Dodatki do paliwa
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:07, 06.01.2010
czy dajecie jakies dodatki do olejju napędowego?Zawsze byłem przeciwny takim kwasom, ale jeździłem benzyniakami. Teraz mam Accorda 2,2 w dieslu i może na zimę trzeba go wspomóc i wlac coś mu w gardło. Tylko CO?
Sypnijci e kilka słów
#2
Napisano 12:11, 06.01.2010
http://www.accordklu...ypes-z-bielska/
#3
Napisano 12:21, 06.01.2010
Na stronie STP
http://www.stp.com.p...kty/paliwa.html
masz ładnie opisane produkty, coś dla diesla się tam znajdzie.
Jak Ci będzie lepiej to lej, ja też czasem poprawiam sobie tym humor.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 12:30, 06.01.2010
#5
Napisano 13:26, 06.01.2010
Jak chcesz zapobiec zamarzaniu ON to dolej parę litrów bezołowiowej na bak. Ale ja wolę zatankować dobrej jakości ON i nic nie dodawać (np. co drugie, trzecie tankowanie zalać Vervą lub podobnym).Siemanko
czy dajecie jakies dodatki do olejju napędowego?Zawsze byłem przeciwny takim kwasom, ale jeździłem benzyniakami. Teraz mam Accorda 2,2 w dieslu i może na zimę trzeba go wspomóc i wlac coś mu w gardło. Tylko CO?
Sypnijci e kilka słów
#6
Napisano 13:35, 06.01.2010
#7
Napisano 14:47, 06.01.2010
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord nr 1: VIIgen Comfort, rocznik 2003, sedan CL7, silnik 2.0 K20A6; Accord nr 2: VIgen ES, rocznik 1999, sedan CG9, silnik 2.0 F20B6
#8
Napisano 17:27, 06.01.2010
[...] dolej parę litrów bezołowiowej na bak. [...]
Nie radziłbym tego dla i-CTDi, chyba że ktoś chce mieć problemy... Z pozostałymi dodatkami również radziłbym uważać ze względu na filtr cząstek stałych. Nie zalecają żadnych dodatków do oleju ale nigdzie nie mogłem znaleźć jakich i w jakich ilościach. Generalnie silnik jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa...
Tu jest krótki opis silnika z AutoFlesz'a === L I N K ===
#9
Napisano 18:14, 06.01.2010
- dodatek aby diesel pozostal plynny: http://www.liquimoly...&category_id=17
- STP do czyszczenie ukladu paliwowego (co 3 tankowanie): http://www.stp.com.pl/produkty/ zdecydowanie pozytywne doswiadczenia
nie dolewam oleju do dwusuwow, dyskusja na ten temat, szczegolnie na niemieckich forach samochodowych jest bardzo goraca, jedni twierdza ze to super inny ze nieco mniej, ja poki co tylko czytam
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#10
Napisano 18:45, 06.01.2010
Nie radziłbym tego dla i-CTDi, chyba że ktoś chce mieć problemy... Z pozostałymi dodatkami również radziłbym uważać ze względu na filtr cząstek stałych.
Ale i-CTDI nie miał filtra cząstek stałych (i całe szczęście), przynajmniej ja takiego nie widziałem. Dopiero i-DTEC takowy posiada. Artykuł, który podałeś dotyczy właśnie i-DTEC, który jest nowszy i ma common raila nowszej generacji. Ale ja benzyny to bym do żadnego z tych nie dolewał.
#11
Napisano 19:04, 06.01.2010
mial, ta dyskusja juz byla, dodatkowo kazdego dnia jak chcesz mozesz DPF sobie zalozyc w ASO hondy w niemczech, nie bede robil OT wiec wiecej tutaj: http://www.accordfor...onda-15281.htmlAle i-CTDI nie miał filtra cząstek stałych (i całe szczęście)
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#12
Napisano 21:18, 06.01.2010
Ok czyli na niektóre rynki mógł mieć DPF, ale pewnie większość z posiadanych przez forumowiczów hanek VII generacji go nie ma i ja nie znam nikogo kto taki ma Nie zauważyłem też w przedliftowym ECM żadnych wyprowadzeń do DPF, ciekawe czy w przedliftowych dało się to zamontować. Nie ma też na desce rozdzielczej żadnej kontrolki do DPF w instrukcji obsługi, czyżby robili specjalne deski pod auta z DPF? Ciekawe czy w niemieckich wersjach instrukcji obsługi coś o tym piszą.mial, ta dyskusja juz byla, dodatkowo kazdego dnia jak chcesz mozesz DPF sobie zalozyc w ASO hondy w niemczech, nie bede robil OT wiec wiecej tutaj: http://www.accordfor...onda-15281.html
pozdr
#13
Napisano 21:58, 06.01.2010
[...]Ok czyli na niektóre rynki mógł mieć DPF, ale pewnie większość z posiadanych przez forumowiczów hanek VII generacji go nie ma [...]
Może większość VII-mek i nie ma ale dopiero niedawno diesle zaczęły się pojawiać na naszym rynku ściągane spoza granic. U nas królowały w benzynie 2.0, wersje benzynowe 2,4 też w większości pochodzą z importu. Po prostu były zbyt drogie i niewielu się decydowało zapłacić znacznie więcej za sam silnik. Wersje diesla VII po liftingu mają filtr montowany seryjnie.
#14
Napisano 22:03, 06.01.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#15
Napisano 22:46, 06.01.2010
http://www.allegro.p...lpg_250_ml.html
To coś warte Dolewa się do paliwa oleju
Całe forum pozdrawia Cię Guest.
Jeżeli masz pytania w sprawie giełdy, nie pisz do mnie. Giełdą zajmuje się Statom.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych