Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2.2 I-DTEC, pytanie do posiadaczy lub będących w temacie!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
230 odpowiedzi w tym temacie

#226 waski

waski
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:olsztyn, ostróda
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:34, 29.11.2015

A skusiłeś się na zmianę mapy?

z uwagi na obawy o żywotność seryjnych podzespołów odpuściłem sobie :)


  • 0

#227 tomtytus

tomtytus
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 29.11.2015

Podobnie, jak ja.

Obawiałem się o podzespoły i czarną chmurę z wydechu.


  • 0

#228 Tomasz LRA

Tomasz LRA
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Radzyń Podlaski, woj. Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 13.05.2016

Witam.
Panowie szukam pomocy. Moje auto też ciągnęło od 2500 obrotów a od dwóch dni wgl przestało juz ciągnąć. 
Myślałem że moze turbina mi padła ale byłem u mechanika i stwierdził ze turbo chodzi, przy okazji wyczysciliśmy zawór EGR, intercooler, wszelkie wtyczki, gruszkę od paliwa, przewód paliwowy do zbiornika, nawet wlałem mu verwy bo myslalem ze złe paliwo kupiłem chociaz tankuje tylko na Orlenie, Filtr paliwa wymieniłem 4 miesiace temu na Boscha wiec to tez nie jest problem. Myslelismy ze to moze przepływomierz, przeczyściłem go ale tez nic nie dało wiec pożyczyłem od kolegi z drugiej Hani i tez nic. Po podpieciu pod komputer (nieoryginalny) wyskoczył bląd czujnika dolotu powietrza 1/2. Na jednym była temperatura 30 stopni C a na drugim 53 stopnie C. Tylko jeden czujnik znalazłem przeczyściłem i potem po wykasowaniu błędu, błąd już nastepnego dnia nie wyskoczył. A i przypomnę ze na pulpicie w aucie żadna kontrolka sie nie świeci. Panowie wiem że moze to chaotycznie napisałem ale juz załamany jestem i nie wiem co robic. Jedyne co to po tych czyszczeniach Hania zaczęla ciągnąć od 1800-2000 obrotow wiec od dołu zaczeła brac a góry nadal nie czuć. Ratujcie mnie ale chociaz przenieście na post gdzie jest opisane co robić. 
Mechanik mi każe kupować nowy filtr paliwa i wycinać katalizator ze niby to pomoże albo zajrzeć jeszcze do zaworów bo słychać czasami taki metaliczny dzwiek. 
Pozdrawiam i czekam na ratunek 


  • 0

#229 schamrock28

schamrock28
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Ireland
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Salon
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:27, 28.09.2016

To mam pytanie w takim razie. Czy automat bedzie lepszym rozwiazaniem. Jezdzilem manualem 2.2 d-tec 150km z 2012 roku podczas probnej jazdy a takze automatem z 2011 roku. 2 samochody po lifcie. Podobne przebiegi okolo 140kkm. Jeden i drugi type s. Automat tanszy o 1000e. Ale podatek drogowy drozszy. Nie zapowiadalem wizyty tak wiec rozruch byl Na zimno obydwoch samochodow. Manual Na zimno wydawal dziwny dzwiek, takie grzechotanie okolice rozrzadu ale po rozgrzaniu ucichlo. Automat po odpaleniu Na zimno chodzil idealnie bez zadnych dziwnych dzwiekow. Czy automat bedzie mniej problemowy wzgledem manuala. Oczywiscie wrazenia z jazdy Na + dla acco z automatem. Obecnie mam Accorda 2.4 benzyna manual. Wczesniej byl 2.4 automat. Automat palil o wiele wiecej ale jak dla mnie jazda automatem to poezja...

Użytkownik schamrock28 edytował ten post 18:23, 28.09.2016

  • 0
schamrock28

#230 Jacko

Jacko
  • Forumowicz
  • 264 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:31, 21.05.2018

Trochę odkopię temat.

Jako że po moim Acco i-CTDI już tylko zostało wspomnienie, teraz jeżdzę benzyną w innym japończyku, to jednak wolę moment diesla.

Wpadłem na pomysł żeby zakupić Civica IX tak po 2012 roku z i-DTEC

 

2.2 czy 1.6 ? Macie doświadczenia z tym mniejszym dieslem?

Czy w tych rocznikach też się dzieją takie akcje z DPF, czy może japończycy już je wyeliminowali lub zniwelowali?


  • 0

#231 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:46, 21.05.2018

Problem z dpf jak był tak będzie niezależnie od marki. W jednym dieslu bardziej w drugim mniej da się we znaki, chyba że jeździsz głównie w trasy to wtedy przez dłuższy czas powinien być spokój.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq