Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

STFT i LTFT po raz kolejny pytam

VII Korekta

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
292 odpowiedzi w tym temacie

#286 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:22, 29.12.2017

To muszę sobie to sprawdzić. U mnie nieszczelność była już przy założeniu lpg, może coś się rozszczelniła.

Ja już tego nie ogarniam, wymieniłem dzisiaj filtr powietrza i z +15 spadło teraz na -15 :D

Jestem umówiony po nowym roku gość ma sprawdzić mi szczelność kolektora itd


  • 0

#287 jay11

jay11
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:46, 29.12.2017

Teraz sobie te korekty sprawdziłem i na LPG mam 17 a na pb 20, wszystko na plusie. Rozgrzany silnik i wszystko wyłączone.

Użytkownik jay11 edytował ten post 19:47, 29.12.2017

  • 0

#288 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:04, 04.01.2018

Z korektami walczyłem ponad pół roku( mechanicy nie potrafili ustalić przyczyny). Po założeniu instalacji okazało się że pojawił się błąd ubogiej mieszanki. Gazownik powiedział że problem jest na benzynie. Po 5 miesiącach znalazłem specjalistę od hond. Sprawdził szczelność, wymienił świece!!, przeczyścił i zaadaptował przepustnicę, wyregulował zawory, wgrał softa(cały koszt ponad 490zl za wszystko) i kazał pojechać do gazownika. Auto po odebraniu od gazownika, od kwietnia po dzień dzisiejszy, nie ma problemu z korektami.

Użytkownik bartox88 edytował ten post 22:09, 04.01.2018

  • 0

#289 Jarkus

Jarkus
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:13, 29.01.2018

Panowie z tymi korektami to jakaś masakra u mnie na jałowym po uruchomieniu ciśnienie w dolocie to ok 50 kpa dopiero jak się rozgrzeje to ma 38-41kpa (a 28kpa to tylko podczas jazdy) i przy tym korekty na - STFT1 wąchają się -15 do nawet -20 a LTFT1 od -10 do -19 czyli jak rozumiem z korekt obcina paliwo a z ciśnienia może wynikać że mam gdzieś lewe powietrze to czy w takiej sytuacji nie powinny korekty wędrować na + aby dolewał paliwa bo sam już tego nierozumiem co może być tego przyczyną wstawiam odczyt z torqe może ktoś coś powie na temat tej dziwnej sytuacji

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  nowy.jpg   356,92 KB   13 Ilość pobrań

  • 0

#290 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:53, 30.01.2018

Lewe powierze to jedno, a przelewanie paliwa do drugie. Usterek bym szukal w okolicy inst. podtlenku. Sprawdz wszystko co doprowadza gaz na poczatek. U mnie na wolnych 26 kPa po rozgrzaniu.


  • 0

#291 Jarkus

Jarkus
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 04.02.2018

Cześć Chris dzięki za odpowiedz wiesz tak se tylko pomyślałem że jak jest lewe powietrze to jest go za dużo tak wiec komputer powinien korektami na plusik regulować i jakoś dolewać paliwa żeby było ok a tu jakby nie wiem miał za dużo powietrza i jeszcze do tego za dużo paliwa i odejmuje bo przecież korekty są na minusie a ciśnienie spoczynkowe za duże (38-41kpa) to tylko takie rozumowanie więc może jestem w błędzie a co do instalacji podtlenku to jest wszystko ok sprawdzone nic tam się nie dzieje tak że dalej brak pomysłu co z tym fantem robić  Pozdrawiam.


  • 0

#292 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:50, 04.02.2018

A moze przeciez miec troche za duzo powietrza, a duzo za duzo paliwa i wtedy by sie zgadzalo.


  • 0

#293 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 1071 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:10, 14.09.2020

gdzie w Torque jest ta korekta długoterminowa LTFT? Krótką STFT znalazłem we wskaźnikach ale długiej nie mogę...


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Korekta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq