Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Dodatki do paliwa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
68 odpowiedzi w tym temacie

#31 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1594 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:59, 31.08.2011

czy mogę wlać całą butelke do baku w którym jest ok 25l ropy?

nie, wlej pół, resztę zakręć, skoro producent zalecił pewne stężenie to nie ma co przeginać
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#32 Kulmas

Kulmas
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:POLSKA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:?
  • KM:105
  • Paliwo:ON
  • Rok:1999
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 01.09.2011

dzięki za odpowiedź. tak też zrobiłem. wlałem połowe butelki i ok bez checka narazie śmiga.
  • 0

#33 93karol

93karol
  • Klubowicz
  • 2245 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 21
Super

Napisano 09:09, 13.09.2013

jaki produkt Polecacie do Diesla?
  • 0

#34 juzer78

juzer78
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:lubuskie
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ls
  • KM:138
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:55, 13.09.2013

dobra ropa i regularna wymiana filtra paliwa wystarczy, paliwo kupuje u kolegi co prowadzi hurt paliwa, diesla ma z niemiec bez biokomponentów, kiedys kupowałem jeszcze dodatek do diesla shella, na ich stacjach kosztuje 10zł.
  • 0

#35 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1634 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:21, 14.09.2013

Do czego by nie było to zawsze biorę coś z STP.
  • 0

#36 czeslaw555

czeslaw555
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:GKA pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Ex
  • KM:163
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:25, 24.10.2013

lepsze od STP jest LM, Forte i parę jeszcze innych dodatków.
"Forte stosuje się do oczyszczania podzespołów silnika, ma łagodnie działające, substancje, których głównym składnikiem jest nafta. Zawierają w sobie naftowe związki chemiczne, które oczyszczają wnętrze podzespołów i trwale smarują."
Cena za flaszkę 77 zł na plus jest to że daje się to co 12-15 tys.km.
http://www.forte-nwe...uel-conditioner
  • 0

#37 Guest_slajders_*

Guest_slajders_*
  • Guests

Napisano 15:12, 02.11.2013

Ja do ropniaka żony leję za każdym razem Castrol TDA (KLIK)
Co do ropy z Orlenu to mam jak najgorsze doświadczenia. Jako że mieszkam na wschodzie to często zdarza się temperatura poniżej -20. Zawsze gdy wyskoczy taka temperatura ci co zatankowali na Orlenie albo nie odpalili albo stawali w drodze mimo zastosowania dodatków. Mało tego kolega z volvo tankował często na Orlenie i 5x pompowtryskiwacze do wymiany :-/ Ja i moi znajomi zimą lejemy ropę arktyczną ze Statoila. Niestety cena rok temu 6.16zł/L :shock: ale nikomu się nie zdarzyło zamarznąć
  • 0

#38 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1634 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:36, 04.11.2013

Ropę to macie wszyscy tą samą tak gwoli ścisłości ;-)
  • 0

#39 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1594 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:24, 04.11.2013

Ropę to macie wszyscy tą samą tak gwoli ścisłości

Musze zaprzeczyc, ON pochodzi z Orlenu badz Lotosu a takze z importu z Niemiec, Slowacji badz Litwy, do tego sami producenci oferuja najczesciej min. 2 rodzaje ON, diabel tkwi w szczegolach, choc ostatecznie roznic w jezdzie oczywiscie nie ma. pozdr

Ja i moi znajomi zimą lejemy ropę arktyczną ze Statoila.

Statoil jako glownego dostawce (ale nie jedynego) ma Lotos. Czesto arktyczny ON jest tam tanszy jak na Lotosie :-P, generalnie z paliwem nie oplaca sie daleko jezdzic, stad firmy typu Shell, Statoil, BP, lukoil bazuja glownie na paliwie z PL badz panstw osciennych.

pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#40 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1634 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:52, 04.11.2013

wrc, ON tak :)
  • 0

#41 Belotto

Belotto
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:32, 14.05.2014

A jak to jest z tym dodatkiem oleju 2T do diesla? W końcu można raz na jakiś czas zapobiegawczo dolać coby ulżyć wtryskom i pompie? Czy też to tylko zwiększy poziom zasyfienia układu wydechowego, wtryskowego i turbo? W necie co forum to odmienne opinie...


  • 0

#42 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1634 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:06, 16.05.2014

Takie zabiegi stosują ludzie, którzy leją olej opałowy zamiast ON. Podobno im pomaga. Jak leje zwykły ON nie ma sensu nic takiego dolewać.  


  • 0

#43 93karol

93karol
  • Klubowicz
  • 2245 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 21
Super

Napisano 20:28, 16.05.2014

Olej Opałowy jest dosyc dobrym Paliwem, testowaliśmy jeszcze za czasów szkolnych przez profesorów z moich Warsztatów.

niekiedy wypada lepiej niż On z renomowanych stacji.niestety testu długodystansowego niebyło zeby sprawdzić jak silnik by znosił przy dłuzszym stosowaniu tego paliwa.

 

Testowany na silniku

żuka Andoria,

Star 200 Silnik Andoria.

Ciagnik Ursus C330

i VW golf III TD

 

Opał jest wysokokaloryczny lecz jest zanieczyszczony poprzez Barwnik...

nie uczciwi sprzedawcy stosują odbarwianie i sprzedaja jako zwykłą ON. Przy CR moga wystąpić jakieś problemy ale do starszych konstrucji to nawet lepsze paliwo taki V-Power Dla Kombinujących...


  • 0

#44 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6273 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 37
Super

Napisano 20:46, 16.05.2014

Przy opale ci co odbarwiali go często robili to kwasem bodajże siarkowym. Przy silnikach ciągników robiło po jednym sezonie sieczkę. Nie mam zdjęć ale widziałem taki silnik w C360 u siąsiada. Zawory, gniazda i w ogóle wyglądało to masakrycznie.

Przy jeżdżeniu na mieszance - 100L OO / 1L miksolu (sprawdzone i przetestowane na jakimś 1000L i zdejmowaniu głowic do remonciku silnik czyściutki, bez nagaru który zostaje po ON ale nic nie wypalone. 

 

Poza tym, nawet jak odbarwisz, to i tak jak trafisz na kontrolę to wykryje że to OO bo nigdy nie oczyści się w 100%


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#45 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 1938 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:59, 16.05.2014

znam gościa co testuje OO na citroenie na silniku cr bez zadnych dodatków typu 2T, na razie przejechane ponad 20 tys i nic sie nie dzieje :)


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq