Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Bład grzałki sondy Lambda - P0135

VII Lambda sonda błąd grzałka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 cyfron

cyfron
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Krakowa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:03, 28.03.2016

Witam,

Komputer bije błędem P0135 - S1 Heater Circuit Malfunction- obwód grzałki sondy lambda. Po podłączeniu miernika  do wtyczki sondy na 2 czarnych przewodach jest 2,6 Ohm, co sugeruje że grzałka nie jest przepalona. Zmierzyłem też napięcie w gnieździe na przewodach do których jest podpięta grzałka sondy przy włączonym zapłonie, ale nie odpalałem silnika i pokazało 0V.

Czy grzałka jest grzana przed czy dopiero po dopaleniu? Bo jeśli przed to mam problem z ?... no właśnie z czym, ze sterownikiem?

 

Wszystkie filmy i poradniki dla tego błędu podają wymianę sondy, ale w parze z tym idzie przerwa w obwodzie grzałki sondy.

Wcześniej miałem P1009- VTC Advance malfunction i P2A00- H2o Sensor B1 S1 Perforance.

Okazało się oleju miałem poniżej min- po dolaniu i skasowaniu błędu nie pojawił się już.

Przez 2 dni żadnych checków nie było i potem się pojawiły P2A00 i P0135. Po kilkukrotnym kasowaniu pojawia się od nowa tylko P0135.

Gdy go kasuje to wraca zanim jeszcze odpalę silnik.

Nie chciałbym na pałę zmieniać sterownik silnika, jak się upewnić gdzie tkwi problem?

Poradźcie coś proszę.


  • 0

#2 Michal21071984

Michal21071984
  • Klubowicz
  • 378 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:14, 29.03.2016

Sprawdz bezpiecznik nr 4 w srodku 15 A

Użytkownik Michal21071984 edytował ten post 07:15, 29.03.2016

  • 0

#3 cyfron

cyfron
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Krakowa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:09, 29.03.2016

Sprawdziłem- niestety jest OK. Pisze niestety bo temat robi się coraz cięższy.

Co może jeszcze być przyczyną?


  • 0

#4 Michal21071984

Michal21071984
  • Klubowicz
  • 378 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:26, 29.03.2016

W esm sprawdz jest opisana cala procedura sa jeszcze dwa bezpieczniki do sprawdzenie ale jesli nie bezpieczniki to pozostaje sprawdzic kostke i ciaglasc przewodow
  • 0

#5 cyfron

cyfron
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Krakowa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 29.03.2016

Niestety nie korzystam z ESM bo nie mogę tego odpalić na Win 8.1. Korzystam z serwisówki w pdf dla Accorda od 2008 - co prawda pozycje bezpieczników mogą być inne ale jakoś się meczę. Choć wolałbym odpalić ESM- jak masz na to sposób to napisz na priv.


  • 0

#6 cyfron

cyfron
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Krakowa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 04.05.2016

Witam,

Temat do zamknięcia. Winna okazał się jednak sonda o dokładniej jej grzałka. Niestety na zimnym silniku pokazywała opór prawidłowy ale już na ciepłym  przerwę.

A napięcie do grzałki pojawia się nie po włączeniu zapłonu lecz dopiero po odpaleniu silnika.

Przestroga dla potomnych, żeby nie wierzyć ślepo omomierzowi :-)


  • 0

#7 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:02, 04.05.2016

Niestety nie korzystam z ESM bo nie mogę tego odpalić na Win 8.1. Korzystam z serwisówki w pdf dla Accorda od 2008 - co prawda pozycje bezpieczników mogą być inne ale jakoś się meczę. Choć wolałbym odpalić ESM- jak masz na to sposób to napisz na priv.

Odpalaj w internet explorer nawet 10 idzie.


  • 0

#8 Jajacek 1

Jajacek 1
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VIII
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:48, 26.05.2016

z ciekawości się zapytam jakiej firmy sondę kupiłeś i czy jest ok. 


  • 0

#9 Jajacek 1

Jajacek 1
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,0
  • Wersja:VIII
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:17, 28.05.2016

to może z innej beczki - prośba opinię, jakie macie doświadczenia z wymianą sondy, czy iść w oryginał, a może zamienniki dają radę np. Bosch. 


  • 0

#10 Michal21071984

Michal21071984
  • Klubowicz
  • 378 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:39, 28.05.2016

to może z innej beczki - prośba opinię, jakie macie doświadczenia z wymianą sondy, czy iść w oryginał, a może zamienniki dają radę np. Bosch.

Tylko oryginal Denso
Zdaza sie ze zamienniki tylko zalozysz i padaja
  • 0

#11 cyfron

cyfron
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Krakowa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:48, 19.06.2016

Witaj, kupiłem DENSO DOX 1424, taką polecali forumowicze w innych postach i taka zaleca firma DENSO.

Pod adresem:

www.denso-am.pl (niestety nie mogłem linka wsadzić) jest e-catalog- wpisz dane hondy a Ci model wyskoczy.

Zrobiłem już niej kilka tys km i działa bez zarzutu.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Lambda, sonda, błąd, grzałka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq