Mój accord jak zimno się robi to pali za drugim bo słaby rozrusznik i ciężko mu rozbić olej..
u chu cha nasza zima zla czyli jak pala wasze accordy
#556
Napisano 15:02, 08.01.2017
#557
Napisano 18:47, 08.01.2017
Mój tam większych problemów nie zanotował jak narazie
Myślę, że w -40 bez pierdnięcie też by odpalił.
#558
Napisano 19:08, 08.01.2017
Thunder ale czemu nie palisz za pierwszym razem tylko cofasz kluczyk i jeszcze raz włączasz stacyjkę? tak to się w dieslach robi aby lepiej podgrzać komore spalania świecami żarowymi, w benzynie nie potrzeba tego robic bo nie ma świec żarowych , a teraz mam dla was niespodzianke, stary diesel w accordzie 6 gen 2.0 TD 105KM i palenie dziś rano przy -20 stopniach, olej w aucie 5w30
Użytkownik Maxell edytował ten post 19:12, 08.01.2017
#559
Napisano 19:15, 08.01.2017
Thunder ale czemu nie palisz za pierwszym razem tylko cofasz kluczyk i jeszcze raz włączasz stacyjkę? tak to się w dieslach robi aby lepiej podgrzać komore spalania świecami żarowymi, w benzynie nie potrzeba tego robic bo nie ma świec żarowych
No sory no, to z przyzwyczajenia
#560
Napisano 19:33, 08.01.2017
Używa ktoś miernika akumulatora(woltomierza)? Takiego w miejsce zapalniczki. Przydatne to?
#561
Napisano 19:43, 08.01.2017
Filmu nie nagrałem ALE ,
Mój tydzień stał na mrozie , Peugeot Matki w garażu padł , audi brata również , ford ojca za którymś poderwie do działania .
Co do accorda ( H23a bez SSANIA ) na pyknięcie , tylko trzeba nogę trzymać na gazie żeby było sztuczne ssanie i trzymał 1500 obrotów na jakąś chwile :P .
Akumulator to Global do drogich nie należy ale zadziwia mnie jak daję radę .
#562
Napisano 19:49, 08.01.2017
Używa ktoś miernika akumulatora(woltomierza)? Takiego w miejsce zapalniczki. Przydatne to?
może byc jako moniorek napięcia, ale trzeba sie na tym trochę znać że np. napięcie nie może przekraczać 14.5V , a w czasie odpalania nie może spaść poniżej 6V bo wtedy mamy aku do wymiany, można odpalać jak jest 11.5V i powinien bez problemu odpalić (oczywiście nie w takie mrozy -20), napięcie ładowania sprawnego alternatora to 13.9-14.5V ale wyjątkowo w accordzie może byc też 13.5 V, napięcie sprawnego akumulatora po długim postoju powinno utrzymywać się w okolicach 12.5V itp.
#563
Napisano 20:12, 08.01.2017
#564
Napisano 20:47, 08.01.2017
pzdr
#565
Napisano 20:57, 08.01.2017
Spadek do wartości 6 V przy rozruchu to już szrot
#566
Napisano 19:14, 09.01.2017
Okazało się, że to jednak zima. Dzisiaj przeleciała trasę i wszystko bangla na nowo.Myślę że ustąpi razem z mrozami, ale i tak uważam że coś może być na krańcu żywotności.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych