A skusiłeś się na zmianę mapy?
z uwagi na obawy o żywotność seryjnych podzespołów odpuściłem sobie
Napisano 19:34, 29.11.2015
A skusiłeś się na zmianę mapy?
z uwagi na obawy o żywotność seryjnych podzespołów odpuściłem sobie
Napisano 21:05, 29.11.2015
Podobnie, jak ja.
Obawiałem się o podzespoły i czarną chmurę z wydechu.
Napisano 20:34, 13.05.2016
Witam.
Panowie szukam pomocy. Moje auto też ciągnęło od 2500 obrotów a od dwóch dni wgl przestało juz ciągnąć.
Myślałem że moze turbina mi padła ale byłem u mechanika i stwierdził ze turbo chodzi, przy okazji wyczysciliśmy zawór EGR, intercooler, wszelkie wtyczki, gruszkę od paliwa, przewód paliwowy do zbiornika, nawet wlałem mu verwy bo myslalem ze złe paliwo kupiłem chociaz tankuje tylko na Orlenie, Filtr paliwa wymieniłem 4 miesiace temu na Boscha wiec to tez nie jest problem. Myslelismy ze to moze przepływomierz, przeczyściłem go ale tez nic nie dało wiec pożyczyłem od kolegi z drugiej Hani i tez nic. Po podpieciu pod komputer (nieoryginalny) wyskoczył bląd czujnika dolotu powietrza 1/2. Na jednym była temperatura 30 stopni C a na drugim 53 stopnie C. Tylko jeden czujnik znalazłem przeczyściłem i potem po wykasowaniu błędu, błąd już nastepnego dnia nie wyskoczył. A i przypomnę ze na pulpicie w aucie żadna kontrolka sie nie świeci. Panowie wiem że moze to chaotycznie napisałem ale juz załamany jestem i nie wiem co robic. Jedyne co to po tych czyszczeniach Hania zaczęla ciągnąć od 1800-2000 obrotow wiec od dołu zaczeła brac a góry nadal nie czuć. Ratujcie mnie ale chociaz przenieście na post gdzie jest opisane co robić.
Mechanik mi każe kupować nowy filtr paliwa i wycinać katalizator ze niby to pomoże albo zajrzeć jeszcze do zaworów bo słychać czasami taki metaliczny dzwiek.
Pozdrawiam i czekam na ratunek
Napisano 17:27, 28.09.2016
Użytkownik schamrock28 edytował ten post 18:23, 28.09.2016
Napisano 12:31, 21.05.2018
Trochę odkopię temat.
Jako że po moim Acco i-CTDI już tylko zostało wspomnienie, teraz jeżdzę benzyną w innym japończyku, to jednak wolę moment diesla.
Wpadłem na pomysł żeby zakupić Civica IX tak po 2012 roku z i-DTEC
2.2 czy 1.6 ? Macie doświadczenia z tym mniejszym dieslem?
Czy w tych rocznikach też się dzieją takie akcje z DPF, czy może japończycy już je wyeliminowali lub zniwelowali?
Napisano 12:46, 21.05.2018
Problem z dpf jak był tak będzie niezależnie od marki. W jednym dieslu bardziej w drugim mniej da się we znaki, chyba że jeździsz głównie w trasy to wtedy przez dłuższy czas powinien być spokój.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych