 16:37, 11.02.2017
Jak porządnie się zakręci kołem będzie słychać, bez problemu udało się wyłapać gdy 4 koła były w powietrzu.
Kupiłem wahacze regulowane, do tego nowe opony i po zamontowaniu dalej to samo.... a wszystkiemu było winne łożysko :P
Chodź nie ukrywam że wahacze były potrzebne bo -2,5 stopnia na tyle po eibachu, przez co mogłem co 2 tyś km kupować opony na tył, do tego po zamontowaniu camberów zupełnie inne auto, inne prowadzenie i brak efektu zarzucania tyłem i "przysiadania" w zakrętach.
Edit:
Piasta zamontowana i nastała cisza w samochodzie:P Nie spodziewałem się takiego efektu, widocznie długi czas musiałem tak jeździć i się przyzwyczaić do tych odgłosów.
Podaje nr SNR:
#39
Napisano 09:02, 27.02.2017
"Piasta zamontowana i nastała cisza w samochodzie:P Nie spodziewałem się takiego efektu, widocznie długi czas musiałem tak jeździć i się przyzwyczaić do tych odgłosów."
Uszanowanie,
Moja prawa tylna piasta zaczęła huczeć (wyłapałem to przy okazji wymiany tarcz, podczas jazdy aż tak się to "w uszy" nie rzuca) i w związku z tym przed wymianą miałbym pytania dotyczące Twoich doświadczeń:
- nie miałeś problemów z odkręceniem 4 śrub trzymających korpus piasty? czy mam się nastawić na ich ukręcenie?
- czy piasta SNR po montażu nie sprawiała żadnych problemów pod kątem współpracy z czujnikiem ABS?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
FullChess
Użytkownik FullChess edytował ten post 09:24, 27.02.2017
FullChess
#40
Napisano 10:09, 27.02.2017
"Piasta zamontowana i nastała cisza w samochodzie:P Nie spodziewałem się takiego efektu, widocznie długi czas musiałem tak jeździć i się przyzwyczaić do tych odgłosów."
Uszanowanie,
Moja prawa tylna piasta zaczęła huczeć (wyłapałem to przy okazji wymiany tarcz, podczas jazdy aż tak się to "w uszy" nie rzuca) i w związku z tym przed wymianą miałbym pytania dotyczące Twoich doświadczeń:
- nie miałeś problemów z odkręceniem 4 śrub trzymających korpus piasty? czy mam się nastawić na ich ukręcenie?
- czy piasta SNR po montażu nie sprawiała żadnych problemów pod kątem współpracy z czujnikiem ABS?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
FullChess
Robiłem to ze znajomym mechanikiem, tak naprawdę na podnośniku samochód był 20 minut.
Odpowiadając na twoje pytania to nie było żadnych problemów z odkręceniem czterech śrub od piasty, oczywiście pomogliśmy sobie odpowiednio długim kluczem i wcześniejszym "uderzeniu" młotkiem w śruby w celu ich "ruszenia".
Także na jakieś problemy z odkręceniem bym się nie nastawiał. Dodatkowo odkręciliśmy sam czujnik od ABS-ESP bo obawialiśmy się że demontaż piasty może uszkodzić czujnik co ma miejsce w wielu samochodach, także jedna śrubka i czujnik wyjęty bez problemu.
Co do piasty SNR=NTN to zrobiłem od wymiany ponad 2 tyś km i problemów z jakością piasty czy współpracy z abs-esp brak:)
Żadnych błędów po zmianie piasty nie miałem. Pozdrawiam.
#41
Napisano 10:33, 27.02.2017
Robiłem to ze znajomym mechanikiem, tak naprawdę na podnośniku samochód był 20 minut.
Odpowiadając na twoje pytania to nie było żadnych problemów z odkręceniem czterech śrub od piasty, oczywiście pomogliśmy sobie odpowiednio długim kluczem i wcześniejszym "uderzeniu" młotkiem w śruby w celu ich "ruszenia".
Także na jakieś problemy z odkręceniem bym się nie nastawiał. Dodatkowo odkręciliśmy sam czujnik od ABS-ESP bo obawialiśmy się że demontaż piasty może uszkodzić czujnik co ma miejsce w wielu samochodach, także jedna śrubka i czujnik wyjęty bez problemu.
Co do piasty SNR=NTN to zrobiłem od wymiany ponad 2 tyś km i problemów z jakością piasty czy współpracy z abs-esp brak:)
Żadnych błędów po zmianie piasty nie miałem. Pozdrawiam.
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź i również pozdrawiam.
FullChess
FullChess
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, opony, vii, wycie, dźwiek, buczenie
Mechanik →
Klimatyzacja/ Wentylacja/Ogrzewanie →
Klimatyzacja nie działa po wymianie wentylatoraNapisany przez KamilM , 25 cze 2023 VII |
|
|
||
Mechanik →
Układ wydechowy →
Sonda lambda 1Napisany przez MinuzZz , 03 lis 2022 VII, Lokalizacja |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
U0122 oraz tempomat accord VII CL9 2.4Napisany przez langol , 19 lis 2019 VII, tempomat, abs, vsa, hds |
|
|
||
Mechanik →
Silniki →
Wysokie spalanie 2.2 ictdi sedan manual 2004Napisany przez stafanwa , 23 kwi 2019 VII, spalanie |
|
|
||
Mechanik →
Układ elektryczny →
Przerobienie tylnych lamp Honda Accord VII 2006 Kombi UK do EU, pomocy!Napisany przez Medwu , 03 sie 2018 VII, UK, EU, Lampa, Tylna, Kombi |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych