Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wymiana płynu do układu wspomagania - częstotliwość

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
259 odpowiedzi w tym temacie

#226 Statom

Statom
  • Administrator
  • 5,939 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 50
Super

Napisano 10:52, 12.06.2017

Sorki - mój post dotyczył VII gen. a Ty masz widzę wcześniejszą generację... chociaż zacząłem sprawdzać wstecz i na pewno zapis taki jest już w V gen.
  • 0
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png

#227 JaBazia

JaBazia
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VI
  • KM:Że 150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:41, 12.06.2017

Postaram się dowiedzieć, ale jest na urlopie także będzie ciężko. Dlatego pytam czy mogę się bawić czy od razu kupić sprzęt i zregenerować czy można coś kombinować ;)

Edit: teraz jak podniosłem maskę, to pompa była trochę mokra, ale jak odpaliłem silnik i trochę
pokrecilem kierownica, to pod zbiornikiem zrobił się czerwony potok, a w środku bombelków jak w pepsi.


Jeszcze takie pytanie, w ASO chcą koło 600 zł za regeneracje, to ok czy szukać gdzieś indziej?

Użytkownik JaBazia edytował ten post 09:47, 14.06.2017

  • 0

#228 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:19, 15.06.2017

600 zł za regenerację czego ? jak pompy wspomagania to prawie że promo :D

 

http://www.accordklu...-na-accord-cg8/


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 09:20, 15.06.2017

  • 0

#229 JaBazia

JaBazia
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VI
  • KM:Że 150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:53, 15.06.2017

600 zł za regenerację czego ? jak pompy wspomagania to prawie że promo :D

http://www.accordklu...-na-accord-cg8/


Tak, ale gość zaczął ściemniać i sam to zrobię. Szkoda że tam zdjęć już nie ma, ale dam jakoś radę ;)

 

 

Mam jeszcze taka małą, głupią prośbę. Czy podrzuci ktoś linka gdzie zamówię oryginalny zestaw naprawczy, łożysko i płyn? Znalazłem tylko na jdm, ale tam jest urlop, a tak to same zamienniki. Z góry dzięki!


Użytkownik JaBazia edytował ten post 19:55, 17.06.2017

  • 0

#230 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:42, 23.09.2017

Czy zna ktoś jaka jest temperatura krzepnięcia/ płynięcia  oem płynu  PSF? Bo nie mogę znaleźć nigdzie takiej informacji a inni producenci podają.


  • 0

#231 maykeel0

maykeel0
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Balin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:29, 08.11.2017

Jesli chodzi o pompy wspomagania to zauważyłem ze Hondy Accord VII gen. maja z nimi jakis defekt. Znajomy wracał z wakacji bez wspomagania, olej wyrzygany, ogólnie dramat.. W pon ruszam z pod firmy do domu , a przy skrecaniu pompa wyje jak szalona. Wspomaganie dzialało bez problemów, zadnych wycieków. Tylko ten cholerny metaliczny dźwiek. Zostawiłem samochód na dwa dni w garażu, żeby sprawdzić czy nie ma żadnych wycieków, bo troszke ubyło tego oleju w zbiorniczku, ale nic nie znalazłem wszystko suche jak pięty Cejrowskiego. Dolałem plynu, odpowietrzyłem i narazie siedzi cicho. Zamówiłem juz litr PSF -s, w sobote wymieniam plyn tylko oczywiscie przeszukam forum i znajde instrukcje :D Z ciekawości tak na przyszłość zadzwonilem do RG na Modlniczce, jaka cena za regeneracje pompy. Powiedzieli mi, ze od 220 do 420 zł  w zależności co się wykruszyło 


  • 0

#232 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4,265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 06:09, 09.11.2017

W sensie stwierdzasz ogólny defekt po dwóch przypadkach ?
Koledze którędy olej wyrzygało ? Raczej nie pompą?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 07:27, 09.11.2017

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#233 maykeel0

maykeel0
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Balin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:03, 09.11.2017

Przez rozszczelnienie ukladu, oczywiscie nie mam na mysli jakis wad fabrycznych, to są tylko moje odczucia :) 


Jakbys wracal z wakacji bez wspomagania moze tez bys mial :P w vi gen, pompa oddawana do regeneracji w vii tez jakies zgrzyty :) wiec albo mam pecha albo to jakis defekt 


  • 0

#234 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4,265 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 23:35, 09.11.2017

...to w sumie w VII jeden przypadek ? znasz 8-)
Rozszczelnienie układu to nie awaria samej pompy (jak sugerowałeś wcześniej) <myślę ,że w acco nie jest wspomaganie szczególnie awaryjne Choć po latach zdarzają się rozszczelnienie węża wspomagania

Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:10, 10.11.2017

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#235 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 748 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:48, 10.11.2017

Ale uważam że powodem awarii węża jest jego odchylanie przy ściąganiu pokrywy zaworów.


  • 0

#236 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3,640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 10:00, 10.11.2017

Dlatego zawsze odkrecam ten przewód, aby go nie odchylac...
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#237 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 748 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:49, 10.11.2017

Ale odkręcasz od pompy wspomagania ?


  • 0

#238 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 3,640 postów
  • Skąd:WI/WOT
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Super
  • KM:~100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 99
Super

Napisano 10:54, 10.11.2017

Tak od pompy..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#239 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 343 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM1 Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:52, 11.11.2017

Też tak będę robił. Lepiej wymienić oring raz na rok niż zabulić 1200 zł za przewód w ASO...


  • 0

Były: Daewoo Tico 0,8 SX + LPG, Honda Civic EK1 '98 1,6 iES VTEC-E ze skrzynią CVT + LPG, Honda Accord CG8 '99 1,8 VTEC , Peugeot 308 SW '09 1,6 HDI 110KM/280Nm by Vtech

Jest: Honda Accord CM1 '07 2,0 iVTEC + LPG


#240 maykeel0

maykeel0
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Balin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:59, 11.11.2017

Wymieniłem dzisiaj płyn od układu wspomagania, to co znalazłem w zbiorniku to jest dramat.. czyscilem go chyba godzinę, a jeśli chodzi o sam płyn - to jeden wielki żur. Wlalem psf-s od jarusnet z forum, piękny bursztynowy kolor. Peklo już 250 tys na liczniku, wydaje mi się że poprzedni właściciel , nigdy nie wymieniał płynu a jeśli chodzi o dolewke, to wlewal co miał pod ręka. Zobaczymy jak będzie wyglądać jazda w najbliższych tygodniach.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq