nie, wlej pół, resztę zakręć, skoro producent zalecił pewne stężenie to nie ma co przeginaćczy mogę wlać całą butelke do baku w którym jest ok 25l ropy?
Dodatki do paliwa
#31
Napisano 15:59, 31.08.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#32
Napisano 11:50, 01.09.2011
#34
Napisano 09:55, 13.09.2013
#36
Napisano 18:25, 24.10.2013
"Forte stosuje się do oczyszczania podzespołów silnika, ma łagodnie działające, substancje, których głównym składnikiem jest nafta. Zawierają w sobie naftowe związki chemiczne, które oczyszczają wnętrze podzespołów i trwale smarują."
Cena za flaszkę 77 zł na plus jest to że daje się to co 12-15 tys.km.
http://www.forte-nwe...uel-conditioner
#37 Guest_slajders_*
Napisano 15:12, 02.11.2013
Co do ropy z Orlenu to mam jak najgorsze doświadczenia. Jako że mieszkam na wschodzie to często zdarza się temperatura poniżej -20. Zawsze gdy wyskoczy taka temperatura ci co zatankowali na Orlenie albo nie odpalili albo stawali w drodze mimo zastosowania dodatków. Mało tego kolega z volvo tankował często na Orlenie i 5x pompowtryskiwacze do wymiany :-/ Ja i moi znajomi zimą lejemy ropę arktyczną ze Statoila. Niestety cena rok temu 6.16zł/L ale nikomu się nie zdarzyło zamarznąć
#39
Napisano 19:24, 04.11.2013
Musze zaprzeczyc, ON pochodzi z Orlenu badz Lotosu a takze z importu z Niemiec, Slowacji badz Litwy, do tego sami producenci oferuja najczesciej min. 2 rodzaje ON, diabel tkwi w szczegolach, choc ostatecznie roznic w jezdzie oczywiscie nie ma. pozdrRopę to macie wszyscy tą samą tak gwoli ścisłości
Statoil jako glownego dostawce (ale nie jedynego) ma Lotos. Czesto arktyczny ON jest tam tanszy jak na Lotosie , generalnie z paliwem nie oplaca sie daleko jezdzic, stad firmy typu Shell, Statoil, BP, lukoil bazuja glownie na paliwie z PL badz panstw osciennych.Ja i moi znajomi zimą lejemy ropę arktyczną ze Statoila.
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#41
Napisano 23:32, 14.05.2014
A jak to jest z tym dodatkiem oleju 2T do diesla? W końcu można raz na jakiś czas zapobiegawczo dolać coby ulżyć wtryskom i pompie? Czy też to tylko zwiększy poziom zasyfienia układu wydechowego, wtryskowego i turbo? W necie co forum to odmienne opinie...
#42
Napisano 11:06, 16.05.2014
Takie zabiegi stosują ludzie, którzy leją olej opałowy zamiast ON. Podobno im pomaga. Jak leje zwykły ON nie ma sensu nic takiego dolewać.
#43
Napisano 20:28, 16.05.2014
Olej Opałowy jest dosyc dobrym Paliwem, testowaliśmy jeszcze za czasów szkolnych przez profesorów z moich Warsztatów.
niekiedy wypada lepiej niż On z renomowanych stacji.niestety testu długodystansowego niebyło zeby sprawdzić jak silnik by znosił przy dłuzszym stosowaniu tego paliwa.
Testowany na silniku
żuka Andoria,
Star 200 Silnik Andoria.
Ciagnik Ursus C330
i VW golf III TD
Opał jest wysokokaloryczny lecz jest zanieczyszczony poprzez Barwnik...
nie uczciwi sprzedawcy stosują odbarwianie i sprzedaja jako zwykłą ON. Przy CR moga wystąpić jakieś problemy ale do starszych konstrucji to nawet lepsze paliwo taki V-Power Dla Kombinujących...
#44
Napisano 20:46, 16.05.2014
Przy opale ci co odbarwiali go często robili to kwasem bodajże siarkowym. Przy silnikach ciągników robiło po jednym sezonie sieczkę. Nie mam zdjęć ale widziałem taki silnik w C360 u siąsiada. Zawory, gniazda i w ogóle wyglądało to masakrycznie.
Przy jeżdżeniu na mieszance - 100L OO / 1L miksolu (sprawdzone i przetestowane na jakimś 1000L i zdejmowaniu głowic do remonciku silnik czyściutki, bez nagaru który zostaje po ON ale nic nie wypalone.
Poza tym, nawet jak odbarwisz, to i tak jak trafisz na kontrolę to wykryje że to OO bo nigdy nie oczyści się w 100%
Zanim zadasz m pytanie na PW w sprawie giełdy przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
#45
Napisano 21:59, 16.05.2014
znam gościa co testuje OO na citroenie na silniku cr bez zadnych dodatków typu 2T, na razie przejechane ponad 20 tys i nic sie nie dzieje
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych