Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Zestaw naprawczy do opon

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 RaQ

RaQ
  • Klubowicz
  • 115 postów
  • Skąd:Wwa-Chełm
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:32, 20.05.2016

Witam,

 

czy ktoś korzystał z zestawu naprawczego kół? Mam w miejscu koła zapasowego butlę a zapas w bagażniku strasznie mi przeszkadza... Może ktoś jakiś polecić? Ile km można na takim przejechać? Opona jest do wywalenia po takim zabiegu?

 

pozdrawiam,


  • 0

#2 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 417 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:28, 21.05.2016

Też jestem zainteresowany tym tematem
  • 0

#3 slawex9

slawex9
  • Klubowicz
  • 817 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:59, 21.05.2016

Opona nie jest do wywalenia ale większość wulkanizatorów nie chce się za czyszczenie zabierać. (Miałem taką sytuację gdzie w 2 warsztatach mi odmówili jak się dowiedzieli ze jest zapasem w płynie uzupełniona opona). Fakt 3 zakład mi bezproblemowo to zrobił ale po tym stwierdziłem iż szkoda zachodu. To raz. Dwa jeśli to będzie kompresor ze środkiem uzupełniającym to jeszcze pół biedy przy małym uszkodzeniu bo i napompuje i uszczelni ale jak masz większe uszkodzenie to można sobie pomarzyć że coś Ci to da. Wersję "puszkowe" totalnego flaka (a taki zazwyczaj jest jak gumę złapiesz) nie są w stanie uzupełnić na tyle ciśnieniem żebyś mógł spokojnie jechać. Jak dla mnie to jest to produkt zdecydowanie na NIE. A raczej tylko do awaryjnego użytku czyli  mam za mało miejsca żeby coś przewieźć to wyrzucam koło i wrzucam zapas w płynie. 

P.S Jak masz pełny wymiar zapasu to zawsze możesz go zmniejszyć do koła dojazdowego. Druga opcja to jeszcze podwiesić koło dojazdowe pomiędzy głośnikami lub ulokować jakoś inaczej. Opcji ustawienia jest sporo. Znajomy np. załatwił sobie pasy z jakiegoś auta i podwiesił koło na ukos tak aby jak najgłębiej weszło i jak najmniej powierzchni podłogi bagażnika zajmowało i tym sposobem zdecydowanie bardziej "wygodny" ma bagażnik. 


  • 0

#4 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 417 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:09, 22.05.2016

Przymierzałem się do zakupu jskiegoś zestawu o wiekszej mocy ale Twoja opinia ostudziła mi zapał. Może faktycznie lepiej kupić dojazdówkę i podwiesić ..


Użytkownik cysior edytował ten post 21:13, 22.05.2016

  • 0

#5 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 523 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:13, 20.06.2016

Czy dojazdówka z VIII gen, 135/80R16 będzie pasowała do VII 2.4 tourer?

Tarcza przód 300mm.

350zł. to normalna cena ?

 

A takie koło podejdzie 125/70R16 ?

http://allegro.pl/ko...6282373776.html


Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 15:17, 20.06.2016

  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...


#6 bryniol

bryniol
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Ruda Śląska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:40, 07.02.2017

Ja kiedys uzylem w sprayu. Wbity wkręt dość spory wyrwałem chwasta na siłę co spowodowalo powiekszenie dziury. Zalalem kolo sprejem, plyn wydziela gaz ktory wylatujac wzraz z plynem zasklepia go. Na opakowaniu pisalo zeby odrazu jechac i skontrolowac cisnienie na stacji. Do takowej mialem 600m. Dojechalem patrze a tu flak, lipa pomyslalem. Dopompowalem, troche mniej lalo z tej dziury. Po kolejnych kilkuset metrow kontrola- przestolo lac i nieslychac powietrza. Nastepna stacja dopompowalem i trzymalo super 2tyg. Profilaktycznie podjechalem do gumiarza zeby naprawil, wziol 10zl wiecej niz zawsze.
Wnioski: spraj da rade na drobne uszkodzenia. Jesli w oponie siedzi wkret gwozdz drut to nalezy go zostawic, uzyc spraju i jechac do gumiarza
  • 0

#7 Mateusz2000

Mateusz2000
  • Forumowicz
  • 181 postów
  • Skąd:Potok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS Sport
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:59, 08.02.2017

Też kiedyś używałem zapasowki w sprayu. Uciekalo notorycznie powietrze. okazało się że wkręt był wbity. Po użyciu sprayu i dostosowaniu się do instrukcji wszystko było ok. Powietrze nie uciekalo. Jeździłem tak pół roku a potem sprzedałem samochód. W awaryjnych sytuacjach można użyć. Coś tam pomoże.

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Mateusz2000 edytował ten post 18:00, 08.02.2017

  • 0

Mój Accordzik --->2a175ff66901dc6f.jpg


#8 foliatek

foliatek
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:41, 16.05.2018

Wiadomo, że zestaw naprawczy nie jest do całkowitej naprawy przebitej opony lecz awaryjnego napelnnienia opony na dojazd do wulkanizatora. Tylko, ktory zestaw byscie polecili ten z kompresporem (jakiej firmy) czy ten w sprayu (jakiej firmy) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq